IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-02-2010 9:11 by XXL Profiel van XXL



'SGP houdt vrouw met trucs uit Kamer'
Uitgegeven: 8 februari 2010 07:47

AMSTERDAM - De SGP gaat voor het eerst vrouwen boven aan de kieslijst voor de Tweede Kamerverkiezingen zetten, maar als zij gekozen worden zullen zij hun zetel afstaan aan een man.


De SGP-fractiewoordvoerder bevestigt volgens De Telegraaf dat meerdere vrouwen over deze oplossing zijn gepolst.

De orthodox-gereformeerde partij studeert op deze en andere strategieën om een discriminatieverbod door de rechter te omzeilen.

Bijbel

Vrouwen worden nu de door de SGP met een beroep op de Bijbel uitgesloten van alle politieke functies. Zij mogen sinds 2007 wel 'volwaardig' partijlid worden.

De Hoge Raad oordeelt volgens de krant de komende weken vrijwel zeker dat de partij gedwongen moet worden Kamer- of gemeenteraadszetels ook voor vrouwen open te stellen.
© Novum



Waarom wordt die partij eigenlijk niet gewoon helemaal verboden?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 08-02-2010 9:28 by Lalena Profiel van Lalena

Dat er ook vrouwen zijn die het er mee eens zijn en lid worden van die partij


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-02-2010 9:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 februari 2010 9:11 schreef XXL het volgende:


Waarom wordt die partij eigenlijk niet gewoon helemaal verboden?


Omdat Kwelgeest er dan niet op kan stemmen.


Boeiender


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-02-2010 12:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Over stemmen gesproken:

quote:
'Cijfers kilometerheffing kloppen niet'

Volgens de VVD worden de echte cijfers over de kilometerheffing niet naar buiten gebracht. "Wij hebben heel wat anders gehoord, dan in de mooiweerverhalen wordt gepresenteerd. Dit is onacceptabel", aldus het liberale Kamerlid Charlie Aptroot tegenover De Telegraaf.

De echte cijfers zouden heel wat anders aangeven dan wat door minister Camiel Eurlings naar buiten wordt gebracht. "De minister zegt dat 68 procent van de automobilisten erop vooruitgaat, maar de cijfers van het ministerie tonen heel wat anders aan.”

In de Tweede Kamer zou een besloten briefing hebben plaatsgevonden over de zaak, waarover niets mag worden gezegd.

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-02-2010 12:35 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Zelfde verhaal met de OV-chipkaart....


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-02-2010 12:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Kan nog leuk worden. Doet ´s morgens je kastje het niet, kan je al je leerlingen voor die dag wel afbellen. Wie betaalt me dat terug..?

Juist.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-02-2010 14:23 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Nieuwe erg interessante theorie over zwaartekracht:
http://www.kennislink.nl/publicaties/de-zwaartekracht-ontkracht

Komt ook al deels naar voren in het idee van Wubbo Ockels:
http://www.tedxamsterdam.nl/2009/video-wubbo-ockels-on-time-and-gravity/

Deze theorieën laten in mijn ogen zien dat we ons eigenlijk nooit moeten laten verleiden door iets wat fundamenteel lijkt, ook zo te behandelen. De wereld is complexer in elkaar dan wij voor kunnen stellen, maar door systematisch te werk te gaan kunnen we deze wetten wel benaderen.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2010 14:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

AIVD waarschuwt voor antifacisten
Uitgegeven: 8 februari 2010 14:14
Laatst gewijzigd: 8 februari 2010 14:13

ZOETERMEER - Inlichtingendienst AIVD heeft maandag in een brief alle burgemeesters van Nederland gewezen op een omstreden werkwijze van de Anti Facistische Actie (AFA) om 'rechtse' partijbijeenkomsten en demonstraties te voorkomen.
© ANPDat doen ze volgens de dienst door het lokale bestuur op oneigenlijke wijze of onder valse voorwendselen te benaderen.

AFA zoekt met regelmaat contact met het lokaal bestuur om te voorkomen dat de in hun ogen 'rechtse' groeperingen de mogelijkheid krijgen om bijeenkomsten te houden of om te demonstreren.





Waarschuwing

Als AFA lucht krijgt van rechtse activiteiten dan worden bijvoorbeeld gemeenten of zaaleigenaren benaderd en gewaarschuwd voor materïële schade waartoe deze bijeenkomsten zouden kunnen leiden.

Maar volgens de AIVD wordt de schade juist meestal veroorzaakt door tegendemonstraties van AFA zelf


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-02-2010 14:46 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 8 februari 2010 14:23 schreef Digerdoden het volgende:
Nieuwe erg interessante theorie over zwaartekracht:
http://www.kennislink.nl/publicaties/de-zwaartekracht-ontkracht

Komt ook al deels naar voren in het idee van Wubbo Ockels:
http://www.tedxamsterdam.nl/2009/video-wubbo-ockels-on-time-and-gravity/

Deze theorieën laten in mijn ogen zien dat we ons eigenlijk nooit moeten laten verleiden door iets wat fundamenteel lijkt, ook zo te behandelen. De wereld is complexer in elkaar dan wij voor kunnen stellen, maar door systematisch te werk te gaan kunnen we deze wetten wel benaderen.

Wetenschappers (in ieder geval uit het relevante vakgebied) weten dat ook wel, over het algemeen Het zou goed zijn als ook wat meer in de 'normale wereld' duidelijk gemaakt wordt dat wetenschap altijd tot nieuwe inzichten komt en tot telkens complexere beschrijvingen van de werkelijkheid.

Het hoort niet echt verbazend te zijn dat Newton's zwaartekrachtswet incompleet is, sowieso is dat sinds Einstein al overduidelijk bekend en wordt er al tijdenlang nagedacht over waar zwaartekracht nu precies vandaan komt. (Ook van Einsteins theoriën was vrijwel direct bekend/duidelijk gemaakt dat ze incompleet zijn.) Dat het nu nog als fundamentele kracht gezien wordt binnen de wetenschappelijke wereld lijkt me me vrij bizar.

Kennislink vind ik ook een vrij matige site wat dat betreft. Te vaak onwetenschappelijk benaderd en half sensationeel; zoals dit stuk (zeker die titel!) dus ook. Ik lees vrijwel alleen dooddoeners, het enige wat echt nieuws is dat die Verlinde een nieuwe theorie heeft (waarschijnlijk hypothese).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 08-02-2010 14:47 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

@AFA bericht
Goh, komen ze er ook eindelijk achter.

[Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 08-02-2010 14:47]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2010 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Seksueel misbruik Canisiusgymnasium verjaard
Uitgegeven: 8 februari 2010 15:02
Laatst gewijzigd: 8 februari 2010 15:02

BERLIJN (ANP/DPA)- Het seksuele misbruik van scholieren aan het Berlijnse Canisiusgymnasium in de jaren zeventig en tachtig heeft geen strafrechtelijke consequenties.
''De daden zijn verjaard'', verklaarde een woordvoerder van het Openbaar Ministerie maandag. Vorige week werd bekend dat zeker drie paters, die als docent aan het prestigieuze Canisiusgymnasium van de paters jezuïeten werkten, ervan worden verdacht dat ze zich aan leerlingen hebben vergrepen.

Twee van de drie zijn al jaren geen lid van de orde meer. Het seksueel misbruik heeft zich waarschijnlijk ook voorgedaan op andere katholieke scholen waar de paters werkten.


Zwijgen

Afgelopen dagen hebben meerdere oud-leerlingen hun zwijgen doorbroken. Tot afgelopen weekend hadden zich dertig mensen gemeld.

De Duitse bisschoppen bespreken het schandaal tijdens hun volgende conferentie op 22 februari.
------------------------

Bah komen weer wat schijnheiltjes goed weg.



[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-02-2010 15:25]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-02-2010 15:28 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Schijnheilhitlerig?


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2010 15:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ies koeltoer?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-02-2010 16:20 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

http://www.telegraaf.nl/binnenland/5984759/__AIVD_waarschuwt_voor_antifascisten__.html

AIVD waarschuwt voor antifascisten
ZOETERMEER - Inlichtingendienst AIVD heeft maandag in een brief alle burgemeesters van Nederland gewezen op een omstreden werkwijze van de Anti Fascistische Actie (AFA) om 'rechtse' partijbijeenkomsten en demonstraties te voorkomen. Dat doen ze volgens de dienst door het lokale bestuur op oneigenlijke wijze of onder valse voorwendselen te benaderen.

AFA zoekt met regelmaat contact met het lokaal bestuur om te voorkomen dat de in hun ogen 'rechtse' groeperingen de mogelijkheid krijgen om bijeenkomsten te houden of om te demonstreren. Als AFA lucht krijgt van rechtse activiteiten dan worden bijvoorbeeld gemeenten of zaaleigenaren benaderd en gewaarschuwd voor materïële schade waartoe deze bijeenkomsten zouden kunnen leiden. Maar volgens de AIVD wordt de schade juist meestal veroorzaakt door tegendemonstraties van AFA zelf.

AFA gaat deze werkwijze ook gaat toepassen in de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen. Daarbij zal de actiegroep het gebruik van geweld tegen rechtse tegenstanders en politiemensen niet schuwen, aldus de inlichtingendienst.

De AIVD vertelt de burgemeesters ook dat AFA probeert vroegtijdig in het bezit te komen van kandidatenlijsten en persoonsgegevens van deelnemers aan de komende gemeenteraadsverkiezingen. „Zij doen dit via contactpersonen binnen de partij. Deze gegevens worden in sommige gevallen gebruikt in eigen onderzoek van AFA naar, deels vermeende, rechtsextremisten. Daarbij is het gebeurd dat individuen ten onrechte werden neergezet als rechtsextremist en als zodanig werden beschadigd.”

PVV

In 2009 heeft AFA een werkgroep opgericht om de plannen van de PVV voor de gemeenteraadsverkiezingen in kaart te brengen. De inlichtingendienst heeft aanwijzingen dat de antifascisten in de aanloop naar de verkiezingen acties gaan voorbereiden tegen de PVV, maar ook tegen partijen als Trots op Nederland, de Partij Vrij Utrecht en de zeer rechtse Nederlandse Volks Unie NVU.

Op zich zijn manifestaties of andere vreedzame protestacties geoorloofd. „Maar AFA beschikt over een harde kern die geweld niet schuwt. Het valt dus niet uit te sluiten dat één of meer van de bijeenkomsten van deze partijen zullen ontaarden in verstoringen van de openbare orde”, stelt de AIVD. „De intensiteit van de acties zal mogelijk toenemen met het naderbijkomen van de verkiezingen.”




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-02-2010 16:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 8 februari 2010 14:29 schreef Jenje het volgende:
AIVD waarschuwt voor antifacisten
Uitgegeven: 8 februari 2010 14:14
Laatst gewijzigd: 8 februari 2010 14:13

ZOETERMEER - Inlichtingendienst AIVD heeft maandag in een brief alle burgemeesters van Nederland gewezen op een omstreden werkwijze van de Anti Facistische Actie (AFA) om 'rechtse' partijbijeenkomsten en demonstraties te voorkomen.
© ANPDat doen ze volgens de dienst door het lokale bestuur op oneigenlijke wijze of onder valse voorwendselen te benaderen.

AFA zoekt met regelmaat contact met het lokaal bestuur om te voorkomen dat de in hun ogen 'rechtse' groeperingen de mogelijkheid krijgen om bijeenkomsten te houden of om te demonstreren.





Waarschuwing

Als AFA lucht krijgt van rechtse activiteiten dan worden bijvoorbeeld gemeenten of zaaleigenaren benaderd en gewaarschuwd voor materïële schade waartoe deze bijeenkomsten zouden kunnen leiden.

Maar volgens de AIVD wordt de schade juist meestal veroorzaakt door tegendemonstraties van AFA zelf

*kuch*


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 08-02-2010 16:33 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Een uitbreiding van het nieuws is nooit mis



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 08-02-2010 16:40 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Laat die AFA eens oprotten zeg demonstreren is prima maar het gebruik van geweld tegen (politieke) andersdenkenden is FOUT en mag/moet van mij hard aangepakt worden.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-02-2010 17:53 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 februari 2010 9:35 schreef MR. N het volgende:
Omdat Kwelgeest er dan niet op kan stemmen.
Kan ik sowieso niet, kwam ik achter. Iets met Deventer en verdomd links.
VVD dus maar, al klinkt de 'Partij voor Sprookjes en Blijheid' ook zeer interessant.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 08-02-2010 17:58 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 8 februari 2010 17:53 schreef kwelgeest het volgende:
Kan ik sowieso niet, kwam ik achter. Iets met Deventer en verdomd links.
VVD dus maar, al klinkt de 'Partij voor Sprookjes en Blijheid' ook zeer interessant.


Hehe, die laatste lijkt me echt wat voor jou!


Boeiender


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-02-2010 18:00 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 8 februari 2010 17:58 schreef MR. N het volgende:
Hehe, die laatste lijkt me echt wat voor jou!


http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=106688

Hier heeft de beste man wel een punt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-02-2010 18:12 by Doomy Profiel van Doomy

quote:
Op 8 februari 2010 16:40 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Laat die AFA eens oprotten zeg demonstreren is prima maar het gebruik van geweld tegen (politieke) andersdenkenden is FOUT en mag/moet van mij hard aangepakt worden.
yep die mensen van de AFA mogen wat mij betreft als eersten naar de concentratiekampen...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 08-02-2010 18:34 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
.... en de zeer rechtse Nederlandse Volks Unie NVU.




[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 08-02-2010 18:34]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-02-2010 20:59 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 februari 2010 9:11 schreef XXL het volgende:


'SGP houdt vrouw met trucs uit Kamer'
Uitgegeven: 8 februari 2010 07:47

AMSTERDAM - De SGP gaat voor het eerst vrouwen boven aan de kieslijst voor de Tweede Kamerverkiezingen zetten, maar als zij gekozen worden zullen zij hun zetel afstaan aan een man.


De SGP-fractiewoordvoerder bevestigt volgens De Telegraaf dat meerdere vrouwen over deze oplossing zijn gepolst.

De orthodox-gereformeerde partij studeert op deze en andere strategieën om een discriminatieverbod door de rechter te omzeilen.

Bijbel

Vrouwen worden nu de door de SGP met een beroep op de Bijbel uitgesloten van alle politieke functies. Zij mogen sinds 2007 wel 'volwaardig' partijlid worden.

De Hoge Raad oordeelt volgens de krant de komende weken vrijwel zeker dat de partij gedwongen moet worden Kamer- of gemeenteraadszetels ook voor vrouwen open te stellen.
© Novum



Waarom wordt die partij eigenlijk niet gewoon helemaal verboden?
Ik vind het prima als die mensen, op grond van hun geloof, vrouwen uit leidinggevende posities willen houden. Zeker als de vrouwen daar zelf mee akkoord gaan. Waarom moet iedereen van buiten die partij zich er toch mee bemoeien? Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen, mogen ze best hun gang gaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-02-2010 21:41 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Inderdaad. Als vrouwen akkoord gaan dat ze mogen worden geslagen moet dat ook kunnen!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-02-2010 21:44 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

+1.


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen