|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaat briljant worden, Harm en de wazige drankjes van Artin, dat wordt feest :') |
|
Hoeveel uur zijn we van plan te slapen? |
|
Slapen? Count Steel en zijn kruiden-vuvuzela's geven meer een soort comateus effect [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 22-06-2010 0:00] Por Vida |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Het weerbericht ziet er echt zo gruwelijk goed uit! Braden met je bek! Por Vida |
|
Godverdegrrr, vandaag een mooie camping lamp gekocht, batterijen erin gepropt en t kreng dut nie. Nieuwe lamp besteld, maar t is nog maar de vraag of die optijd gaat arriveren. Nou ja, de rest is wel dik in orde. Ohja, ben waarschijnlijk te herkennen aan een rood/witte Alkmaarse vlag. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Wij (Tijn a.k.a pinda, wat vrienden en ik) zijn er ook zo rond openingstijd. Tentje neerpleuren en aan de zuip. Het doet maar even pijn! |
|
Nou Mottighaerd da's niet zo best. Gelukkig is er 's avonds en 's nachts wel behoorlijk wat licht op de camping. Er staan van die stadionlampen om de zooi heen. En de Alkmaarse vlag, hoe ziet die er uit? Por Vida |
|
Over die mega lampen.. ik had vorig jaar een trip op de laatste avond, waarbij ik schijnbaar gilde dat die lampen leken op de 'zoek' lampen van een concentratiekamp en dat de Duitsers er waren.. Dit jaar maar niet meer trippen wss [Dit bericht is gewijzigd door xX-C-Xx op 22-06-2010 1:30] Het doet maar even pijn! |
|
quote: stoer =) |
|
quote: Dát is nou precies wat wij ook gaan doen. |
|
quote: Ach ja, altijd vervelend als nieuw spul niet werkt. Enne: Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Top die vlag. Nou als ik 'm ergens zie kom ik wel effe een pootje geven. Even de Noord-Hollandse Alliantie op poten zetten. Por Vida |
|
Ik hoor net dat we er vroeg moeen zijn, tussen 14 en 15 voor opbouw. Wordt feest onderdagavond, hopenlijk is er al ergens een partytent open dan. |
|
24uurs terrein Let op rode meters bier Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik ga mn best doen, zoek de kale zombie met bril en patches op zn leren jas die bij Goddess werkt. |
|
quote: Is goed! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik ga ook donderdag al. Ben te herkennen aan mijn geile uitstraling en mijn slechte adem. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb alle omschrijvingen in 'het' boekje genoteerd. Ik zal proberen op alle kenmerken te letten. Mocht ik zo verneukt zijn en ik loop je straal voorbij, schroom niet en schiet me even aan. Nogmaals descriptie: Kaalgeschoren kanis, rode Sick of it All basketballjersey en over het algemeen 24/7 stronken. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 22-06-2010 22:39] Por Vida |
|
quote: Voor degeen die het gemist heeft vorig jaar: Er zijn filmpjes van... Por Vida |
|
Voor degene die nog een kaartje zoekt 2 kaarten inclusief busreis vanaf Zwolle, Amersfoort of Tilburg voor de schappelijke prijs van 125 euro per stuk. reactie kun je sturen naar: graspop@metalbus.nl (ook reacties voor 1 kaart welkom) |
|
Had ik al gemeld dat ik er zin an heb? Por Vida |
|
quote: K most ff opzoeken wat een basketbaljersey was, maar waarschijnlijk ga ik je wel herkennen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: *neemt het plaatje even goed in zich op* Wij gaan ook donderdag die kant op. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |