|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, de keus was toen gevallen op Testament, maar die hadden een onwijs brak geluid, dus toen naar Nile gelopen en dat was iid erg vet! Denk dat ik dit jaar ook maar voor Nile kies, want Motörhead heb ik pas nog op Pinkpop gezien. |
|
Tja, Motorhead of Nile. Still don't know what to choose! |
|
quote: Denk dat je dichterbij kan staan bij Nile, maar ik had Motorhead gekozen |
|
Ik heb Nile vorig jaar gezien op Eindhoven Metal Meeting. Ze waren retegaaf, dus dat maakt het nog moeilijker. Iets zien wat ik al gezien heb of iets nieuws kijken? Hmmmm. |
|
quote:Jij hebt Motorhead nog nooit gezien? |
|
quote: Neen. Gaat er nu een horde mensen keihard lachen? |
|
Nee, hoor. Maar vind het wel knap. Ik zou voor Nile gaan, Motorhead is saai. |
|
quote:Het verbaasde mij een beetje, Motorhead staat de laatste jaren op bijna elk festival. Het is wel een band die je een keer gezien moet hebben. Wel oordopjes in doen. |
|
Achja, lekker beuken op Nile. Denk dat ik toch daar voor ga. |
|
quote:Zou ik ook doen. Nou weet ik niet hoe de opstelling van Graspop is, maar als de podia dicht bij elkaar liggen heb je een grote kans dat je alsnog wat Motorhead hoort. |
|
Het kan zaterdag 28 graden worden. Dat wordt weer zweten! |
|
lekker |
|
quote: Waar haal je dat vandaan? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Van internet http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/ En ja, is voor Nederland, maar de temperaturen in het zuiden van Nederland zullen ongeveer dezelfde zijn als in Dessel. |
|
Belgie heeft ook een eigen weerinstituut hoor. http://www.meteo.be/meteo/view/nl/211797-Verwachtingen.html Helaas gaan de verwachtingen tot donderdag. Donderdag 27 graden en later op de dag kans op lokale buien. Ik hoop niet dat dat een voorbode voor de vrijdag is. |
|
Ah, ik heb het hier vandaan, alleen geven die een iets andere verwachting weer voor de dagen van GMM: http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Mol/4053929 Nou ja, t ziet er iig aardig uit. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ach, als je op 10 sites kijkt zal het alle 10 de keren anders zijn. Yahoo Weather geeft ook weer wat anders aan, maar die hebben niet zo'n grote betrouwbaarheid heb ik zelf al enkele keren ondervonden. De Belgen zijn doorgaans beter in het weersvoorspellen dan de Nederlanders. |
|
Ach ja ik zie donderdag wel wat ik allemaal mee moet nemen dan, of het nou stormt of zonnig weer is, ik ga toch wel heen |
|
quote: Daarom keek ik ook ergens anders. |
|
Volgens de weerman van de VRT wordt het idd een weekend met temperaturen tussen de 25 en 30 graden, poehaa Faustian Spirit of the Earth |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ach, heeft CS een goed excuus om met water te gooien... |
|
Haha, ook al vriest 't Niks leuker dan 200 man in een watergevecht Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik heb het al een paar keer meegemaakt bij Graspop dat ze voor het hoofdpodium ter verkoeling de slang op het publiek zetten... |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |