![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
'Bos zet Hamer opzij' Uitgegeven: 21 januari 2010 06:50 Laatst gewijzigd: 21 januari 2010 06:52 AMSTERDAM - PvdA-leider Wouter Bos gaat zelf aantreden in de tv-debatten in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen. Dat meldt De Telegraaf donderdag. © ANPHij zou daarmee fractievoorzitter Mariëtte Hamer passeren. De andere coalitiepartijen vaardigen wél hun fractievoorzitters af, omdat zij meer ruimte hebben om het eigen politieke gezicht te tonen dan de partijleiders, die in het kabinet zitten en het kabinetsbeleid moeten uitdragen. © NU.nl Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
quote: vanavond even kijken dus, blijft een mooi programma Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Scheiding voorwaarde voor miljoenenerfenis Uitgegeven: 21 januari 2010 13:53 TEL AVIV - Een Israëlische oma heeft haar kleinzoon een miljoenenerfenis nagelaten, maar alleen als hij het huwelijk met zijn vrouw verbreekt. De grootmoeder had al jaren geen contact meer met haar kleinkind omdat ze zijn echtgenote niet kon uitstaan, zo meldde de Israëlische krant Yediot Ahronot donderdag. Een clausule in het testament bepaalt dat de man de miljoenen ook kan krijgen als hij in financiële moeilijkheden komt of met pensioen gaat. Ook krijgt hij de erfenis als zijn vrouw overlijdt. De advocaat van de kleinzoon noemt de eis van de oma immoreel. Hij gaat de bepaling aanvechten. De broer van de man krijgt zijn deel van de erfenis binnenkort al op zijn rekening gestort. © ANP hehehehe ![]() ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Ik weet het niet. Vraag het aan Fulci. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Als iemand er verstand van heeft dan Fulci wel. Op zich een leuk gegeven voor een film... Anyways: quote: (SN) :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Papierversnipperaar. Werkt bij ons uitstekend. Maar het valt wel op hoe vaak dit soort "fouten" worden gemaakt, ook als het om het type dossiers gaat. Zou één en ander echt wel per ongeluk gebeuren? Edit: Bovendien is de rechter in kwestie dubbel fout, oud papier hoort niet bij het grof vuil. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 22-01-2010 9:24] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dussssss, als grote belastingbetaler dok ik lekker mee... Sorry, maar ik vind het een ridicule actie. Boeiender ![]() |
|
Waarom? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik ben het met N. eens, dus ik vind dat ik ook mag antwoorden. In het gedachtentopic gaf ik al aan dat het geld van deze actie in een bodemloze put gestort gaat worden, gezien het corrupte karakter van de regering in Haïti, de burgeroorlogachtige toestand die daar al tijden gaande is, het systeem daar wat voor grote armoede en slechte huisvesting zorgt heeft de rampzalige gevolgen van de aardbeving tot gevolg gehad, het grootste deel van de bevolking woont in sloppenwijken. Als daar niks aan gedaan wordt, is al het geld dat geleverd wordt weggegooid. Bovendien blijft een groot deel van het geld bij dit soort massale acties aan de strijkstok hangen. Van iemand die van mijn geld het huishoudboekje bijhoudt, een minister dus, verwacht ik dat hij zorgvuldig daarmee omspringt. En dus niet dat hij het over de balk smijt voor een ondoordacht doel, hoe nobel bedoeld ook. Maar als er niet iets aan infrastructuur en verdeling van welvaart en zelfvoorzienendheid wordt gedaan in ontwikkelingslanden, blijft elke natuurramp dit soort gevolgen hebben in dergelijke gebieden. En voedselhulp e.d. blijven druppels op gloeiende platen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik ben het met Bassie eens dus ik hoef niet te reageren. ![]() Maar serieus, dik 40 miljoen weggeven om goede sier te maken is mij veel te gortig. Boeiender ![]() |
|
OK, duidelijk ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Had ik dat maar eerder geweten, dan had ik al die actievoerders niet hoeven afschepen met een standaard tekstje. Had ik gewoon kunnen zeggen "de overheid bepaalt al hoeveel ik lap". ![]() |
|
quote: (SN) Hij blijft een goeie. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Of hij durft geen beslissingen te nemen. Slapjanus. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Heb tijdens zijn aanstelling meer zien gebeuren dan tijdens al die kutwijven ervoor eigenlijk, met hun domme onhaalbare projectjes. ![]() Geen beslissing durven nemen? Dit heet "gewoon realistisch zijn". Kijk eens wat dat zou kosten die onzin... Mooi laten gaan, Bertje Koenders aanpakken levert per saldo meer op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
Glass act: student fined for smashing gallery window and calling it art Gallery fails to see funny side after student puts metal pole through window as part of an art project Does breaking a window count as art? Yes, murmured the 50 or so artniks who recently crowded into a former Edinburgh ambulance garage to view a film of sculptor Kevin Harman doing just that. No, insisted Kate Gray, director of the Collective Gallery in Cockburn Street, whose window it was. The courts are on Gray's side. Yesterday Harman, a prize-winning graduate of Edinburgh College of Art, was fined £200 for breaching the peace on 23 November, when he smashed a metal scaffolding pole through one of the gallery's windows. Fiscal depute Malcolm Stewart described the affair as "a rather bizarre incident" which had left Collective staff "upset." As Harman, 27, had already paid £350 to have the window instantly replaced, his artistic intervention has proved pricey. The Collective's decision to prosecute was promptly condemned by Harman's supporters. "They should have shaken his hand and bought him a drink," declared Royal Academician Michael Sandle. Edinburgh art guru Richard Demarco, whose foundation recently awarded Harman a £2,000 scholarship, described the gallery's action as "intensely regrettable", and the artist as "a serious, hard-working and gifted person". Gray was unavailable for comment, as was the Edinburgh College of Art, where Harman is in the second year of a master's course. It is understood that several of his tutors had been supportive of the project, which was initially labelled Brick. The scaffolding pole was substituted as a safer option. The student, who has a piece in the current show of the Royal Scottish Academy, explained that he was less distressed by the fine than by the Collective's dismissal of his work as "vandalism", as the charge sheet put it. "There have got to be serious questions asked of their position as arbiters of art," he told the Guardian. It was explained during the 15-minute hearing that Harman had forewarned the Collective of his intentions, twice by letter and once in person, but had declined to reveal when he would strike. "He thought the gallery were in something of a quandary about what to do," defence lawyer Mathew Patrick told Sheriff Roderick MacLeod. "He certainly wouldn't have gone ahead if he had known the police would be called." The idea of reconfiguring existing structures has long interested artists. In 1978, German sculptor Bogomir Ecker sawed 8cm off the Eiffel Tower. During the same decade, the American artist Gordon Matta-Clark carved up (usually) condemned houses in New York and Paris. More recently, Richard Wilson has successfully distorted building facades. Art galleries have been contaminated with mud (Antony Gormley) and suitcases of putrefying cheese (Dieter Roth) – admittedly after permission was sought. "There has obviously been a profound level of misunderstanding of the raison d'être of Kevin's work," Demarco said. "The word destruction does not apply to him. His whole ethos is about making things which are negative into things that are positive." The wider world will soon be able to judge for themselves. The film of Harman's action has been made available, while an installation featuring the shattered window and court documents, will be unveiled in spring. Before all that, Harman has more pressing matters to attend to: the case has left him running late with one of his essays. http://www.guardian.co.uk/artanddesign/2009/dec/18/student-smash-window-art-edinburgh IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: O My God Boeiender ![]() |
|
quote: Tjah, vrouwen en verkeer. Dan zou je eigenlijk al genoeg moeten weten. ![]() |
|
quote:Bij MH's ouderlijk huis wordt de auto ook 'gebakje' genoemd... ![]() ![]() |
|
Eurlings wekt irritatie ChristenUnie Uitgegeven: 22 januari 2010 17:33 DEN HAAG - De ChristenUnie is vrijdag fel uitgevallen tegen minister Camiel Eurlings (Verkeer) over zijn uitlatingen over de kilometerheffing. Volgens Eurlings komt de heffing er niet als de ANWB de plannen afwijst. Volgens de kleinste regeringspartij beslist de ANWB, die een ledenraadpleging over de kilometerheffing wil houden. daar niet over. ''De ledenraadpleging van de ANWB over de democratie laten beslissen. Zo werkt dat niet, minister.'' De heffing is een besluit ''waarover alle Nederlanders gaan: de fietsers, OV-gebruikers, wandelaars en automobilisten, ongeacht of ze wel of geen ANWB-lid zijn''. Eurlings zei dat hij de steun van de ANWB erg belangrijk vindt. Als de minister aan draagvlak hecht, laat hij dan als de wiedeweerga aan voorlichting doen, stelt de ChristenUnie. Fractieleider Arie Slob spreekt van 'wankelmoed'. De verkeersdrukte in de spits roept volgens hem juist om een instrument om het verkeer meer te spreiden over de dag en over de verschillende vervoersmiddelen. Kamer ,De minister weet heel goed dat de Tweede Kamer over de kilometerheffing gaat.'' Dit zegt PvdA-Kamerlid Lia Roefs. ''Wij gaan het wetsvoorstel behandelen. De dingen die de ANWB aanreikt, zijn welkom. Voor ons is draagvlak net zo goed belangrijk.'' Volgens Roefs is de ledenpeiling die de ANWB wil houden, geen referendum waar alleen met ja of nee kan worden geantwoord, maar een onderzoek. Maar het is volgens haar belangrijk dat mensen die voor de kilometerheffing zijn reageren. ''Nee-stemmers laten zich meestal meer horen.'' © ANP Helaas voor de mensen die tegen de heffing zijn maar volgens mij heeft de CU hier wel een punt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dat hebben ze, ja. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Het punt is alleen dat het die andere partijen zoals fietsers en ov-reizigers geen fuck uitmaakt. Alleen automobilisten worden (weer eens flink) genaaid als dit doorgaat. Een beetje automobilist heeft een abo bij de ANWB. Ik zie de logica wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |