IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-02-2010 20:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 februari 2010 16:15 schreef Staalman het volgende:
En mijn vrouw af en toe maar roepen dat mijn hobby veel geld kost...

Stripboek brengt 1 miljoen dollar op
Uitgegeven: 22 februari 2010 20:50
Laatst gewijzigd: 23 februari 2010 17:32

AMSTERDAM - Een zeldzaam exemplaar van het eerste stripboek waarin Superman voorkomt is maandag op een internetveiling verkocht voor 1 miljoen dollar (bijna driekwart miljoen euro). Een record dat vorig jaar werd gezet, werd daarmee verpulverd.

© APHet nummer, een editie uit 1938 van Action Comics no. 1, wordt door velen beschouwd als de Heilige Graal op het gebied van stripboeken.

Er zijn wereldwijd nog ongeveer honderd exemplaren. Op de cover van het stripboek staat Superman die een auto optilt. Het stripboek kostte in 1938 tien cent.

Het stripboek werd door een privépersoon verkocht aan een andere stripliefhebber. De namen van de beide personen zijn niet bekendgemaakt.

Het vorige recordbedrag dat werd neergeteld voor een stripboek was een bedrag van 317 duizend dollar. Het ging om hetzelfde stripboek, maar omdat het exemplaar dat nu onder de hamer ging in een betere conditie was, werd er een hogere prijs betaald.

Toch eens op strooptocht gaan bij mijn oma. Ik weet dat daar op zolder nog een paar van die oude comics liggen. Wel uit de jaren vijftig en zestig alleen, weet niet of dat verschil maakt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 26-02-2010 21:04 by bokaj Profiel van bokaj

De post van Staalman is al weer achterhaald:

quote:
Maar liefst 1.075.000 dollar.Voor dat
bedrag wisselde een exemplaar van de
allereerste Batman strip donderdag van
eigenaar.Daarmee is een eerder record,
dat afgelopen maandag werd gehaald door
een Superman-stripboek,nu al verbroken.

Het gaat om een goed bewaard exemplaar
van een Detective Comics-stripboek uit
1939.Het is samen met Action Comics een
van de meest toonaangevende stripboeken
en wordt nog altijd uitgegeven.

De vorige eigenaar betaalde in de jaren
70 ongeveer 100 dollar voor de comic.En
dat was al veel meer dan de originele
prijs:in 1939 kon je de nu gewilde
strip voor 10 cent halen bij de kiosk.

NOS teletekst


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-02-2010 22:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
'Wilders kan oorlog veroorzaken'

"Wilders kan ruzie en oorlog veroorzaken, zelfs in Europa", zo denkt de Syrische Fawaz Jneid, één van de meeste radicale en conservatieve imams van Nederland en verbonden aan de Haagse salafistische As-Soennah moskee.

Jneid deed zijn uitspraken in televisieprogramma Eenvandaag. "Wilders moet tot het besef komen dat hij niet alleen op de wereld is", zo sprak hij.

Eenvandaag heeft Wilders om een reactie op de uitspraken gevraagd, maar tot het moment van uitzending kwam die niet binnen.

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 27-02-2010 0:31 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Nou.. de 'moordenaar' van mijn oom, tante en neefjes is vandaag (gisteren inmiddels) ook veroordeeld...

Ik blijf het maar raar vinden om het op internet te lezen (en al helemaal in de top 5 meest gelezen berichten )

quote:
Chauffeur caravandrama lette niet op
Uitgegeven: 26 februari 2010 10:44
Laatst gewijzigd: 26 februari 2010 10:44

ARNHEM - De 33-jarige Duitse vrachtwagenchauffeur die op 5 mei 2008 een personenauto met caravan plette tussen zijn truck en een andere vrachtwagen, heeft meerdere minuten niet zitten opletten.
Ongeval op A73slideshow Daardoor heeft hij schuld aan het ongeluk dat een ouderpaar met twee kinderen het leven kostte. Dat acht de rechtbank in Arnhem bewezen.

De rechtbank veroordeelde de man vrijdag tot vier maanden voorwaardelijke celstraf, met als voorwaarde dat de man onder Duits reclasseringstoezicht 240 uur werkt in zijn eigen land, plus een rijverbod voor de duur van twee jaar. Dat is volgens de eis van de officier van justitie.




Het ongeluk

Bij het drama op de A73 kwam een gezin met twee kinderen om het leven toen de geplette caravan en personenauto van het gezin in brand vlogen. Het ongeluk gebeurde toen het drukke verkeer op de A73 ter hoogte van Beuningen plotseling moest remmen.

De chauffeur die niet oplette, reed met 80 kilometer per uur zonder te remmen tegen het gezin op. De rechtbank heeft voor de hoogte van de straf meegewogen dat de man zelf zwaar gebukt gaat onder wat hij heeft veroorzaakt.



http://www.nu.nl/binnenland/2193818/chauffeur-caravandrama-lette-niet.html

[Dit bericht is gewijzigd door Ingrimd op 27-02-2010 0:32]



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2010 0:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 februari 2010 0:31 schreef Ingrimd het volgende:
Nou.. de 'moordenaar' van mijn oom, tante en neefjes is vandaag (gisteren inmiddels) ook veroordeeld...

Ik blijf het maar raar vinden om het op internet te lezen (en al helemaal in de top 5 meest gelezen berichten )



http://www.nu.nl/binnenland/2193818/chauffeur-caravandrama-lette-niet.html
Nou, dat zal de boel wel oplossen en genoegdoening geven.
Raar hoor, zo'n zaak. Ik ken via via ook iemand die door een blackout een kind heeft doodgereden. De onderzoeken en mallemolens waar je dan in terecht komt, dat is soms mensonterend gewoon. Vooral zo lullig omdat het allemaal per ongeluk en buiten schuld om gebeurde. Maar dat moet wel steeds opnieuw onderzocht worden, waardoor iedereen er maar steeds mee geconfronteerd wordt terwijl men het eigenlijk wil afsluiten aan beide kanten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 27-02-2010 0:43 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Nou, hij heeft zelf bekend dat het onoplettenheid was. Het was in ieder geval geen blackout.
Hij had iets naast zich op de bank waardoor hij werd afgeleid. Volgens mij een film of een laptop ofzo, ik weet het niet helemaal precies.

Maar goed, die jongen is getekend voor het leven en we vinden het ook allemaal heel zielig voor hem.
Het is ook geen hele hoge straf.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2010 0:44 by bastianus Profiel van bastianus

Nee da's waar. Sterkte ermee in ieder geval qua verwerking enzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-02-2010 1:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 februari 2010 0:43 schreef Ingrimd het volgende:
Nou, hij heeft zelf bekend dat het onoplettenheid was. Het was in ieder geval geen blackout.
Hij had iets naast zich op de bank waardoor hij werd afgeleid. Volgens mij een film of een laptop ofzo, ik weet het niet helemaal precies.

Maar goed, die jongen is getekend voor het leven en we vinden het ook allemaal heel zielig voor hem.
Het is ook geen hele hoge straf.

Knap dat je dit op een forum zegt. Ik snap niet waarom, maar knap

Sterkte met de verwerking voor jou en de andere betrokkenen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 27-02-2010 1:28 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 27 februari 2010 0:38 schreef bastianus het volgende:
Nou, dat zal de boel wel oplossen en genoegdoening geven.
Raar hoor, zo'n zaak. Ik ken via via ook iemand die door een blackout een kind heeft doodgereden. De onderzoeken en mallemolens waar je dan in terecht komt, dat is soms mensonterend gewoon. Vooral zo lullig omdat het allemaal per ongeluk en buiten schuld om gebeurde. Maar dat moet wel steeds opnieuw onderzocht worden, waardoor iedereen er maar steeds mee geconfronteerd wordt terwijl men het eigenlijk wil afsluiten aan beide kanten.


Een oud collega van me heeft eens een. oudere vrouw doodgereden die vanachter een boom de weg op kwam. Was ook een zeer bizarre zaak. Hij reed normaal nooit via die weg, en die dag net wel. Heeft ook 1,5 uur naast het lijk vast gezeten in de politie wagen zonder dat de boel afgedekt was. Nog nooit iemand zo gebroken gezien.

En Ingrid, dat is echt heftig zeg. Heel veel sterkte alsnog.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-02-2010 1:45 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 27 februari 2010 0:31 schreef Ingrimd het volgende:
Nou.. de 'moordenaar' van mijn oom, tante en neefjes is vandaag (gisteren inmiddels) ook veroordeeld...

Ik blijf het maar raar vinden om het op internet te lezen (en al helemaal in de top 5 meest gelezen berichten )



http://www.nu.nl/binnenland/2193818/chauffeur-caravandrama-lette-niet.html


Dit bericht heb ik tijdens mijn lunch nog met mijn collega's besproken. Ik pleitte ervoor om permanent het rijbewijs van die gast af te nemen. Apart dat ik nu hier lees dat het hier om jouw directe omgeving gaat.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 27-02-2010 9:33 by Ingrimd Profiel van Ingrimdhttp://www.metal-exposure.com

Voor mij is het allemaal veel minder intensief geweest dan voor mijn familie.
Ondanks dat het je familie is en blijft, was dit heel toevallig wel het gezin waar ik zo ongeveer het minst contact mee had. Niet omdat ze niet aardig zijn ofzo, want het waren supertoffe lui, maar puur omdat bijna mijn hele familie redelijk dicht bij elkaar woont, en zij 200 kilometer verderop woonden, waardoor ze niet altijd naar familiefeestjes enzo kwamen.

Omdat het allemaal een redelijke ver-van-mijn-bed-show is geweest, is het voor mij veel makkelijker geweest om dit te verwerken dan voor bijvoorbeeld mijn vader (was zijn zusje) en m'n opa en oma die ook alles hebben moeten regelen.
Ik vind het wel fijn voor hen dat er toch iets van gerechtigheid is.

En die man, tsja. De hele familie heeft medelijden met hem, want die man is tegenwoordig niet meer dan een hoopje ellende. Ik hoop dat die er ooit nog overheen komt, want hij heeft het er volgens mij nog het zwaarst mee.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-02-2010 10:24 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Knap dat je er zo mee omgaat, er zijn hier zat mensen die gelijk een doodstraf zouden eisen in jouw geval. Sterkte ermee.


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2010 10:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 februari 2010 1:45 schreef Argh het volgende:
Dit bericht heb ik tijdens mijn lunch nog met mijn collega's besproken. Ik pleitte ervoor om permanent het rijbewijs van die gast af te nemen. Apart dat ik nu hier lees dat het hier om jouw directe omgeving gaat.
Tsja, rij-"bewijs".

Deze chauffeur van niets heeft "bewezen" dat ie liever naar een beeldscherm kijkt dan de veiligheid van zijn medeweggebruikers in de gaten houdt. Afpakken zou mooi zijn.

Wel fijn om te lezen dat dit sujet 's nachts minder goed slaapt trouwens.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-02-2010 10:44 by XXL Profiel van XXL

Gelijk ook maar afpakken bij al die mensen die wel eens een cd wisselen, een flesje cola naast zich op de stoel zoeken of iedereen die wel eens op zijn TomTom zit te kijken?

Edit: Bovendien heb ik een probleem met één woord:

"Moord is het op onwettige wijze opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven."

Maar dat zal aan mij liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-02-2010 10:52]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2010 10:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 februari 2010 10:44 schreef XXL het volgende:
Gelijk ook maar afpakken bij al die mensen die wel eens een cd wisselen, een flesje cola naast zich op de stoel zoeken of iedereen die wel eens op zijn TomTom zit te kijken?
Dat is hetzelfde als dingen op je laptop doen of een film kijken in de vrachtauto..?

Ok...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-02-2010 10:52 by XXL Profiel van XXL

Dan ben je niet afgeleid?

Mijn fout. Sorry.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-02-2010 10:53 by Count Steel Profiel van Count Steel

@Ingrimd: Sterkte meid, knap dat je er zo goed mee omgaat.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-02-2010 11:01 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 27 februari 2010 10:44 schreef XXL het volgende:
Edit: Bovendien heb ik een probleem met één woord:

"Moord is het op onwettige wijze opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven."

Maar dat zal aan mij liggen.

Klopt. Ik denk dat het 'dood door schuld' is. Maar die juridische termen doen er verder niet zo toe. Het blijft een ernstige gebeurtenis.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2010 11:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 februari 2010 10:52 schreef XXL het volgende:
Dan ben je niet afgeleid?

Mijn fout. Sorry.
Klopt, jouw fout. Een film kijken of iets opzoeken in de laptop duurt (bij mij in elk geval) wat langer dan een flesje cola pakken of even een cd wisselen.

Buiten dat, ik kan dat doen terwijl ik even een snelle blik opzij werp en dan de rest op de tast. Bovendien is een vrachtauto geen gewone auto. Gewichtsratio 30:1 is een behoorlijke extra verantwoordelijkheid.

Maar geeft niet joh, alleen hoop ik dat je vriendin je helpt als je een glas cola inschenkt of een cd opzet. Want om daar nou direct anderhalf uur mee bezig te zijn trekt een behoorlijke wissel op je dagindeling lijkt me.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-02-2010 11:07 by Forever After Profiel van Forever After

Juist. Meteen verbieden die auto's. Men gaat maar op de motor. Dan heeft men minder afleidingen en het geeft ook nog eens minder files.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-02-2010 11:07 by XXL Profiel van XXL

In mijn belevingswereld duurt zo'n incident misschien een seconde of 2.

iig langer dan de tijd die ik nodig heb om bijvoorbeeld een cd uit het doosje te halen en te wisselen.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-02-2010 15:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Weer ff lachen met (beter gezegd: om) religieuzen...

Kerk sleept makers 2012 voor de rechter

bron: National Post

Het aartsbisdom van Rio de Janeiro eist een schadevergoeding van Hollywoodstudio Columbia Pictures omdat die zonder toestemming beelden heeft getoond van het beroemde standbeeld 'Christus de Verlosser' ('Cristo Redentor') in Rio in de rampenfilm 2012.

In de film wordt het iconische standbeeld verwoest door een apocalyptische vloedgolf. Normaal vraagt de Kerk nooit gebruiksrechten en in 99% van de gevallen worden opnames van het beeld gewoon toegestaan. Maar in dit geval zou het aartsbisdom hebben geweigerd, omdat het van oordeel is dat veel gelovigen geshockeerd zijn door de beelden. Het aartsbisdom wil nu van Columbia Pictures een schadevergoeding en een winstafdracht en dringt aan op publiekelijke excuses.

'Christus de Verlosser' is met 1,8 miljoen bezoekers per jaar de drukst bezochte toeristische attractie in Brazilië. In 2007 werd het standbeeld tot een van de zeven nieuwe wereldwonderen gekozen.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-02-2010 19:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 februari 2010 11:07 schreef XXL het volgende:
In mijn belevingswereld duurt zo'n incident misschien een seconde of 2.

iig langer dan de tijd die ik nodig heb om bijvoorbeeld een cd uit het doosje te halen en te wisselen.




Nu ga je al fout, "In mijn belevingswereld", je weet toch wel op wie je reageert? Die staat buiten elke belevingswereld, behalve de zwart-witte....


Boeiender


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-02-2010 19:35 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 27 februari 2010 19:27 schreef MR. N het volgende:
Nu ga je al fout, "In mijn belevingswereld", je weet toch wel op wie je reageert? Die staat buiten elke belevingswereld, behalve de zwart-witte....


Zo is het!



...in jouw belevingswereld.


Bruce Banner


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-02-2010 19:37 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Al een vieze elleboog?


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen