IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-01-2010 14:11 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ach, negen van de tien mensen vinden een groepsverkrachting leuk.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-01-2010 14:12 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

dan moet je er niemand tussen hebben die op zn pik getrapt is.

Dat breekt zo lekker de week.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-01-2010 14:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 januari 2010 14:11 schreef Lionheart het volgende:
Ach, negen van de tien mensen vinden een groepsverkrachting leuk.

hehehe


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 20-01-2010 14:29 by Silence Profiel van Silence

+1, blijft een flauw, maar best leuk glapje.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-01-2010 15:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

'Lamsdöner kebab bevat vaak geen lamsvlees'


Broodjes lamsdöner kebab bevatten zelden alleen maar lamsvlees. Het televisieprogramma Keuringsdienst van Waarde onderzocht tien Amsterdamse kebabzaken en kwam erachter dat slechts bij één het broodje lamsdöner enkel uit lamsvlees bestond. De andere negen broodjes bevatten rund-, kippen-, kalkoen- en varkensvlees.

Bij vijf van de tien broodjes ging het om een mix van lamsvlees en rundvlees, bij vier zaken bevatte het broodje dat als lamsdöner verkocht werd helemaal geen lamsvlees. "En dat terwijl we in iedere tent uitdrukkelijk vroegen of het werkelijk om lamsvlees ging", aldus één van de programmamakers. Keuringsdienst van Waarde wordt morgenavond uitgezonden.

Het gerecht döner kebab komt uit het overwegend islamitische Turkije. Moslims mogen geen varkensvlees eten. Of het vaak voorkomt dat moslims door de valse lamsdöner varkensvlees eten, is onbekend.


goed genaaid door je eigen volk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 20-01-2010 15:34 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Helaas, nu moeten de moslims die mogelijk zulke döner gegeten hebben allemaal massaal zelfmoord plegen voor hun zonde



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-01-2010 15:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

zelfmoord is alleen een grotere zonde, van varkjes word je volgens mij alleen tijdelijk onrein.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2010 15:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 20 januari 2010 15:37 schreef ElitE het volgende:
zelfmoord is alleen een grotere zonde, van varkjes word je volgens mij alleen tijdelijk onrein.


afhankelijk van de vertering?


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-01-2010 15:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hmm ik had ergens vernomen dat je dan 3 maanden jezelf moet "reinigen" ofzo maar ik kan het niet vinden.
Ik ben er net wel achter gekomen dat cavia's wel halal zijn


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-01-2010 16:28 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 20 January 2010 8:11 schreef MR. N het volgende:
Bij sommige buitenlandse vliegmaatschappijen is het al een hele tijd zo....

Welke dan? Dan nog is het dubieus dat die regeling ingaat op 1 april.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-01-2010 21:16 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 20 January 2010 15:50 schreef ElitE het volgende:
Hmm ik had ergens vernomen dat je dan 3 maanden jezelf moet "reinigen" ofzo maar ik kan het niet vinden.


Als dat per genuttigd portie geldt...



 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-01-2010 21:19 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 January 2010 15:16 schreef ElitE het volgende:
'Lamsdöner kebab bevat vaak geen lamsvlees'


Broodjes lamsdöner kebab bevatten zelden alleen maar lamsvlees. Het televisieprogramma Keuringsdienst van Waarde onderzocht tien Amsterdamse kebabzaken en kwam erachter dat slechts bij één het broodje lamsdöner enkel uit lamsvlees bestond. De andere negen broodjes bevatten rund-, kippen-, kalkoen- en varkensvlees.

Bij vijf van de tien broodjes ging het om een mix van lamsvlees en rundvlees, bij vier zaken bevatte het broodje dat als lamsdöner verkocht werd helemaal geen lamsvlees. "En dat terwijl we in iedere tent uitdrukkelijk vroegen of het werkelijk om lamsvlees ging", aldus één van de programmamakers. Keuringsdienst van Waarde wordt morgenavond uitgezonden.

Het gerecht döner kebab komt uit het overwegend islamitische Turkije. Moslims mogen geen varkensvlees eten. Of het vaak voorkomt dat moslims door de valse lamsdöner varkensvlees eten, is onbekend.


goed genaaid door je eigen volk



Ik denk dat die gasten echt niet zomaar bij elke willekeurige kebabzaak gaan eten, die weten wel waar ze moeten zijn om halal voedsel te krijgen. Bij de meeste van die tenten staat ook niet op de deur dat het halal voedsel betreft, bij sommige wel en daar zit vast een broer/neef/vader/opa achter de balie. In de meeste kebabzaken zie je dan ook nooit allochtonen wat kopen.

Hoeveel chinezen kopen er nou chinees bij een chinees restaurant. Hoeveel allochtonen zie nou zitten in een shoarmatent. Hoeveel etc.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-01-2010 21:21 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ik zie bijna ook nooit Nederlanders is een friettent


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-01-2010 21:22 by Forever After Profiel van Forever After

Logisch, die zitten achter die rooie uit Schijndel aan...


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-01-2010 21:22 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nee, want dan moet je helemaal naar belgië.

Nederlanders zijn net varkens, ze vreten alles.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-01-2010 21:23 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 January 2010 21:22 schreef Forever After het volgende:
Logisch, die zitten achter die rooie uit Schijndel aan...


Nee, gestel.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-01-2010 21:24 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 20 January 2010 21:23 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nee, gestel.


Godverdomme ja, je hebt gelijk...


 


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2010 22:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Op Facebook stond enkele dagen een groep waarvan de makers per nieuw lid beloofden twee kronen (ongeveer 0,2 euro) te doneren aan de slachtoffers van de aardbeving in Haïti.

De groep '2kr per medlem till jordbävningsoffren i Haiti' bereikte de door de makers gevraagde 200.000 leden, maar bleek opgericht door de 'Zweedse Necrofielenvereniging'. Die zei vervolgens dat de hulp diende "om lijken in een zo perfect mogelijke staat terug naar Zweden te krijgen". De groep bevatte verder schokkend beeldmateriaal, en uitleg over het soort lichamen die de leden wilden misbruiken.

De oprichters wilden naar eigen zeggen de mensen wat bewuster maken van de acties waaraan ze meewerken, meldt een van de makers in een e-mail aan de krant Svenska Dagbladet. De groep is inmiddels verwijderd


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-01-2010 22:50 by Dentz Profiel van Dentz

Hulde.
Steun niet zomaar een goed doel, verdiep je eerst maar eens in wat dat 'goede doel' allemaal uitvreet.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-01-2010 22:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Maar als die lijken, zoals de zombiepriesters op Haïti beweren, nu allemaal zombies worden en dan ga je met zo'n lijk aan de slag.
Ben je dan nog wel een echte necrofiel?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-01-2010 23:00 by Dentz Profiel van Dentz



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-01-2010 23:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Dood is zombie. En een zombie is dood. Dat weet toch iedereen?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-01-2010 23:02 by Dentz Profiel van Dentz

Ik hoop echt dat er ooit zombies komen. Mijn kukri staat al klaar.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 21-01-2010 12:13 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Broertjes filmen horrordaad SHEFFIELD
Twee Britse broertjes van slechts 10 en 11 jaar hebben twee leeftijdsgenootjes op gruwelijke wijze gemarteld. In de rechtszaal werd een video vrijgegeven van de horrordaad waarbij een slachtoffertje maar net aan de dood ontsnapte..
Op de video was te zien hoe een 11-jarig slachtoffertje halfnaakt en volkomen hulpeloos op de grond ligt, na te zijn toegetakeld door de martelbroertjes. Zijn gezicht zit volledig onder het bloed en is dusdanig opgezwollen dat het jochie bijna onherkenbaar is. Ook zijn 9-jarige broertje is zwaar mishandeld door de gewetenloze aanvallers. Toen de ouders van de slachtoffers in de rechtszaal in Sheffield geconfronteerd werden met de beelden, braken ze in tranen uit, meldt The Sun.
Bloed oplikken
Terwijl één van de twee martelbroertjes het oudste slachtoffers filmde, zat de andere in zijn lichaam te porren met een stok. Daarbij maakten beide jongens al lachend harteloze opmerkingen als 'daar gaat veel bloed verloren!'
De gewelddadige broertjes martelden hun slachtoffers door een touw om hun nek te binden en door ze brandnetels te laten eten. Daarnaast werden de kinderen seksueel vernederd en plasten de daders over ze heen. Eén van de slachtoffers moest daarbij ook nog het bloed van zijn broer oplikken.
De meeste lichamelijke verwondingen werden veroorzaakt doordat de jongens werden bekogeld, geslagen en gemarteld met grote keien, stukken hout, glas, bakstenen, prikkeldraad en sigaretten, zo werd het gruwelijke voorval in de rechtszaal beschreven. Om te voorkomen dat de slachtoffers te hard schreeuwden en huilden, werden sokken in hun mond gepropt.
Coma
De jonge daders hebben tijdens de martelingen gedreigd de kinderen te vermoorden en dat was ze ook bijna gelukt. Het oudste slachtoffer werd in coma achtergelaten en heeft in het ziekenhuis moeten vechten voor zijn leven.
De rechter heeft nog niet besloten wat voor straf de martelbroertjes boven het hoofd hangt.


ZOOOOO!! Inspiratie voor MACABRE zodat zij eindelijk weer eens EEN NIEUWE PLAAT UITBRENGEN!?!

Feit blijft natuurlijk dat als je tot zoiets (op welke leeftijd dan ook) in staat bent er een flinke steek bij je los zit....


Here kitty kitty kitty!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-01-2010 12:15 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 januari 2010 22:55 schreef Greycloak het volgende:
Maar als die lijken, zoals de zombiepriesters op Haïti beweren, nu allemaal zombies worden en dan ga je met zo'n lijk aan de slag.
Ben je dan nog wel een echte necrofiel?

innecrofiel


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen