|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Aan alle mensen die Kiss bagger vinden; ben je iig lekker op tijd thuis en dan stinkt het ook wat minder als wij staan te genieten van KISS!!!!!! |
|
Nog even Judas Priest erbij en we hebben alle headliners van 2008. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Tot dusver het overwegen waard. Al had ik liever Cavalera Conspiracy gehad die oude Sepultura nummers speelt dan huidig Sepultura dat nieuw werk brengt... ...en vingers kruisen voor Slayer (als ze rond die tijd klaar zijn met nieuwe data euro-tour) |
|
quote:Hehe die twee bands hoeven niet persé bevestigd te worden, die staan er toch wel. |
|
nu nog wat black metal... |
|
quote: Saxon komt er in ieder geval nog bij. Biff kondigde hetzelf al aan augustus dit jaar in Deinze, waar hij backstage in onderhandeling was met Graspop. En Maiden, ook al heb ik ze al 15 keer gezien de afgelopen 21 jaar, kan ik ze nog steeds niet vaak genoeg zien. |
|
PRIJZEN **TIJDELIJK AANBOD** COMBI-tickets (25,26,27 juni): 135 euro (excl. servicekosten) Prijs geldig tot 15 januari of zolang de voorraad strekt. Hoe duur worden ze daarna dan wel niet? |
|
quote: Daarom staat ze inderdaad ook in de lijst... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Saxon komt toch elk jaar met de tent mee? |
|
Hehe, ze zijn inderdaad niet erg vernieuwend Maar ik vind het wel best, ik wil Maiden toch wel graag zien zelf If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
wat een kutbands... behemoth en all shall parish zijn wel okay, mja ik moet toch maar gaan Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Gaan man! Dansje doen bij WoJ, Bleeding Through en All Shall Perish en de rest van het festival relaxen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Waarschijnlijk toch richting Dessel volgend jaar met een goede vriendin. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Wat ik dus ook dacht I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: zo is het! zelfde als vorig jaar dus Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Idd! Hopelijk iets minder warm. Of meer schaduw Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hopelijk komen Immortal, My Dying Bride & Anvil op een dag, dan maken we er een mooi dagtripje van! |
|
quote: 3 dagen regen, daar ga ik voor |
|
quote: Dat houdt m'n tent nooit! Oh nee, die heb ik laten staan afgelopen jaar hehe. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Bloodbath!!! Sabaton en Therion kunnen me ook wel bevallen. |
|
klinkt goed! |
|
Woeiiii, gave line-up!!! Ik zal vanaf januari weer eens wat geld opzij gaan zetten voor de festivals! |
|
Tot nu toe zou ik eerder wel dan niet gaan Alleen heb ik net in die twee weken mijn assessment voor mijn opleiding, bluh Duimen dat het voor gmm wordt gepland! Enig idee hoe duur kaartjes worden na die 'aanbieding'? |
|
Voorlopig een mooie line-up. Toevoegingen als Nile, Therion, Bloodbath, HoB = Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |