|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
We zalle zien komende week. |
|
quote: krek |
|
Die verkoeling is ook tussen de toiletgebouwen te vinden. Kolere wat een waterballet vorig jaar! Por Vida |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Sinds vandaag ook vervoer rond richting GMM. The A-team FTW. Wij staan vanaf donderdag 18 uur daar aan het hek te rammelen. Por Vida |
|
vrijdag weer eens die kant op! |
|
Kom zaterdag ook zeker even Channel Zero checken, ik speel twee nummers mee met hun [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 21-06-2010 11:29] |
|
signature |
|
Camping op donderdag om 16u open De stand waar je je ticket om moet wisselen voor een bandje is ook om 16u open |
|
Wij zijn rond 17.00u aanwezig! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Wij zijn er denk pas rond een uur of 8.. nog 3 dagen |
|
Hoe komen jullie aan die info? Op de GMM site zelf staat volgens mij dat de camping donderdag om 18 uur open gaat. 'De camping opent de deuren op donderdag om 18u en is doorlopend open tot maandagmiddag', aldus de site. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 21-06-2010 13:14] Por Vida |
|
Ik heb een nieuwsbrief van GMM ontvangen, daarin stond het volgende: CAMPING De camping gaat open op donderdag 24 juni om 16u en is doorlopen open tot maandag 28 juni 12u. Op donderdag is de camping enkel toegankelijk voor festivalgangers met een COMBI-ticket. Dus ik neem aan gewoon om 16uur |
|
HEUY!!!! Donderdag rond 20.00 aanwezig ..... hoop dat het nu beter geregeld is met de camping dan vorig jaar.... toen op de camping zelf achter een lintje staan wachten voordat je met 5000 man tegelijk een vierkante meter moest veroveren voor je tent, met als gevolg je tent opzetten in het donker |
|
.Beter staan op het merch/vip/crew-veld. Allemaal even gedag komen zeggen. =) |
|
Ik ben er om uurtje of 2 al, dus moet me nog 3/4 uur vermaken voor de ingang. |
|
quote: Zie je wel, toch graspop. |
|
quote: Omdat ik "de baas" niet wil laten zitten....beter krijg ik er geen spijt van dat ik niet voor mezelf gekozen heb.Nu ga ik me duitse Schatze niet zien.... En geen NIle. godverdomme woensdag in Den Haag.... [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-06-2010 17:07] =) |
|
Hmmm... Sta je alleen bij de stand? FF pauze voor Nile zit er dan ook niet in zeker? |
|
quote: ?HUh?Spelen die ook op Graspoep? Mar ik bedoelde hun optreden in DEN HAAG.woensdag dus...maar ja ik ga hem helpen met dingen voorbereiden morgen tot we donderdag bij hem thuis naar Dessel gaan.. Gelukkid heb ik wel vanaf een afstand tijdens het werken op Hellfest Nile kunnen horen.Erg gave set en de zanger was grappig. =) |
|
Ja op vrijdag. Tenminste dat staat op het tijdschema. 20:45 in de Metaldome. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 21-06-2010 17:18] |
|
Hm naja het is altijd pleurisdruk op Graspoep hoor ik dus.....ik zie wel. Ik wil dus alleen KISS graag zien en Aerosmith.RATT is helaas vervallen.. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 21-06-2010 17:20] =) |
|
Als ik je zie kom ik wel ff kennismaken. |
|
quote: Jep, Graspop is altijd flink aanpoten, hehe Maar wordt wel weer dikke party, nachtbar, here we come! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |