IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : 'Jenje de Hoofdredacteur' kan niet spellen! [ (Oud) Nieuws ] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-02-2010 14:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

iedereen levert mutaties per bevruchting geboorte zijn er ongeveer 175 puntmutaties.

okee je zak wat insmeren met radium maakt dat aantal dan wel wat groter.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-02-2010 14:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

mijn zak ook


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-02-2010 17:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Geen patat meer in het zwembad

De combinatie van goudbruin gefrituurde aardappel, chloor en een overmaat aan zout staat voor velen synoniem voor een bakje patat in het zwembad. In het zwembad in Zeist is deze versnapering binnenkort echter niet meer te verkrijgen.

Zwembad Dijnselburg heeft de lekkernij van haar menukaart verbannen. De gemeenteraad van Zeist wil als onderdeel van de nota ´gezonder in Zeist´ de ongezonde voeding in het zwembad aanpakken. Alle ´verboden´ snacks zijn vervangen door gezonde alternatieven die ´zeker aan zullen slaan bij de bezoekers´.

Volgens de directeur van het zwembad hoeven de kinderen niet bang te zijn dat hun verjaardagsfeestjes in het water vallen. Door de vele nieuwe, gezondere, snacks blijft er nog genoeg keus over. Binnenkort zal de omschakeling plaatsvinden. Het zwembad zelf heeft er dan ook alle vertrouwen in.

De gehele Nederlandse zwembadwereld kijkt mee hoe de proef zal verlopen in Zeist. Men noemt de verbanning van de patat een gedurfd initiatief en een goede inzet. Ook de leveranciers van levensmiddelen zien een omschakeling wel zitten.



Als ik heb gezwommen is dat juist het perfecte eten erna.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-02-2010 17:07 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Niks "er na". TIJDENS! En daarna met een volle maag van de glijbaan!!


Tenminste, zo deden we dat vroeger.


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-02-2010 17:09 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 16 februari 2010 12:20 schreef zijschroeier het volgende:
Inderdaad. Het is dat ik niet weet hoe ik een plaatje moet posten anders had er 1 gestaan van de mens die terug verandert in een aap. ---> Telegraaf.


Goed dat je dat niet weet dan, want dat slaat kant noch wal. Geeft wel aan hoeveel de Telegraaf snapt van evolutie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-02-2010 17:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

tijd vooooorr



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-02-2010 17:26 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 16 februari 2010 12:00 schreef zijschroeier het volgende:
'Mens gaat genetisch achteruit'


Bijpassend bericht:


Man krijgt fiets op zijn hoofd

AMSTERDAM - Een 19-jarige man uit Nieuwegein is maandag in zijn woonplaats gewond geraakt toen hij een fiets op zijn hoofd kreeg. De fiets was vanaf vijf hoog van een flat aan het Nijpelplantsoen naar beneden gegooid, meldt de politie dinsdag.

De tweewieler werd van de flat gegooid wegens een ruzie, waar het 19-jarige slachtoffer overigens niets mee te maken had. Toen hij de fiets op zijn hoofd kreeg, wilde hij net in een lesauto stappen. De fiets kwam ook half op de auto terecht.

De man is naar een ziekenhuis gebracht. Daar kreeg hij zeven hechtingen in zijn hoofd en bleek dat hij een zware hersenschudding heeft opgelopen.

Hij heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag. Agenten konden de verdachte die de fiets naar beneden had gegooid niet meer vinden. De politie heeft een onderzoek ingesteld.




[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-02-2010 17:27]


Bruce Banner


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 16-02-2010 20:12 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 16 februari 2010 17:11 schreef ElitE het volgende:
tijd vooooorr



Bas Haring heerst!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-02-2010 16:55 by Mark Profiel van Mark

GroenLinks wil rondemisters bij Giro d'Italia

AMSTERDAM - De winnaar van de proloog van de Giro d'Italia in Amsterdam moet niet worden gehuldigd door knappe dames, maar door aantrekkelijke heren. Daar pleitte GroenLinkspoliticus Marco de Goede woensdag voor tijdens een vergadering van de Amsterdamse gemeenteraad.

''In een stad als Amsterdam, die bekend staat als gay capital, zou het mooi zijn om dat niet te laten doen door twee mooie missen, maar door twee mooie misters.''

Volgens De Goede zou een dergelijke actie Amsterdam extra op de kaart zetten als homohoofdstad. Bovendien zou het bijdragen aan de acceptatie van homoseksualiteit in de sport.

De GroenLinkser riep het college van burgemeester en wethouders op om met een voorstel te komen om een huldiging door mannen mogelijk te maken. Wethouder Carolien Gehrels (Sport) hield de boot echter af. Zij wees erop dat niet de gemeente, maar de lokale tv-zenders AT5 en RTV Noord-Holland een competitie organiseren om een zogeheten rondemiss te vinden.

De Giro begint op 8 mei met een individuele tijdrit over 8 kilometer van het Museumplein naar het Olympisch Stadion in Amsterdam. (ANP)



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 17-02-2010 17:19 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Brand nieuwbouw van UMC Radboud

dinsdag 16 februari 2010 | 20:54 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 16 februari 2010 | 22:36

NIJMEGEN - In het UMC St Radboud in Nijmegen heeft dinsdagavond een korte, felle brand gewoed. De brand was in het complex van Heelkunde, dat nog in aanbouw is.

Het vuur woedde op het dak van een zeven verdiepingen hoog gebouw aan het Geert Grooteplein. Een pak isolatiemateriaal op het dak had vlam gevat, vertelde een medewerker van het ziekenhuis. „Het brandde enorm, maar het leek groter dan het was.” De brandende kunststof liep in de ventilatieschachten van het pand, waardoor de brandweer nog lang moest nablussen. Volgens de medewerker is de schade beperkt gebleven. Er vielen geen gewonden en het ziekenhuis hoefde niet te worden geëvacueerd. Het was de tweede keer in een week tijd dat de brandweer moest uitrukken naar het ziekenhuis. Vorige week donderdag was er een explosie.


Ik was errrbij brrrbrrr!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-02-2010 17:20 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Allebei de keren zeker. Ik zie een patroon.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-02-2010 17:21 by Mark Profiel van Mark

Ja warempel, het is twee keer bij het Radboud!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-02-2010 18:46 by XXL Profiel van XXL

Worden er tegenwoordig aan isolatie materialen geen eisen gesteld zoals vlam-vertragende eigenschappen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-02-2010 19:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik heb menig meubel met brandvertrager in de fik gezet, dat spul brand ook maar ietsjes trager hoor. Bovendien kun je dat nu wel mooi in de regels verwerken maar de oude gebouwen blijven zo.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-02-2010 20:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 februari 2010 19:01 schreef ElitE het volgende:
Bovendien kun je dat nu wel mooi in de regels verwerken maar de oude gebouwen blijven zo.

Volgens mij heb je bijna gelijk Oude gebouwen hoeven zich niet aan het nieuwe Bouwbesluit te houden, maar zodra ze gaan verbouwen moet het wel. Dus wat dat betreft veranderen ook oude gebouwen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-02-2010 7:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Hamer: geen crisis

PvdA-fractievoorzitter Mariëtte Hamer gelooft niet dat er een crisis aan het Binnenhof gaande is. "We zitten in het kabinet om te regeren, niet om een crisis te veroorzaken", zei ze na afloop van een overleg met haar fractie over de politieke spanningen over de kwestie-Afghanistan.

Hamer heeft nog steeds vertrouwen in coalitiepartners CDA en ChristenUnie. "Dat is nog even groot als het altijd is geweest", zei ze. Hamer zou het buitengewoon jammer vinden als de samenwerking nu zou vastlopen op de toekomstige rol van Nederland in Afghanistan. "Ik zie altijd een uitweg. Ik denk dat iedereen altijd bereid is tot oplossingen." Hamer benadrukte nog eens dat voor de PvdA een verlenging van een missie in de Afghaanse provincie Uruzgan niet bespreekbaar is. "Het verhaal Uruzgan is echt afgelopen."

(SN)

Mooie PvdA quote. Nóóit iets aan de hand bij die partij, heer-lijk. :')


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


SQT
Usericon van SQT
Posted 18-02-2010 10:19 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Schijndode vrouw 'ontwaakt' bij lijkbezorger

BOGOTA - Een door vergissing doodverklaarde vrouw heeft een begrafenisondernemer in Colombia de stuipen op het lijf gejaagd. De man wilde het 'lijk' met formaline behandelen toen ze plotseling weer bewoog en zichtbaar begon te ademen.


''Dat is me nog nooit overkomen'', zei de man die al achttien jaar in het vak zit woensdag tegen Colombiaanse media.

De 45-jarige vrouw die aan multiple sclerose (MS) lijdt was maandag naar een ziekenhuis gebracht.

Toen ze enkele uren later geen zichtbaar teken van leven gaf en geen polsslag meer had, verklaarden de artsen haar voor dood. Haar schijndood duurde enkele uren. Ze zou op korte termijn begraven worden.

Ze zou maar een paar uur later ontwaakt zijn. Lig je daar tussen zes planken. Tering.

Wel leuk natuurlijk om nog tijdens de begrafenis weer te ontwaken, dan heb je de poppen ook aan het dansen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-02-2010 10:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja die balsemvloeistof zal ze wel niet overleefd hebben hoor.

Ik vraag me af of ze er heel uitkomt of gehandicapt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-02-2010 10:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Three Cheese Doubles disparaged

Always under scrutiny about the unhealthy food with tons of calories in it, Burger King is in the grill again. The fast food giant is facing the heat for bringing out its Three Cheese Double Angus.

Child obesity is on rise and health authorities and groups are fighting the higher calories served by fast food giants.

It is true that maximum children under the age group of 10 are obese. And the primary reason is due to unhealthy food and lack of physical exercise. The unhealthy food is mainly coming in form of fast food like burgers and fries. It is estimated that after consumption of fries and a cola one needs to run 17 miles to burn off the 1,733 calories and 2.5 ounces of fat.

But the officials at Burger King have a different take to it they claim that it is the taste which drives people to their joint and occasionally can be treated as a dish to relish for.

Although the leisure acts of diet failure can lead to obesity which finally leads to heart and lung diseases. Michelle Obama, the US first lady introduced a campaign off late 'Let's move' it aims to curb upon the growing concern of obese children. If the severity of the issue continues to grow in this manner there will be a time when a ban shall be imposed on thesefast food joints.



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-02-2010 10:55 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Is de primaire reden voor kinderobesitas niet de ouders?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 18-02-2010 10:57 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Juist, niks mis met AF EN TOE een dikke hamburger. Maar elke dag die troep...


Here kitty kitty kitty!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-02-2010 11:06 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 18 februari 2010 10:55 schreef kwelgeest het volgende:
Is de primaire reden voor kinderobesitas niet de ouders?


Ging me vooral om het aantal calorieën. Meer dan 1700 .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


SQT
Usericon van SQT
Posted 18-02-2010 11:09 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

Voor friet en een cola? Dat lijkt me wel erg veel.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-02-2010 11:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 februari 2010 11:09 schreef SQT het volgende:
Voor friet en een cola? Dat lijkt me wel erg veel.
Lijkt mij ook dat dat inclusief de hamburger moet zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-02-2010 12:52 by Mark Profiel van Mark

Het dodental van de treinramp in Belgie is blijkbaar inmiddels opgelopen naar 50




25 door het ongeluk en nog eens 25 bij de reconstructie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen