|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is volledig correct. Maar wat Ratt's vervangers betreft, ik durf niet eens meer te gokken. Por Vida |
|
En de vervanger is: Gerard Joling |
|
Sick of it All is een prima vervanger, maar was er vorig jaar ook al. Ik had dus liever Ignite behouden. Met the Poodles mogen ze van mij de open haard aanmaken. Krypteria lijkt in geen velden of wegen op een death metal band als Deicide. En Death by Stereo is niet een metalcore band als Earth Crisis. Maar inderdaad, lekker klagen is veel leuker. Ik kom de dagen wel door daar. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 08-06-2010 13:28] Por Vida |
|
+1, behalve dat Sick of It All-gedeelte. Zelfs als Watain Deicide zou vervangen zou ik nog klagen. Moest ik een vrouw zijn en mijn maandelijkse periode hebben zou ik nog meer klagen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+1 Whahahaha, hij is fijn. Por Vida |
|
Geen RATT!! .OOk niet op Hellfest dus,..... Hopelijk herstelt de zanger wel spoedig van de operatie. =) |
|
Bout, Ratt wordt niet vervangen. De bands op het hoofdpodium schuiven nu een plek op. Betekent dat Revamp nu tegelijk met Bleeding Through speelt, vind ik eigenlijk wel jammer. |
|
Die laatste zin was een keiharde belediging voor Bleeding Through... [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 09-06-2010 11:17] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kan me niet voorstellen dat ze er veel slapeloze nachten aan over houden. Dat het een van de weinige metalcore bands is die ik te pruimen vind ook en eigenlijk vastbesloten was om ze te gaan bekijken in plaats van wat er om die tijd op het hoofdpodium staat verzacht de pijn misschien een beetje. |
|
Voor wie? Voor jou of voor Bleeding Through? [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 09-06-2010 22:56] Por Vida |
|
Ik krijg jeuk langzamerhand Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Voor hun, in het onwaarschijnlijke geval dat ze er wel slapeloze nachten aan dreigen over te houden. |
|
Jeuk? Waarvan? Por Vida |
|
Om te gaan ouwe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik voel me net een leproos Por Vida |
|
Heb vanaaf even de set van Slayer op Rock am Ring gedownd. Niet alles was even strak. Maar om die straks op Graspop ,terwijl de avond valt, met een lekkere tripel in de hand weer live aan het werk te zien/horen geeft me het gevoel van goddomme ik wou dat ik er al stond. Por Vida |
|
Ignite zou dit jaar toch een 'acoustic tour' houden, of heb ik dat verkeerd begrepen vorig jaar toen ik ze live zag met hun Bon Jovi Core?... Dus wees maar blij dat SOIA er voor in de plaats komt dan. Damn wat was dat erg die acoustische versies van een aantal nummers... en alle chicks werden ondertussen nat tussen de benen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Gezien onze aanvullingen op het deathcore topic, en gezien het feit dat count steel, jij en ik dezelfde muzikale voorkeur genieten, lijkt het me zinvol elkaar te gaan treffen Por Vida |
|
Definitief geen GMM dit jaar. Geld is kut, volgend jaar maar weer kijken naar festivals. |
|
GMM is ook kut, dus zo erg is dat niet. Zondag even Behemoth kijken, metalmarket shoppen, vroeg naar huis. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ga liever naar Party San, maar dat was sowieso al uitgesloten dit jaar. |
|
Dan is geld juist niet kut... |
|
Dankzij Mandylion een dagkaartje voor de zaterdag: kunnen we gezellig een dagje met onze Noorse logees mee, alleen niet drinken. Ach, luxe-problemen... Zo eens kijken wat er behalve Immortal op zaterdag speelt! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Niet drinken lijkt mij nogal onmogelijk |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |