|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
mijn zak ook signature |
|
Geen patat meer in het zwembad De combinatie van goudbruin gefrituurde aardappel, chloor en een overmaat aan zout staat voor velen synoniem voor een bakje patat in het zwembad. In het zwembad in Zeist is deze versnapering binnenkort echter niet meer te verkrijgen. Zwembad Dijnselburg heeft de lekkernij van haar menukaart verbannen. De gemeenteraad van Zeist wil als onderdeel van de nota ´gezonder in Zeist´ de ongezonde voeding in het zwembad aanpakken. Alle ´verboden´ snacks zijn vervangen door gezonde alternatieven die ´zeker aan zullen slaan bij de bezoekers´. Volgens de directeur van het zwembad hoeven de kinderen niet bang te zijn dat hun verjaardagsfeestjes in het water vallen. Door de vele nieuwe, gezondere, snacks blijft er nog genoeg keus over. Binnenkort zal de omschakeling plaatsvinden. Het zwembad zelf heeft er dan ook alle vertrouwen in. De gehele Nederlandse zwembadwereld kijkt mee hoe de proef zal verlopen in Zeist. Men noemt de verbanning van de patat een gedurfd initiatief en een goede inzet. Ook de leveranciers van levensmiddelen zien een omschakeling wel zitten. Als ik heb gezwommen is dat juist het perfecte eten erna. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Niks "er na". TIJDENS! En daarna met een volle maag van de glijbaan!! Tenminste, zo deden we dat vroeger. Bruce Banner |
|
quote: Goed dat je dat niet weet dan, want dat slaat kant noch wal. Geeft wel aan hoeveel de Telegraaf snapt van evolutie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
tijd vooooorr ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Bijpassend bericht: Man krijgt fiets op zijn hoofd AMSTERDAM - Een 19-jarige man uit Nieuwegein is maandag in zijn woonplaats gewond geraakt toen hij een fiets op zijn hoofd kreeg. De fiets was vanaf vijf hoog van een flat aan het Nijpelplantsoen naar beneden gegooid, meldt de politie dinsdag. De tweewieler werd van de flat gegooid wegens een ruzie, waar het 19-jarige slachtoffer overigens niets mee te maken had. Toen hij de fiets op zijn hoofd kreeg, wilde hij net in een lesauto stappen. De fiets kwam ook half op de auto terecht. De man is naar een ziekenhuis gebracht. Daar kreeg hij zeven hechtingen in zijn hoofd en bleek dat hij een zware hersenschudding heeft opgelopen. Hij heeft aangifte gedaan van poging tot doodslag. Agenten konden de verdachte die de fiets naar beneden had gegooid niet meer vinden. De politie heeft een onderzoek ingesteld. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-02-2010 17:27] Bruce Banner |
|
quote: Bas Haring heerst! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
GroenLinks wil rondemisters bij Giro d'Italia AMSTERDAM - De winnaar van de proloog van de Giro d'Italia in Amsterdam moet niet worden gehuldigd door knappe dames, maar door aantrekkelijke heren. Daar pleitte GroenLinkspoliticus Marco de Goede woensdag voor tijdens een vergadering van de Amsterdamse gemeenteraad. ''In een stad als Amsterdam, die bekend staat als gay capital, zou het mooi zijn om dat niet te laten doen door twee mooie missen, maar door twee mooie misters.'' Volgens De Goede zou een dergelijke actie Amsterdam extra op de kaart zetten als homohoofdstad. Bovendien zou het bijdragen aan de acceptatie van homoseksualiteit in de sport. De GroenLinkser riep het college van burgemeester en wethouders op om met een voorstel te komen om een huldiging door mannen mogelijk te maken. Wethouder Carolien Gehrels (Sport) hield de boot echter af. Zij wees erop dat niet de gemeente, maar de lokale tv-zenders AT5 en RTV Noord-Holland een competitie organiseren om een zogeheten rondemiss te vinden. De Giro begint op 8 mei met een individuele tijdrit over 8 kilometer van het Museumplein naar het Olympisch Stadion in Amsterdam. (ANP) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik was errrbij brrrbrrr! |
|
Allebei de keren zeker. Ik zie een patroon. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ja warempel, het is twee keer bij het Radboud! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Worden er tegenwoordig aan isolatie materialen geen eisen gesteld zoals vlam-vertragende eigenschappen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb menig meubel met brandvertrager in de fik gezet, dat spul brand ook maar ietsjes trager hoor. Bovendien kun je dat nu wel mooi in de regels verwerken maar de oude gebouwen blijven zo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Volgens mij heb je bijna gelijk Oude gebouwen hoeven zich niet aan het nieuwe Bouwbesluit te houden, maar zodra ze gaan verbouwen moet het wel. Dus wat dat betreft veranderen ook oude gebouwen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: (SN) Mooie PvdA quote. Nóóit iets aan de hand bij die partij, heer-lijk. :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ze zou maar een paar uur later ontwaakt zijn. Lig je daar tussen zes planken. Tering. Wel leuk natuurlijk om nog tijdens de begrafenis weer te ontwaken, dan heb je de poppen ook aan het dansen. |
|
nouja die balsemvloeistof zal ze wel niet overleefd hebben hoor. Ik vraag me af of ze er heel uitkomt of gehandicapt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Three Cheese Doubles disparaged Always under scrutiny about the unhealthy food with tons of calories in it, Burger King is in the grill again. The fast food giant is facing the heat for bringing out its Three Cheese Double Angus. Child obesity is on rise and health authorities and groups are fighting the higher calories served by fast food giants. It is true that maximum children under the age group of 10 are obese. And the primary reason is due to unhealthy food and lack of physical exercise. The unhealthy food is mainly coming in form of fast food like burgers and fries. It is estimated that after consumption of fries and a cola one needs to run 17 miles to burn off the 1,733 calories and 2.5 ounces of fat. But the officials at Burger King have a different take to it they claim that it is the taste which drives people to their joint and occasionally can be treated as a dish to relish for. Although the leisure acts of diet failure can lead to obesity which finally leads to heart and lung diseases. Michelle Obama, the US first lady introduced a campaign off late 'Let's move' it aims to curb upon the growing concern of obese children. If the severity of the issue continues to grow in this manner there will be a time when a ban shall be imposed on thesefast food joints. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Is de primaire reden voor kinderobesitas niet de ouders? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Juist, niks mis met AF EN TOE een dikke hamburger. Maar elke dag die troep... Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Ging me vooral om het aantal calorieën. Meer dan 1700 . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Voor friet en een cola? Dat lijkt me wel erg veel. |
|
quote:Lijkt mij ook dat dat inclusief de hamburger moet zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Het dodental van de treinramp in Belgie is blijkbaar inmiddels opgelopen naar 50 25 door het ongeluk en nog eens 25 bij de reconstructie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |