|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Conclusie: achterlijkheid troef naar mijn mening. Als dit de gemiddelde denkbeelden zijn die heersen onder de christelijken in ons land, zou ik me daar meer zorgen om maken dan om een handjevol radicale imams. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 01-03-2010 16:08] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Staat ook nergens dat wij het oneens zijn en dat ik het met mijn posts eens ben. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nou, gemiddelde denkbeelden zal overdreven zijn, maar ik ken wel gebieden waar ze de hele bijbel letterlijk nemen. Boeiender |
|
veel gelovigen nemen het oude testament ook niet meer serieus, het is sowieso al vaak genoeg tegenstrijdig. Daarnaast zouden we ook een spijzenwet moeten kennen en mogen we allerlei nare dingen met vrouwen doen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wel vreemd eigenlijk dat het heilige geschrift alleen op sommige punten blijkbaar god's woord vertegenwoordigd volgens veel gelovigen. Wie bepaald die punten? En waarom zou god het dan laten opschrijven? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 01-03-2010 16:12] Boeiender |
|
quote: Maar dat doen zoveel mensen. Die worden er ook niet van te voren uitgehaald. En daarbij is het alleen aan God om te oordelen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dus wie zijn "wij" om zijn woord naar onze tijdsgeest aan te passen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ja, precies. God heeft niet gezegd dat homo's geen hosties mogen eten, waarom zouden ze dat dan niet mogen? Hij heeft wel gezegd dat hij van iedereen houdt en dat hij zelf op het eind van de rit wel bepaalt wie waar naar toe gaat; tot die tijd hebben wij eigenlijk niets te zeggen over wat God wel/niet goed vindt. En daarbij, als ze het wel zo letterlijk willen gaan ze maar lekker homo's doodmaken, dan is het tenminste duidelijk. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 01-03-2010 16:18] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Haha, inderdaad. Boeiender |
|
quote:Nee, dat dacht ik ook niet meteen. Je godverdomme gaf overigens wel de doorslag Vond het gewoon een boeiend voorval, verder zoeken ze het maar uit met hun god. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Onze god die is de beste Onze god is kampioen Daarom zijn wij in het westen Relatief in goeden doen Kijk die andere religies Wat een puinhoop heerst er daar Baby's vol met vieze vliegies Hele volk'ren de sigaar Moeten ze maar niet zo maf zijn Om te zweren bij een God Waardoor ze arm of slechter af zijn Ontevreden met hun lot Mohammed doet in leprozen Kijk maar bij de evenaar Hindoes wonen zelfs in dozen Boeddha maakt je bedelaar Brahma is één van de boosten Shiva een grote klier Al die gozers uit het Oosten Nee, die moeten wij niet hier Ja, wij zijn hier in het westen Nog het best in goede doen Onze Heer blijft toch de beste Hij is wereldkampioen Hij is wereldkampioen [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 01-03-2010 16:32] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Is dat Finkers? |
|
quote: Koot en Bie She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ah stond eerst maar 1 couplet, en dat kwam erg finkers over, die is meer van de korte grappen |
|
Even filmpje er ook maar bij dan, GE-NI-AAL nummer She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Waar is de tijd gebleven dat als je het niet eens was met de kerk, dat je uit de kerk stapt en een eigen kerk begint. Die homo's moeten niet zo krampachtig er bij willen horen. |
|
Een kathomolieke gemeenschap? |
|
quote: De Chrislam! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Precies, ze hebben gewoon het lef niet... stelletje mietjes! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Alle protesterende homo's achter slot en grendel: quote:bron: VK De SGP heeft het maar goed voor met de katholieke medemens. edit: artikel 146 erbij quote: [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 01-03-2010 18:04] |
|
Het enige wat pastoor Buijens gedaan heeft, is zich aan de regels houden die zijn kerk, vanuit het Vaticaan, aan hem voorschrijft. Volgens de roomse regels is sexualiteit alleen voorbestemd voor één man en één vrouw binnen het huwelijk. Naar rooms-katholieke maatstaven betekent dit dat je praktizerende homosexuelen de toegang tot de sacramenten, zoals b.v. de heilige communie, mag ontzeggen. Ik snap sowieso niet dat mensen zich willen schikken naar de leefregels van een boek vol boosaardigheid en primitieve veehoudersethiek, of een kerk die dergelijke regels star in de praktijk handhaaft. Hoe goed sommige gelovigen het ook bedoelen, en ik ken er genoeg die zeer sympathiek zijn, hun boeken en regels zijn totaal tegenstrijdig en voor allerlei interpretaties vatbaar, of als het b.v. homosexualiteit, andersdenkenden of de rol van de vrouw betreft volstrekt boosaardig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar dan zijn er toch nog steeds veel meer redenen om iemand de communie te ontzeggen? Waarom worden van te voren alle zondaars niet even aan de kant gezet? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dat zou ik ook niet weten. Toen ik scheidde van mijn eerste vrouw zei mijn oma dat het maar goed was dat ik niet voor de kerk was getrouwd, anders zou ik voor altijd in zonde geleefd hebben. Blijkbaar zit daar ook verschil in. Ik denk dat homo's makkelijker als zondebok aan te wijzen zijn. Volgens de bijbel moet je ook altijd een geweven purperen draad in je kleding hebben, een ontzettend ingewikkelde keuken met honderd regels er op na houden etc. etc. Maar blijkbaar hebben gristenen in de gaten dat aan die duizenden regels toch niet te voldoen valt, en vallen ze daarom terug op makkelijker aan te wijzen "zonde". Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, zoiets denk ik ook. Uitstekend gebruik van het woord zondebok Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |