![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Volledige cyclus in de kweek is nog ver te zoeken, de palingen moeten eerst een lange tocht van 3000-6000 km maken voordat ze baby palinkjes willen boetseren. En dan is het moeilijk om die mini aaltjes te kweken. Bovendien duurt het langer om een kilotje paling te maken dan een kilo koe. Ik denk dat de quota maar streng gecontroleerd moeten worden, zodat de prijs dan maar omhoog gaat, maar ook bij de paling is het misschien verstandig om ze een paar jaartjes met rust te laten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Dat weet ik wel zeker. Als sportvisser kost het je tegenwoordig, dankzij het ministerie, 90 euro als je een paling mee naar huis neemt en je vergunning. Ondertussen blijft de beroepsvisserij, dankzij de matige controle en maatregelen, vrijwel ongehinderd doorvissen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
andersom lijkt me beter, maarja dan komt er al gauw een levendig illegaal handeltje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik lees veel artikelen over dit soort zaken in het blad van Sportvisserij Nederland. Samen met Ed Stoop en Marco Kraal kan ik wel degelijk beweren dat de beroepsvisserij (en de lakse overheid) de visstand in Nederland behoorlijk naar zijn grootje helpt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
jah dat bedoel ik, dat een verbod voor beroepsvisssers beter is, en "sport" vissen legaal, maar dan krijg je al snel topsporters die er een levendig handeltje van weten te maken ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Vreemd. Bij treurnis denk ik juist altijd bij uitstek aan die mensen van de Partij van de Dieren zelf. Bitter teleurgesteld door het mensdom, om de haverklap clichés uitend als "toen ik de mens leerde kennen kreeg ik de dieren lief". (No offense BW.) Van die huilers die zich enorm druk maken over het lot van een varken of koe, maar die tegen hun buren nog geen boe of ba zeggen. En die in hun eenzaamheid, door tranen overmand, met een bitter gevoel de zwans in een golden retriever schuiven of zich door hun chihuahua af laten likken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: je legt de aandacht nu wel erg bij de PVDD maar dat blad is natuurlijk wel een trieste actie (en dat vind niet alleen de PVDD). ![]() |
|
quote:Mwa, het is mij nou nog niet duidelijk of het gene dat in dat blad staat CDA-beleid/propaganda is of BalkenendeIV-beleid. En bij mijn weten, iig, dat beweerde Gerda gisteren nog, was het eigenlijk allemaal al gepland en betaald endezo voor het kabinet viel. Stel dat, dat klopt en het BalkenendeIV-beleid is dat in dat blad staat dan zie ik niets triests in dat blad. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: de foto's misschien dan toch (maar smaken verschillen, dat is ook weer zo ![]() ![]() |
|
Ik vind ook dat het erg overtrokken word. Het was naar mijn idee als ludieke actie bedoeld en dat mag de overheid best een keer doen. Als dit een jaar voor de verkiezingen gebeurd was had er geen haan naar gekraaid. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
niet mee eens. Maar goed, er valt weing over te discusieren behalve wellus-nietus. En Kwellie, wees nu eens heel erg eerlijk.... als in plaats van de Gerda er een Jaqcueline was verschenen, dan durf ik te wedden dat je betoog toch heel wat anders was geweest. ![]() ![]() |
|
quote:Of de staat in tijden van financiële crisis een dergelijke 'ludieke' actie moet uitvoeren is indd bediscussieerbaar, maar verder ontken ik. Als het de Sharon had geheten daarentegen... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Voor mij maakt het niet uit in ieder geval, ik vind beide partijen op dit moment vrij dwaas ![]() Ook heb ik het blad niet gelezen, dus mijn mening is gebaseerd op de premisse dat het vrij netjes vertelt over het regeringsbeleid. Daar is in principe niks mis mee. Over de 'persoonsverering' kun je discussiëren, maar ik heb het idee dat het allemaal niet zo erg is (zie ludieke-actie-argument). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Als het over regeringsbeleid gaat, gaat het ons toch allemaal aan en niet alleen abonnee's van vrouwenbladen? En +1 voor Kwelgeest wat het financiële verhaal betreft. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 11-03-2010 16:37] ![]() |
|
quote: Als dat regeringsbeleid om een reden niet voldoende duidelijk is voor "abonnee's van vrouwenbladen" (sic) dan wel hun naasten dan heb ik liever dat dat specifiek naar hen gecommuniceerd wordt dan naar iedereen. edit: het financiële verhaal stap ik even overheen, maar dat kan ook nog een goede tegenargument zijn. Alleen denk ik niet dat het daadwerkelijk goedkoper was als het een niet-ludieke actie was. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-03-2010 16:50] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Wat denk je dat een gemiddelde Postbus 51 campagne kost? Daar zijn aparte fondsen voor gereserveerd. Op zich niks mis met kweken van inzicht in LNV, alleen de vorm waarop vond ik wat minder. ![]() |
|
Vader bezwangerde dochters achttien keer Uitgegeven: 10 maart 2010 18:49 LONDEN - Britse zorginstellingen hebben woensdag hun excuses aangeboden aan twee vrouwen die in totaal achttien keer werden bezwangerd door hun vader. De instanties voor kinderbescherming die toezicht hielden op het gezin, erkennen dat ze hebben gefaald. De vrouwen baarden in een kwart eeuw zeven kinderen van hun vader. De 56-jarige dader uit Sheffield zit sinds 2008 een levenslange celstraf uit wegens het verkrachten van zijn dochters. Het probleemgezin had gedurende 35 jaar contact met 28 hulporganisaties en honderd medewerkers. De instanties die zich verontschuldigden, stellen dat ze lering hebben getrokken uit het gebeurde en dat hun manier van werken is aangepast. © ANP "erkennen dat ze hebben gefaald". ja? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Oud nieuws, zie vorige pagina. ![]() ![]() |
|
quote:Volgens mij is Gerda wel een tof wijf. Een blad met haar is natuurlijk geen choke-materiaal, maar daar gaat het niet om. En ik vind dat de PvdD en die andere schijnheilige figuren gewoon op alle slakken zout lopen te leggen, toe toch. Excuses eisen voor zoiets onbenulligs, terwijl je niemand hoort over ergere misstappen. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 12-03-2010 8:50] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: dat nu juist niet denk ik. ![]() ![]() |
|
PvdD is een non-partij die er alleen op uit is om te stangen en verder niets. Dergelijke onzinpartijen zouden niet mee mogen moeten doen. ![]() |
|
Een beetje als de PVV dus? Boeiender ![]() |
|
quote: Dussssssss.... Wat een hond zeg. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 12-03-2010 9:10] Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |