![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Waren ze daar in Groningen al niet mee aan het experimenteren op feestjes en partijen? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Bleekselderij is een uitzondering, dat kost meer energie om te verteren en te kauwen dan dat het oplevert. Zo zullen er nog wel meer uitzonderingen zijn. ![]() |
|
Paus tegen bodyscan Paus Benedictus XVI heeft zich negatief uitgelaten over de bodyscan op vliegvelden. De integriteit komt in het geding, iets waar we voor moeten oppassen, zo vindt het hoofd van de katholieke kerk. Afgelopen weekend had de paus een bijeenkomst met allerlei grote jongens uit de luchtvaart, zo meldt The Guardian. Hij maakte daar kenbaar zich zorgen te maken over de nieuwe ontwikkelingen omtrent de bodyscan. Volgens hem is de integriteit van de mens het belangrijkste en moet alles daarvoor wijken. Kritiek Vanuit verschillende kringen is kritiek op de bodyscan, die inmiddels op diverse luchthavens wordt gebruikt. Met het apparaat kan door de kleren van mensen worden gekeken. Na het incident eind vorig jaar op de vlucht van Schiphol naar Detroit zijn diverse luchthavens overgegaan tot de aanschaf van de bodyscan. De paus zal overigens zelf geen last hebben van controles. Tot op heden mag hij vrijwel overal gewoon rustig doorlopen zonder te worden gecontroleerd. ------------------------- ![]() Laatst ook wat moslims in het geweer tegen de bodyscan. Wat dat betreft hebben de religieuzen toch een betere visie dan (veel) seculiere mensen / politieke religieuzen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Ik denk dat die religieuzen vooral bang zijn dat er bepaalde endeldarmobstructies bij hen gevonden worden met die bodyscan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Of de kinderen in de koffer ![]() Ehh bodyscan, juist ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-02-2010 11:47] ![]() |
|
kleine jongetjes bijvoorbeeld ![]() |
|
quote: Great minds think alike ![]() |
|
In een endeldarm? Flinke endeldarm dan, of erg kleine jongetjes. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Dat heeft ze nooit zoveel uitgemaakt volgens mij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Creatieve jongens, die christenen ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij kan bij die paus de hele biechtstoel erin dus een jongetje lukt ook wel. ![]() |
|
Toch krom dat dé groep waar die bodyscan door nodig is geworden 'm kan ontlopen door op religie terug te grijpen. ![]() ![]() |
|
quote:Wel handig, dan kunnen die jongetjes meteen biechten over al die smerigheid die ze bij zijne Geiligheid hebben uitgehaald. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: De enige interessante zin van het artikel: "Volgens hem is de integriteit van de mens het belangrijkste en moet alles daarvoor wijken." Vind je dit nou zo'n geweldige visie? ![]() ![]() |
|
quote: Nee, zo strikt bedoelde ik het dan weer niet. In grote lijnen wel, maar "alles daarvoor wijken" gaat niet op natuurlijk. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Atheisten denken toch wat meer in nutsprincipes terwijl gelovigen sneller een wat deontologische optiek hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Nutsprincipes? Ik dacht dat dat juist iets voor gelovigen was, als in "gaat heen en vermenigvuldigt u". Duidelijk geval van denken met de nuts i.p.v. met de kop. Verder ken ik zat gelovigen met een slecht gebit, dus dat dentologische zal ook wel meevallen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Weet je wat ik nu nooit snap? Dat Bolt Thrower één van hun beste nummers naar een chocoladereep vernoemd heeft. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
maar lees het nu eens achterstevoren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
teh Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
lezen, niet typen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik typte wat ik gelezen had ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |