|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Even oftopic. check je mail. |
|
Nee jij! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dit horende hoop ik dat Gelderland afgestoten wordt. |
|
quote: Niks nieuws hoor. |
|
quote:+1 Boeiender |
|
quote: 1814, ja! Maar niet als provincie. En ik vind dat ook überhaupt een debiel argument. "Dit is kut, maar we veranderen het niet want het is al heel lang zo.". Tsja. quote: Er wordt al lang gesproken over (grootse) bestuurlijke herorganisatie, dus het zou zomaar een keer kunnen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Maar ik stuur ook helemaal geen mails. Laat staan mails terug "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Lijkt mij niet. De provincies bestonden vrijwel allemaal al wel in één of andere vorm die min of meer toevallig eeuwen eerder tot stand gekomen was. Ja, misschien dat het zo uitkwam dat het overeenkomt met de afstand die een paard in 1 dag kan lopen omdat die grootte nog net bestuurbaar / controleerbaar was. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Met zo'n instelling was Gelderland natuurlijk uberhaupt nooit ontstaan. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Dat is dan ook wel weer zo Maar goed, daar moeten we wel een keer vanaf stappen Toen maakte het denk ik ook nog niet zoveel uit. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Vader van een collega van me. spelfout weggehaald... |
|
Achja, zolang het verboden woord niet valt is er niemand gekwetst zal Grey denken. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ah klote, heb je nog wat gehoord waarom het zo gebeurde, kan grey misschien wat van leren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Denk dat de dikste winst te halen is als je kijkt naar welke groepen de meeste aanrijdingen veroorzaken. En tegen die groepen harder optreden. Bejaarden, druggies, mensen met een GTi of 3-serie met getint glas etc etc. quote:Ik kijk af en toe naar die gasten op Discovery. Komt goed en dank @ je zorgen. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 25-01-2010 13:41] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: de regels zijn idd niet echt het probleem. Veel ongelukken komen door de overtredingen van regels. Een verkeerspsycholoog kwam met het idee van een gefaseerd rijbewijs waarbij je wel al eerder mag beginnen bijvoorbeeld op je 17e. En waarbij je dan langzaam aan steeds meer bevoegdheden moet halen. Die psycholoog repte zelfs over om jongeren eerst een tijdje te verbieden om leeftijdsgenoten mee te laten rijden, waar wel wat in zit al voorkom je wel dat ze van elkaar leren. En waarbij in de begin periode overtredingen strenger bestraft worden.(eerder je rijbewijs kwijt bij te hard rijden, lager promillage, enz.) Qua controle is het misschien wel wat intensiever. En voor bejaarden misschien wel handig, om rond een bepaalde leeftijd, gewoon weer opfriscursussen te houden. Niet per se als doel om hun rijbewijs af te pakken, maar om ze te wijzen wat hun zwakheden zijn. quote: Oh dan is het goed. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik heb nog nooit 713 euro uitgegeven aan een fiets. Ook niet aan 2 fietsen samen overigens. |
|
Lees nog eens goed dat stukje over de electrische fiets Ik heb ook nieuwe fietsen gehad van iets van 100 euro, niets mis met het frame en de banden maar al snel liggen bij mij alle andere onderdelen eraf hehe. Daarom heb je vaak meer aan een 2e handsfiets van 100 euro. Mijn racefiets heb ik gekregen omdat hij die in het schuurtje van zn nieuwe huis vond, tering wat een fijn ding ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nou heeft dat natuurlijk veel te lang geduurd, maar ik weet nog dat ik vorige week las dat hij voor de vierde keer veroordeeld was. Dat is nu dan toch wel snel gegaan. Tering. |
|
quote:Nog 3 keer te gaan dus. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Of ze bij het executiebureau even gas geven, bedoel je? |
|
Of wellicht als de gesmeerde bliksem |
|
quote: Mag ik in Overijssel komen wonen? Bareuh... |
|
quote:Welkom in Groot-Friesland. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |