IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Graspop 25/26/27 juni 2010 Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-06-2010 15:56 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2010 15:45 schreef Staalman het volgende:
Heerlijk weekend thuis, schoon toilet, schone douche, goed bed en geen schreeuwende stinkende metalheads.

+1

Bareuh...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-06-2010 15:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-06-2010 16:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Je vergeet de platenspeler, Staalman.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-06-2010 17:11 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik vergeet nooit de platenspeler...
Die is altijd in mijn gedachte.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-06-2010 18:06 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Bareuh...

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-06-2010 10:05 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Nou dat was een korte Graspop voor mij Vriendin van me kwam in een pit terecht en zit nu in een rolstoel en vrijdagnacht is terwijl we sliepen iemand in de tent geweest die alles van mij heeft gejat..geld(dat gewoon naast mijn hoofd lag), eten&drinken, toilettas, handdoeken, zelfs mijn tandenborstel dus de sfeer was voor ons beide zo verpest dat we maar naar huis zijn gegaan.

Wel wat bands gezien op de eerste dag.Devin Townsend was tof, geniale man is dat Ik had denk ik alleen een beetje teveel van het optreden verwacht en vond het zo jammer dat hij niks van Synchestra of Terria speelde.
Verder Nile gezien, was wel tof behalve dan dat met mijn vriendin, Aerosmith was leuk om weer te zien, Anathema viel tegen, The Devil's Blood was muzikaal wel tof, maar ik ergerde me dood aan de zangeres, en Revamp vond ik eigenlijk ook best ok. De muziek vind ik niet veel aan, maar Floor is zoooo goed
Anyway, Graspop viel in zijn geheel nogal tegen.Te groot voor mij en de sfeer vond ik er echt niet leuk, dus geen Graspop meer voor mij.

powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 27-06-2010 10:22 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 27 juni 2010 10:05 schreef Lalena het volgende:
...Vriendin van me kwam in een pit terecht en zit nu in een rolstoel...

Tijdelijk hoop ik toch? Of echt iets ernstigs?

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-06-2010 10:26 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Een maandje ofzo denk ik. Iemand trapte op haar been waardoor haar knieschijf flink verschoof, toen iemand haar omhoog hielp dachten ze ook nog dat ze wilde crowdsurfen In het ziekenhuis daar kreeg ze verband om en nu moet ze hier in Nederland nog heen om te kijken hoe het precies zit.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-06-2010 10:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Het is echt heel verevelend voor haar, maar als ik het zo lees kan ik een lach echter niet onderdrukken... vooral dat ze dan denken dat ze wilde crowdsurfen. Zie het helemaal voor me.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 27-06-2010 10:33]

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-06-2010 10:37 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Haha ja, ze moest er zelf later ook wel om lachen. In het ziekenhuis zaten wel meer lui die gewond waren geraakt in de pit en die ook op krukken moesten. Een rolstoel kreeg je pas bij de ingang van de camping, dus ze moesten dat hele stuk daarnaartoe op krukken lopen. Zag er wel grappig uit, zo'n groepje manke lui op weg naar een festival

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-06-2010 10:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Neemt niet weg dat het kut is dat je tent leeggeroofd is... maar hoe vast slaap jij dat je niets gemerkt hebt?

Nekschot voor die metalpauper!

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 27-06-2010 10:48 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ja echt raar, want ik sliep dus samen met die vriendin van me in de tent, en we sliepen ongeveer om half 3 en 6 uur was ik wakker.. dus ja blijkbaar slapen we heel vast. Van haar is trouwens niks gejat (rolstoel stond voor haar spullen)
Ik was al lang blij dat ik mijn telefoon in mijn hand had toen ik in slaap viel anders was die ook weg geweest. En vooral kut ook dat mijn lenzen in die toilettas zaten

Bij vrienden van me waren ook dingen gejat toen ze niet bij de tenten waren, stoeltjes enzo (die ze in de tent hadden gezet), en tassen met eten en drinken en nog wat spullen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 27-06-2010 10:52]

doktersatan
Thrashosaurus Rex
Usericon van doktersatan
Posted 27-06-2010 10:57 by doktersatan Wijzig reactieProfiel van doktersatanQuote dit berichthttp://primalorder.avorym.nl/

godsamme wat kut... die gast verdient wel een nekschot ja! en lullig van de blessure dat hele moshen vind ik zowiezo maar debiel.. waarom niet gewoon headbangen? en als het dan toch moet doe dan een circle pit.. dat hele elkaar kapotslaan is zoooo passe

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2010 11:03 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Ik snap dat hele beukgedoe ook niet. Ik heb het een keer gezien dat mensen die zich er aan ergerden serieus rake klappen uitdeelden om er een eind aan te maken.

Lullig voor je Lalena (en aanhang) dat het zo verlopen is.
Je zegt nu nooit geen GMM meer, maar het had natuurlijk op ieder festival kunnen gebeuren.

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 27-06-2010 12:07 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 27 juni 2010 11:03 schreef Forever After het volgende:
Je zegt nu nooit geen GMM meer, maar het had natuurlijk op ieder festival kunnen gebeuren.

Dat heb ik dus met Wacken na de laatste twee bezoeken: te druk en twee keer bestolen worden, dan is de lol er wel af.

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2010 12:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2010 11:03 schreef Forever After het volgende:

Op één of andere manier vind ik de organisatie en sfeer op Graspop ook dusdanig slechter dan op andere festivals dat ik een paar jaar geleden al ben afgehaakt.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 27-06-2010 12:49 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Daarom blijf ik ook mooi thuis. 50000 dronken, lompe stink mongolen trek ik niet meer (ik word oud en wijs).
Ik ergerde me vorig jaar al zo aan die hele sfeer met blote, dikke, verbrande buiken. Geen schaduw, troep overal. En dan ook nog eens van die eikels die niet van andermans spullen kunnen afblijven, dat gaat helemaal ver!
Fuck festivals! Ik ga alleen naar clubshows of naar kleine open airs.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-06-2010 12:52 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Had het niet beter kunnen verwoorden!

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-06-2010 13:13 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Neemt natuurlijk nog steeds niet weg dat de meeste van de aangedragen argumenten bij ieder concert/festival kunnen gebeuren.

Dat nadat je spullen zijn gejat niet motiveerd om nogmaals ergens heen te gaan kan ik wel begrijpen.

Zo ging ik enkele jaren geleden naar een concert in Utrecht. Toen ik terug kwam bij de auto (in een parkeergarage waar je bij het binnenrijden het gevoel hebt dat je een gevangenis binnen gaat was mijn autoradio gejat. Zo'n Kijkshop geval van 9 tientjes. En een gat in mijn deur van de schroevendraaier die ze er door geramt hebben om het slot te forceren.
Mij zullen ze daar ook niet snel meer zien.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-06-2010 13:24 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2010 13:13 schreef Forever After het volgende:
Zo ging ik enkele jaren geleden naar een concert in Utrecht. Toen ik terug kwam bij de auto (in een parkeergarage waar je bij het binnenrijden het gevoel hebt dat je een gevangenis binnen gaat was mijn autoradio gejat. Zo'n Kijkshop geval van 9 tientjes. En een gat in mijn deur van de schroevendraaier die ze er door geramt hebben om het slot te forceren.
Mij zullen ze daar ook niet snel meer zien.

Precies het zelfde gehad in Utrecht.
Politie gebeld want mijn ruit lag er uit en de hele auto vol glas.

Heeft geen prio. Gaat u maar lekker naar de politie in uw woonplaats.

De tering. Te druk met parkeerbonnen schrijven, ja?

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 27-06-2010 13:31 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Of de zakkenrollers die de laatste tijd zeer actief zijn op de vele metal festiviteiten. Men noemt hen ook wel 'De Roemenen'.

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 27-06-2010 13:36 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2010 13:24 schreef XXL het volgende:
Precies het zelfde gehad in Utrecht.
Politie gebeld want mijn ruit lag er uit en de hele auto vol glas.

Heeft geen prio. Gaat u maar lekker naar de politie in uw woonplaats.

De tering. Te druk met parkeerbonnen schrijven, ja?

Mijn moeder ook een keer in Utrecht in een parkeergarage gehad. Ruit kapot, cd's weg.

Mooi hè, die prioriteiten van de politie? Altijd tekort schieten aan agenten, maar nooit tijdens het uitdelen van verkeersboetes. En dan iemand als een zware crimineel behandelen omdat ie iets te hard heeft gereden. Zoals op die SBS6 verkeerssoaps waar ze de held gaan uithangen.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 27-06-2010 15:07 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Vrijdag en zaterdag geweest:Raven, leuk om ze eens te zien live, ook niet meer dan dat, Anvil, goed maar weer een drum-solo bij een beperkte speeltijd.

Slayer, niets van de eerste 2 platen, verassing wel:Chemical Warfare, ik hoop en denk dat ze in 013 in augustus overtuigender overkomen.
Araya zijn stem was al niet meer wat het was, nu ook nog zijn rug, dus hij neemt tegenwoordig ook een andere podiumhouding aan.
Motorhead leuk maar bij iedereen bekend hoe hun shows verlopen.
Saxon:degelijk
Tijdens UDO was ik in de metal market, die dan nog maar een andere keer.

Carcass als vervanger viel behoorlijk tegen in verhouding met het optreden van augustus 2008 in Eindhoven.
Dark Funeral, songs lijken te veel op elkaar.
Obituary met alleen Trevor Perres nog op gitaar, erg kaal geluid zonder de solo,s.
Cannibal Corpse: muzikaal perfect.
Immortal voor mij de meest overtuigende band die ik gezien heb.

Verder vond ik het programma op het hoofdpodium zeer matig, bands die ondermaat presteren met bands vergeleken in de Marquee.
Soulfly headliner????? en iets als Channel Zero direkt daaronder op de bill???
KISS viel me in 2008 al behoorlijk tegen, dus laat de zondag maar zitten.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 27-06-2010 15:13 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2010 12:49 schreef soepkoeltoer het volgende:
Daarom blijf ik ook mooi thuis. 50000 dronken, lompe stink mongolen trek ik niet meer (ik word oud en wijs).
Ik ergerde me vorig jaar al zo aan die hele sfeer met blote, dikke, verbrande buiken. Geen schaduw, troep overal. En dan ook nog eens van die eikels die niet van andermans spullen kunnen afblijven, dat gaat helemaal ver!
Fuck festivals! Ik ga alleen naar clubshows of naar kleine open airs.

Ik ben het vrijwel met al je punten eens, drink zelf nooit alcohol, en dan zie je des te beter nog het varkensgedrag van anderen.
Daarbij heerst er een sfeer van nu moeten we ons eens als wilde beesten laten gaan.
Bovendien worden de meeste vrouwen bij de festivals ook al halve kerels.
Natuurlijk kunnen ze niet op high heel pumps rondtippelen op een festival, maar er liepen erbij... dan viel je niets meer in !!!
Ik houd ook van 1 headliner en 1 supportact en ,s avonds weer naar huis.
Want als het gaat regenen dan wordt het pas echt een disaster.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 27-06-2010 15:17 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Lijkt het maar zo of zijn berovingen/diefstal een heuse festivaltrend aan het worden?

Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com