IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 11-03-2010 13:30 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 11 March 2010 13:27 schreef bastianus het volgende:
De beroepsvisserij, en m.n. de controle daarop, is sowieso ellende, kijk b.v. maar naar het uitsterven van de paling. Al zag ik bij Klootwijk aan zee dat ze bezig zijn om die te gaan kweken in Ierland en dat het leek te gaan lukken. Misschien moeten ze bij vlees en vis maar quote aan de verkoop gaan stellen, anders lost het zich toch niet op. Het probleem ligt vooral bij de consument die het hele jaar door allerlei vis wil kopen.

Vlees en vis op de bon?



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 11-03-2010 13:31]


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2010 13:31 by bastianus Profiel van bastianus

Ja.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2010 14:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 March 2010 13:27 schreef bastianus het volgende:
De beroepsvisserij, en m.n. de controle daarop, is sowieso ellende, kijk b.v. maar naar het uitsterven van de paling. Al zag ik bij Klootwijk aan zee dat ze bezig zijn om die te gaan kweken in Ierland en dat het leek te gaan lukken. Misschien moeten ze bij vlees en vis maar quote aan de verkoop gaan stellen, anders lost het zich toch niet op. Het probleem ligt vooral bij de consument die het hele jaar door allerlei vis wil kopen.


Volledige cyclus in de kweek is nog ver te zoeken, de palingen moeten eerst een lange tocht van 3000-6000 km maken voordat ze baby palinkjes willen boetseren. En dan is het moeilijk om die mini aaltjes te kweken. Bovendien duurt het langer om een kilotje paling te maken dan een kilo koe.

Ik denk dat de quota maar streng gecontroleerd moeten worden, zodat de prijs dan maar omhoog gaat, maar ook bij de paling is het misschien verstandig om ze een paar jaartjes met rust te laten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2010 14:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 March 2010 14:52 schreef ElitE het volgende:
Volledige cyclus in de kweek is nog ver te zoeken, de palingen moeten eerst een lange tocht van 3000-6000 km maken voordat ze baby palinkjes willen boetseren. En dan is het moeilijk om die mini aaltjes te kweken. Bovendien duurt het langer om een kilotje paling te maken dan een kilo koe.

Ik denk dat de quota maar streng gecontroleerd moeten worden, zodat de prijs dan maar omhoog gaat, maar ook bij de paling is het misschien verstandig om ze een paar jaartjes met rust te laten.
Dat weet ik wel zeker. Als sportvisser kost het je tegenwoordig, dankzij het ministerie, 90 euro als je een paling mee naar huis neemt en je vergunning. Ondertussen blijft de beroepsvisserij, dankzij de matige controle en maatregelen, vrijwel ongehinderd doorvissen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2010 14:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

andersom lijkt me beter, maarja dan komt er al gauw een levendig illegaal handeltje.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2010 15:00 by bastianus Profiel van bastianus

Ik lees veel artikelen over dit soort zaken in het blad van Sportvisserij Nederland. Samen met Ed Stoop en Marco Kraal kan ik wel degelijk beweren dat de beroepsvisserij (en de lakse overheid) de visstand in Nederland behoorlijk naar zijn grootje helpt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-03-2010 15:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

jah dat bedoel ik, dat een verbod voor beroepsvisssers beter is, en "sport" vissen legaal, maar dan krijg je al snel topsporters die er een levendig handeltje van weten te maken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-03-2010 15:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Motie van treurnis tegen Verburg


In de Tweede Kamer wordt een motie van treurnis aangenomen tegen minister Verburg (Landbouw). De motie is ingediend door de Partij voor Dieren en krijgt steun van PvdA, SP, VVD, GroenLinks en D66. De Kamer vindt dat Verburg steken heeft laten vallen rond de glossy Gerda en niet duidelijk genoeg haar excuses aanbiedt.

"Dit is niet voor herhaling vatbaar", zei minister Verburg tijdens het debat over de eenmalige jubileumuitgave van het ministerie van Landbouw.

Verburg zei dat het nooit de bedoeling was geweest om zichzelf te profileren. "Ik betreur dat dit beeld is ontstaan", zei zij. Ook premier Balkenende vond dat de vorm en de naam van het magazine niet goed gekozen. "Er had een andere inschatting moeten worden gemaakt", zei hij.

Vrouwenbladen
Het blad is deze week uitgebracht om bij een breed publiek de aandacht te vestigen op het beleid van het ministerie van Landbouw. Het wordt meegestuurd met een aantal vrouwenbladen ter ere van het 75-jarig jubileum van het ministerie.

In de Tweede Kamer is veel kritiek op de eenmalige glossy. De meerderheid vindt dat in het blad te veel de nadruk wordt gelegd op de persoon van de minister en dat daarmee de regels voor overheidscommunicatie wordt overtreden. Ook vindt een deel van de Kamer dat het "een CDA-blad" is, dat door die partij zelf zou moeten worden betaald in plaats van door het ministerie. Die suggestie wordt door Verburg en Balkenende verworpen.

Intentie
Premier Balkenende, eindverantwoordelijk voor de overheidscommunicatie, vond niet dat de regels zijn overtreden. Hoewel hij pas sinds afgelopen dinsdag op de hoogte was van de uitgave, vond hij dat de intentie van het blad goed was.

"Het is meer dan alleen de vorm en de foto's. U moet ook het totaal meenemen van de inhoud en die gaat verder dan het profiel van de minister", sprak hij tot de Kamer.


Vreemd. Bij treurnis denk ik juist altijd bij uitstek aan die mensen van de Partij van de Dieren zelf. Bitter teleurgesteld door het mensdom, om de haverklap clichés uitend als "toen ik de mens leerde kennen kreeg ik de dieren lief". (No offense BW.) Van die huilers die zich enorm druk maken over het lot van een varken of koe, maar die tegen hun buren nog geen boe of ba zeggen. En die in hun eenzaamheid, door tranen overmand, met een bitter gevoel de zwans in een golden retriever schuiven of zich door hun chihuahua af laten likken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-03-2010 16:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 March 2010 15:11 schreef bastianus het volgende:
Vreemd. Bij treurnis denk ik juist altijd bij uitstek aan die mensen van de Partij van de Dieren zelf. Bitter teleurgesteld door het mensdom, om de haverklap clichés uitend als "toen ik de mens leerde kennen kreeg ik de dieren lief". (No offense BW.) Van die huilers die zich enorm druk maken over het lot van een varken of koe, maar die tegen hun buren nog geen boe of ba zeggen. En die in hun eenzaamheid, door tranen overmand, met een bitter gevoel de zwans in een golden retriever schuiven of zich door hun chihuahua af laten likken.


je legt de aandacht nu wel erg bij de PVDD maar dat blad is natuurlijk wel een trieste actie (en dat vind niet alleen de PVDD).


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2010 16:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 March 2010 16:04 schreef attila_de_hun het volgende:
je legt de aandacht nu wel erg bij de PVDD maar dat blad is natuurlijk wel een trieste actie (en dat vind niet alleen de PVDD).
Mwa, het is mij nou nog niet duidelijk of het gene dat in dat blad staat CDA-beleid/propaganda is of BalkenendeIV-beleid. En bij mijn weten, iig, dat beweerde Gerda gisteren nog, was het eigenlijk allemaal al gepland en betaald endezo voor het kabinet viel. Stel dat, dat klopt en het BalkenendeIV-beleid is dat in dat blad staat dan zie ik niets triests in dat blad.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-03-2010 16:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 March 2010 16:21 schreef kwelgeest het volgende:
Mwa, het is mij nou nog niet duidelijk of het gene dat in dat blad staat CDA-beleid/propaganda is of BalkenendeIV-beleid. En bij mijn weten, iig, dat beweerde Gerda gisteren nog, was het eigenlijk allemaal al gepland en betaald endezo voor het kabinet viel. Stel dat, dat klopt en het BalkenendeIV-beleid is dat in dat blad staat dan zie ik niets triests in dat blad.


de foto's misschien dan toch (maar smaken verschillen, dat is ook weer zo )


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-03-2010 16:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik vind ook dat het erg overtrokken word. Het was naar mijn idee als ludieke actie bedoeld en dat mag de overheid best een keer doen. Als dit een jaar voor de verkiezingen gebeurd was had er geen haan naar gekraaid.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-03-2010 16:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

niet mee eens. Maar goed, er valt weing over te discusieren behalve wellus-nietus. En Kwellie, wees nu eens heel erg eerlijk.... als in plaats van de Gerda er een Jaqcueline was verschenen, dan durf ik te wedden dat je betoog toch heel wat anders was geweest.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-03-2010 16:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 March 2010 16:28 schreef attila_de_hun het volgende:
niet mee eens. Maar goed, er valt weing over te discusieren behalve wellus-nietus. En Kwellie, wees nu eens heel erg eerlijk.... als in plaats van de Gerda er een Jaqcueline was verschenen, dan durf ik te wedden dat je betoog toch heel wat anders was geweest.
Of de staat in tijden van financiële crisis een dergelijke 'ludieke' actie moet uitvoeren is indd bediscussieerbaar, maar verder ontken ik.

Als het de Sharon had geheten daarentegen...


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-03-2010 16:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 March 2010 16:28 schreef attila_de_hun het volgende:
niet mee eens. Maar goed, er valt weing over te discusieren behalve wellus-nietus. En Kwellie, wees nu eens heel erg eerlijk.... als in plaats van de Gerda er een Jaqcueline was verschenen, dan durf ik te wedden dat je betoog toch heel wat anders was geweest.

Voor mij maakt het niet uit in ieder geval, ik vind beide partijen op dit moment vrij dwaas

Ook heb ik het blad niet gelezen, dus mijn mening is gebaseerd op de premisse dat het vrij netjes vertelt over het regeringsbeleid. Daar is in principe niks mis mee. Over de 'persoonsverering' kun je discussiëren, maar ik heb het idee dat het allemaal niet zo erg is (zie ludieke-actie-argument).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-03-2010 16:36 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 11 March 2010 16:33 schreef ZelThoR het volgende:
Voor mij maakt het niet uit in ieder geval, ik vind beide partijen op dit moment vrij dwaas

Ook heb ik het blad niet gelezen, dus mijn mening is gebaseerd op de premisse dat het vrij netjes vertelt over het regeringsbeleid. Daar is in principe niks mis mee. Over de 'persoonsverering' kun je discussiëren, maar ik heb het idee dat het allemaal niet zo erg is (zie ludieke-actie-argument).
Als het over regeringsbeleid gaat, gaat het ons toch allemaal aan en niet alleen abonnee's van vrouwenbladen?

En +1 voor Kwelgeest wat het financiële verhaal betreft.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 11-03-2010 16:37]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-03-2010 16:50 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 March 2010 16:36 schreef bokaj het volgende:
Als het over regeringsbeleid gaat, gaat het ons toch allemaal aan en niet alleen abonnee's van vrouwenbladen?

En +1 voor Kwelgeest wat het financiële verhaal betreft.

Als dat regeringsbeleid om een reden niet voldoende duidelijk is voor "abonnee's van vrouwenbladen" (sic) dan wel hun naasten dan heb ik liever dat dat specifiek naar hen gecommuniceerd wordt dan naar iedereen.

edit: het financiële verhaal stap ik even overheen, maar dat kan ook nog een goede tegenargument zijn. Alleen denk ik niet dat het daadwerkelijk goedkoper was als het een niet-ludieke actie was.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-03-2010 16:50]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-03-2010 18:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 March 2010 16:30 schreef kwelgeest het volgende:
Of de staat in tijden van financiële crisis een dergelijke 'ludieke' actie moet uitvoeren is indd bediscussieerbaar, maar verder ontken ik.

Als het de Sharon had geheten daarentegen...

Wat denk je dat een gemiddelde Postbus 51 campagne kost? Daar zijn aparte fondsen voor gereserveerd.

Op zich niks mis met kweken van inzicht in LNV, alleen de vorm waarop vond ik wat minder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-03-2010 1:35 by XXL Profiel van XXL

Vader bezwangerde dochters achttien keer
Uitgegeven: 10 maart 2010 18:49

LONDEN - Britse zorginstellingen hebben woensdag hun excuses aangeboden aan twee vrouwen die in totaal achttien keer werden bezwangerd door hun vader.

De instanties voor kinderbescherming die toezicht hielden op het gezin, erkennen dat ze hebben gefaald.

De vrouwen baarden in een kwart eeuw zeven kinderen van hun vader. De 56-jarige dader uit Sheffield zit sinds 2008 een levenslange celstraf uit wegens het verkrachten van zijn dochters.

Het probleemgezin had gedurende 35 jaar contact met 28 hulporganisaties en honderd medewerkers. De instanties die zich verontschuldigden, stellen dat ze lering hebben getrokken uit het gebeurde en dat hun manier van werken is aangepast.
© ANP



"erkennen dat ze hebben gefaald". ja?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 12-03-2010 8:28 by Forever After Profiel van Forever After

Oud nieuws, zie vorige pagina.


 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-03-2010 8:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 11 March 2010 18:03 schreef Jenje het volgende:
Wat denk je dat een gemiddelde Postbus 51 campagne kost? Daar zijn aparte fondsen voor gereserveerd.

Op zich niks mis met kweken van inzicht in LNV, alleen de vorm waarop vond ik wat minder.
Volgens mij is Gerda wel een tof wijf. Een blad met haar is natuurlijk geen choke-materiaal, maar daar gaat het niet om. En ik vind dat de PvdD en die andere schijnheilige figuren gewoon op alle slakken zout lopen te leggen, toe toch. Excuses eisen voor zoiets onbenulligs, terwijl je niemand hoort over ergere misstappen.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 12-03-2010 8:50]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2010 9:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 March 2010 8:48 schreef bastianus het volgende:
...op alle slakken zout lopen te leggen,

dat nu juist niet denk ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-03-2010 9:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

PvdD is een non-partij die er alleen op uit is om te stangen en verder niets. Dergelijke onzinpartijen zouden niet mee mogen moeten doen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-03-2010 9:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Een beetje als de PVV dus?


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-03-2010 9:09 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Chris Brown smeekt fans om steun
Uitgegeven: 12 maart 2010 08:52
Laatst gewijzigd: 12 maart 2010 08:52

AMSTERDAM - Chris Brown smeekt zijn fans om hun hulp. De r&b-zanger merkt dat hij sinds de mishandeling van Rihanna minder airplay krijgt. In een internetoproep vraagt Brown zijn fans om hun steun.
© Wenn.com"Zonder jullie kom ik niet op de radio en kan ik geen muziek maken."

"Ik heb mijn leven gebeterd", vertelt Brown. "Maar veel radiozenders willen mijn muziek nog steeds niet draaien. Alleen jullie kunnen me terug aan de top brengen", is Browns boodschap voor zijn fans. "Ik wil geen underground-artiest worden!"




Comeback

De 20-jarige Brown knokt voor zijn comeback na de mishandeling van Rihanna. De r&b-zanger sloeg zijn toenmalige vriendin in februari vorig jaar in elkaar. Het incident leverde Brown een taakstraf en een voorwaardelijke celstraf op.

Rihanna's carrière heeft geen last van de mishandeling. De zangeres blijft hit na hit scoren.



Dussssssss.... Wat een hond zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 12-03-2010 9:10]


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen