![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
naar eigen inschatting niet "te hard" ? kom je bij inhaalacties op de snelweg welleens boven de 120 uit? Hoe hard rij je in Duitsland dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
"Hard" rijden zegt het al; een niet bepaald zachtzinnige rijstijl dus. Da's geheel wat anders dan een overschrijding der maximumsnelheid ter plaatse. Dus met 35 in een 30-zone langs een kleuterschool klappen is duidelijk "te hard" en met 140 op de A6 om 04:17 des nachts tussen Lelystad en Almere is gewoon strafbaar, maar niet "te hard". Inhalen met 135 op de Neerlandsche autosnelweg en op de Autobahn bij onze immer vriendelijke Oosterburen wil mijn 1.4 TDCi helaas niet veel vlotter dan 160, dus is 150 (met een beetje gas over) een leuk tempo. @ eigen inschatting; ik ken géén mensen die liever bij iemand anders in de auto zitten. En da's niet omdat ik ergens gevoelens heb die gekwetst kunnen worden. Dus die inschatting is behoorlijk algemeen. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-02-2010 14:05] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik wil niet bij jou in de auto zitten, want dan gaat ie vast kapot ![]() ![]() |
|
quote:LOL Velen voor jou hebben het al geprobeerd, maar de garage wordt niet echt rijk van mijn onderhoudsbeurten hoor. ![]() En natuurlijk: quote: (SN) Met zo'n instelling kan je maar beter in Frankrijk gaan wonen inderdaad. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-02-2010 14:50] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
in de categorie: "minder slim"... Jongeren spelen 'levensgevaarlijk' spel op spoor (Novum) - Noord-Hollandse jongeren maken er sinds enige tijd een sport van om bij het station Krommenie-Assendelft op het spoor te gaan staan en pas weg te springen als de trein vlakbij is. De politie gaat hard optreden tegen dit levensgevaarlijke spelletje. Sinds vorige week zijn er bij de politie signalen binnengekomen dat veel jongeren zich op en rond het spoor ophouden. Het traject tussen Alkmaar en Amsterdam is een van de drukste van Nederland, iedere paar minuten passeert hier een trein. Vooralsnog hebben zich geen ongelukken voorgedaan. Meerdere jongeren hebben al een boete van negentig euro gekregen. De politie neemt vanaf woensdag iedereen die betrapt wordt direct mee naar het bureau. Vervolgens worden de verdachten doorgestuurd naar het Openbaar Ministerie. Ook worden de ouders op de hoogte gesteld. Omdat veel jongeren tijdens de schoolpauzes op en rond het spoor worden gesignaleerd, worden ook de scholen geïnformeerd over het risicovolle gedrag van de leerlingen. ![]() |
|
Niks aan doen, dit soort figuren verwijdert zichzelf uit de genenpoel. Enig probleem is misschien dat je als reiziger wat vertraging oploopt. ![]() |
|
quote: (SN) Ziek. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Inderdaad, maar we hebben hier wat rakkers die er anders over denken. ![]() |
|
Nu mogen ze vast wel bij de Europese Unie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Hard rijden is gewoon te snel rijden in de volksmond, dus als je te snel rijdt volgens de wet, rij je te hard.... Niet dat ik het niet eens ben met de rest van je verhaal, maar hard rijden heeft niets met een onzachtzinnige rijstijl te maken, als je onzachtzinnig rijdt rij je meestal asociaal, wat niet (altijd) het geval is als je te hard rijdt. ofzo Boeiender ![]() |
|
En je hoeft niet eens te hard te rijden om asociaal te rijden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Probleem is dat iedereen dat voor zichzelf dus kan inschatten, sommigen overschatten zichzelf soms welleens. Daarnaast maakt het heel veel uit in wat voor auto je rijd In een vlotte auto ben je vaak veiliger omdat die vaak beter reageert. Ik geloof zeker ook wel dat jij veilig kan rijden, dit is zeker wel een discussie waar jij veel verstand van hebt dus ik geloof wel dat je op dat gebied niet echt gevaarlijke dingen uithaal. Maar zou ik jouw rijstijl moeten kunnen hebben dan ben ik waarschijnlijk wel erg gevaarlijk bezig want ik ben niet zo'n goede rijder met vlotte reacties. Op dit vlak ben je dus goed en is het niet onveilig als je de regels overtreed. Zo geld dat dus ook met andere regels, en ook met zoiets als een beetje xtc in je vrije tijd gebruiken als agent. Jij bent dan wel rijinstructeur die totaal geen alcohol kan gebruiken tijdens je werk, maar drink jij nooit buiten werktijden? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Een vooraanstaande Pakistaanse diplomaat krijgt de baan als Pakistaans ambassadeur van Saoedi-Arabië niet. Ondanks zijn goede staat van dienst kan Akbar Zeb zijn droombaan wel op de buik schrijven. Akbar Zeb betekent in het Arabisch namelijk 'grootste lul' en dat zagen de Saoedische gezagsdragers toch niet zo zitten. Het lijkt erop dat meneer Zeb zal moeten gaan uitkijken naar een baan buiten de Arabisch sprekende wereld. http://blog.foreignpolicy.com/posts/2010/02/03/ambassador_at_very_large ![]() |
|
quote: Levend begraven is inderdaad wel metal verantwoord; dit forum zal inderdaad vol zitten met rakkers die deze daad toejuichen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Wat zou Burried Alive ervan vinden? Boeiender ![]() |
|
Geen idee, maar hij zal vast ook de invoering van de Sharia onderschrijven. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Mwoah, past wel bij zijn band Burning Hatred natuurlijk. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ik doelde op de rakkers die er hier altijd zwaar tegenin gaan als je figuren die zulke heldhaftige daden uit hun geloofsovertuiging en/of doordat het hun cultuur is doen ziek of achterlijk noemt. Edit: Oh ja, bijna vergeten: HAP [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 05-02-2010 20:22] ![]() |
|
EDIT: verkeerd gelezen. Ze doen het want 'het is hun cultuur'. Slechte invulling van cultuur en 'consequenties', namelijk: 'cultuur' voorstellen als verantwoordelijke voor daden zodat personen vrij staan van blaam. Voorbeeld: Actie A komt voor doordat cultuur A achterlijk is. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 05-02-2010 20:34] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Volgens mij heb jij het juist verkeerd om, er zijn hier 'rakkers' die denken dat, omdat een paar individuen iets doen, iedereen die geassocieerd is met hun geloofs- of cultuurachtergrond hetzelfde doen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
------> . Boeiender ![]() |
|
quote: Opvallende rechtzaak. Ben benieuwd hoe men er uit komt. Boeiender ![]() |
|
quote: quote: Individuen dus en niet de gehele cultuur/religie. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 05-02-2010 21:50] ![]() |
|
quote: Ik vond het inderdaad vrij grappig toen mijn broer me dit bericht linkte. Een paar jaar gelden moest ik voor mijn studie rechten met 2 studiegenoten een rechtbank nabootsen. Toevalligerwijs draaide de zaak om dit schilderij. Als advocaat van de gedaagde (Den Haag) had ik een hele andere insteek dan dat er in de echte zaak gebruikt werd. Grappig genoeg werd een redelijk op mijn redernering gelijkende err redernering in de eerstvolgende issue van Aers Aequi (juridisch tijdschrift) besproken. Helaas volgde de rechter me niet met haar uitspraak ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |