IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-02-2010 20:44 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 februari 2010 0:17 schreef De Tegenpartij het volgende:
Echt? Ik kijk elke werkdag dwdd en ik erger me mateloos aan die strip. Wat een geneuzel.


Hear hear!! Altijd al een kutstrip gevonden met studentenkoorballenhumor, en nog vaak gejat ook maar o zo flauw.


Hier een pleidooi richting Elisabeth Bathory:

Bloed tegen rimpels

AMSTERDAM - Het zou DNA herstellen, littekens doen vervagen en gekreukte huid een boost geven, en dit allemaal dankzij het eigen bloed. De Franse dokter Daniel Sister bedacht een nieuwe methode om de strijd tegen huidveroudering aan te gaan.
© Inertia Stock

Bij deze zogenaamde 'Dracula-therapie' wordt het gezicht van de patiënt geïnjecteerd met een serum op basis van eigen bloed, waaraan vitaminen en aminozuren toegevoegd zijn.

De therapie, ook wel S3 therapie genoemd naar ‘Stimulated Self Serum’, moet een doorbraak worden in de strijd tegen het verouderen. Sister vertelt aan de Daily Mail: "Dit serum zal het DNA stimuleren, heelt littekens en maakt een droge, gerimpelde huid weer jong en zacht. Zonder pijnlijke lasers of peelings."


Serum

Al twee decennia lang gebruiken tandartsen het eigen ‘serum’ van patiënten om terugwijkend tandvlees te verhelpen. Ook in Amerika blijkt uit verschillende studies dat patiënten met sportblessures baat hebben bij het injecteren van eigen plasma.

Het geheim van het serum zit in de groeifactoren en de natuurlijke eiwitten die een beschadigd lichaam of gezicht kunnen herstellen. Sister zegt: "Ik dacht, als serum-therapie goed genoeg is voor botten en zacht tandvlees, dan zal het zelfs beter werken voor de huid."

Huid

Hij besloot om met het plasma van bloedplaatjes diepe injecties in beschadigende huid te injecteren. Dit in combinatie met een Franse beauty-behandeling, mesotherapie, die bestaat uit tientallen kleine injecties van vitamine en mineralen die in de bovenste lagen van de huid worden ingespoten.

De therapie kost 500 pond en duurt zo'n 10 minuten. Wanneer de behandeling de overstap zal maken naar Nederland, is niet bekend.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-02-2010 20:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 februari 2010 20:44 schreef Mutilator het volgende:
Hear hear!! Altijd al een kutstrip gevonden met studentenkoorballenhumor, en nog vaak gejat ook maar o zo flauw.


Hier een pleidooi richting Elisabeth Bathory:

Bloed tegen rimpels

AMSTERDAM - Het zou DNA herstellen, littekens doen vervagen en gekreukte huid een boost geven, en dit allemaal dankzij het eigen bloed. De Franse dokter Daniel Sister bedacht een nieuwe methode om de strijd tegen huidveroudering aan te gaan.
© Inertia Stock

Bij deze zogenaamde 'Dracula-therapie' wordt het gezicht van de patiënt geïnjecteerd met een serum op basis van eigen bloed, waaraan vitaminen en aminozuren toegevoegd zijn.

De therapie, ook wel S3 therapie genoemd naar ‘Stimulated Self Serum’, moet een doorbraak worden in de strijd tegen het verouderen. Sister vertelt aan de Daily Mail: "Dit serum zal het DNA stimuleren, heelt littekens en maakt een droge, gerimpelde huid weer jong en zacht. Zonder pijnlijke lasers of peelings."


Serum

Al twee decennia lang gebruiken tandartsen het eigen ‘serum’ van patiënten om terugwijkend tandvlees te verhelpen. Ook in Amerika blijkt uit verschillende studies dat patiënten met sportblessures baat hebben bij het injecteren van eigen plasma.

Het geheim van het serum zit in de groeifactoren en de natuurlijke eiwitten die een beschadigd lichaam of gezicht kunnen herstellen. Sister zegt: "Ik dacht, als serum-therapie goed genoeg is voor botten en zacht tandvlees, dan zal het zelfs beter werken voor de huid."

Huid

Hij besloot om met het plasma van bloedplaatjes diepe injecties in beschadigende huid te injecteren. Dit in combinatie met een Franse beauty-behandeling, mesotherapie, die bestaat uit tientallen kleine injecties van vitamine en mineralen die in de bovenste lagen van de huid worden ingespoten.

De therapie kost 500 pond en duurt zo'n 10 minuten. Wanneer de behandeling de overstap zal maken naar Nederland, is niet bekend.
Waren ze daar in Groningen al niet mee aan het experimenteren op feestjes en partijen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 21-02-2010 20:49 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 21 februari 2010 20:43 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat je van alles wat je teveel eet dik wordt, dus ook van ruggegraat.
Bleekselderij is een uitzondering, dat kost meer energie om te verteren en te kauwen dan dat het oplevert. Zo zullen er nog wel meer uitzonderingen zijn.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-02-2010 11:24 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Paus tegen bodyscan
Paus Benedictus XVI heeft zich negatief uitgelaten over de bodyscan op vliegvelden. De integriteit komt in het geding, iets waar we voor moeten oppassen, zo vindt het hoofd van de katholieke kerk.

Afgelopen weekend had de paus een bijeenkomst met allerlei grote jongens uit de luchtvaart, zo meldt The Guardian. Hij maakte daar kenbaar zich zorgen te maken over de nieuwe ontwikkelingen omtrent de bodyscan. Volgens hem is de integriteit van de mens het belangrijkste en moet alles daarvoor wijken.

Kritiek

Vanuit verschillende kringen is kritiek op de bodyscan, die inmiddels op diverse luchthavens wordt gebruikt. Met het apparaat kan door de kleren van mensen worden gekeken. Na het incident eind vorig jaar op de vlucht van Schiphol naar Detroit zijn diverse luchthavens overgegaan tot de aanschaf van de bodyscan.

De paus zal overigens zelf geen last hebben van controles. Tot op heden mag hij vrijwel overal gewoon rustig doorlopen zonder te worden gecontroleerd.

-------------------------



Laatst ook wat moslims in het geweer tegen de bodyscan. Wat dat betreft hebben de religieuzen toch een betere visie dan (veel) seculiere mensen / politieke religieuzen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-02-2010 11:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 februari 2010 11:24 schreef ZelThoR het volgende:
Paus tegen bodyscan
Paus Benedictus XVI heeft zich negatief uitgelaten over de bodyscan op vliegvelden. De integriteit komt in het geding, iets waar we voor moeten oppassen, zo vindt het hoofd van de katholieke kerk.

Afgelopen weekend had de paus een bijeenkomst met allerlei grote jongens uit de luchtvaart, zo meldt The Guardian. Hij maakte daar kenbaar zich zorgen te maken over de nieuwe ontwikkelingen omtrent de bodyscan. Volgens hem is de integriteit van de mens het belangrijkste en moet alles daarvoor wijken.

Kritiek

Vanuit verschillende kringen is kritiek op de bodyscan, die inmiddels op diverse luchthavens wordt gebruikt. Met het apparaat kan door de kleren van mensen worden gekeken. Na het incident eind vorig jaar op de vlucht van Schiphol naar Detroit zijn diverse luchthavens overgegaan tot de aanschaf van de bodyscan.

De paus zal overigens zelf geen last hebben van controles. Tot op heden mag hij vrijwel overal gewoon rustig doorlopen zonder te worden gecontroleerd.

-------------------------



Laatst ook wat moslims in het geweer tegen de bodyscan. Wat dat betreft hebben de religieuzen toch een betere visie dan (veel) seculiere mensen / politieke religieuzen.
Ik denk dat die religieuzen vooral bang zijn dat er bepaalde endeldarmobstructies bij hen gevonden worden met die bodyscan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-02-2010 11:46 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Of de kinderen in de koffer

Ehh bodyscan, juist

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-02-2010 11:47]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-02-2010 11:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

kleine jongetjes bijvoorbeeld


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-02-2010 11:47 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 februari 2010 11:46 schreef Jenje het volgende:
kleine jongetjes bijvoorbeeld


Great minds think alike


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-02-2010 11:49 by Mark Profiel van Mark

In een endeldarm? Flinke endeldarm dan, of erg kleine jongetjes.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-02-2010 11:50 by bastianus Profiel van bastianus



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-02-2010 11:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 februari 2010 11:49 schreef Mark het volgende:
In een endeldarm? Flinke endeldarm dan, of erg kleine jongetjes.
Dat heeft ze nooit zoveel uitgemaakt volgens mij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-02-2010 11:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 februari 2010 11:49 schreef Mark het volgende:
In een endeldarm? Flinke endeldarm dan, of erg kleine jongetjes.
Creatieve jongens, die christenen


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-02-2010 11:53 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 februari 2010 11:49 schreef Mark het volgende:
In een endeldarm? Flinke endeldarm dan, of erg kleine jongetjes.


Volgens mij kan bij die paus de hele biechtstoel erin dus een jongetje lukt ook wel.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 22-02-2010 11:57 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Toch krom dat dé groep waar die bodyscan door nodig is geworden 'm kan ontlopen door op religie terug te grijpen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-02-2010 11:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 februari 2010 11:53 schreef Burzum het volgende:
Volgens mij kan bij die paus de hele biechtstoel erin dus een jongetje lukt ook wel.
Wel handig, dan kunnen die jongetjes meteen biechten over al die smerigheid die ze bij zijne Geiligheid hebben uitgehaald.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 22-02-2010 11:58 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 22 februari 2010 11:24 schreef ZelThoR het volgende:
Laatst ook wat moslims in het geweer tegen de bodyscan. Wat dat betreft hebben de religieuzen toch een betere visie dan (veel) seculiere mensen / politieke religieuzen.

De enige interessante zin van het artikel:
"Volgens hem is de integriteit van de mens het belangrijkste en moet alles daarvoor wijken."

Vind je dit nou zo'n geweldige visie?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-02-2010 12:01 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 februari 2010 11:58 schreef Jelle het volgende:
De enige interessante zin van het artikel:
"Volgens hem is de integriteit van de mens het belangrijkste en moet alles daarvoor wijken."

Vind je dit nou zo'n geweldige visie?

Nee, zo strikt bedoelde ik het dan weer niet. In grote lijnen wel, maar "alles daarvoor wijken" gaat niet op natuurlijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-02-2010 12:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Atheisten denken toch wat meer in nutsprincipes terwijl gelovigen sneller een wat deontologische optiek hebben.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-02-2010 12:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 februari 2010 12:06 schreef ElitE het volgende:
Atheisten denken toch wat meer in nutsprincipes terwijl gelovigen sneller een wat deontologische optiek hebben.
Nutsprincipes? Ik dacht dat dat juist iets voor gelovigen was, als in "gaat heen en vermenigvuldigt u". Duidelijk geval van denken met de nuts i.p.v. met de kop. Verder ken ik zat gelovigen met een slecht gebit, dus dat dentologische zal ook wel meevallen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-02-2010 13:08 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 23-02-2010 9:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 februari 2010 13:08 schreef ElitE het volgende:

Weet je wat ik nu nooit snap? Dat Bolt Thrower één van hun beste nummers naar een chocoladereep vernoemd heeft.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-02-2010 9:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar lees het nu eens achterstevoren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-02-2010 9:52 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

teh


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-02-2010 9:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

lezen, niet typen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-02-2010 9:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik typte wat ik gelezen had


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen