![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoezo? Dat heet dan toch gewoon een relatie? ![]() |
|
Ik onderschrijf dit stukje uit de Elsevier volledig, ook gezien mijn bovenstaande mening: quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Wanneer komt de eerste partij waar alleen arische ubermenschen in mogen? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Die heb ik al opgericht, maar je denkt toch niet dat ik untermenschen zoals jij daarover op de hoogte ga brengen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() Ik ga een klacht indienen ja! Je hoort nog van me! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: En nou sta jij zeker raar te kijken dat ik dat als een jodenstreek ervaar? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Kijk maar niet raar op als ik Adolf in de rechtszaak als getuige oproep. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 08-02-2010 23:46] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Het duitse begrip Arisch strookt niet met de geschiedkundige betekenis. Vanuit datzelfde Duitse denkbeeld aangaande het Arische ras was de heer A.H niet van ware Arische afkomst. M.a.w een onbetrouwbare getuige als je het mij vraagt. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote:Precies de vader van Hitler heette Alois en dus niet Arie. ![]() |
|
hehe idd een beetje vreemd dat er eigenlijk "afkomstig van Iran" mee wordt bedoeld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Wat is je probleem? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: (SN) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hey waar is witty remark? ![]() |
|
quote: http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2010/02/aivd_waarschuwt_voor_afa.html Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Das de derde ![]() Maar de reactie van de AFA was ook wel mooi, dat ze zich van gene kwaad bewust zijn, de apen. ![]() |
|
quote: Jij wil toch ook niet dat de staat moslims financiert die zich tegen een liberale westerse staat keren? ![]() Het gaat me niet zozeer om het feit dat vrouwen niet in de SGP mogen. Een beetje nadenkende vrouw wil immers niet in de SGP; de vraag is enkel: waar stellen we de grens? Vrouwen zijn blijkbaar niet zo'n issue omdat de SGP al lang getolereerd wordt, maar op het moment dat homo's binnen de CU in opspraak kwamen was er veel meer gedoe; en de vraag is maar wat er gebeurd als er een partij komt die Joden afwijst omdat ze allen in een ZOG complot zitten en daarom ongeschikt zijn om te regeren. En dat ook hun stemrecht op deze basis moet worden afgepakt. En afgezien van het feit of ze mogen bestaan; dient de overheid zulke partijen te subsidiëren? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Nee, natuurlijk niet. Net zoals de overheid überhaupt terughoudend moet zijn bij het subsidieren van politieke partijen of wat dan ook. Schaf maar af. Maar volgens mij krijgt de SGP geen subsidie meer. http://www.nu.nl/algemeen/587627/sgp-verliest-subsidie-wegens-vrouwenstandpunt.html Maar zolang dergelijke partijen mogen bestaan denk ik dat de SGP gewoon recht heeft op haar vrijheden. Soevereiniteit in eigen kring en recht op vereniging. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Volgens mij is het nog steeds verboden om mensen anders te behandelen op basis van hun geloof, huidskleur, ras of geslacht? En onderscheid maken op basis van geslacht is precies wat hier gebeurd? Maargoed, ik zal het wel verkeerd begrijpen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Ik denk niet dat, dat juist is bij vrijheid op vereniging. Als een mannenclub lekker een mannenclub zonder vrouwen wil zijn is dat hun goed recht. Die club is daartoe opgericht en zo lang het geen (semi-)overheidsorgaan is zie ik het probleem niet. De Overheid dient haar burgers als gelijken te behandelen. Burgers elkaar op zulke vlakken niet. Iets met vrijheid enzo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik ben van mening dat een politieke partij niet het zelfde is als een poker-clubje voor mannen of een naaikransje voor vrouwen en dat daarom dit onderscheid bij een politieke partij niet gemaakt mag worden. Verder vind ik het jammer dat ik hier slecht 1 reactie zie van een vrouw. Ik ben wel eens benieuwd naar hun mening hierover. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ? ![]() |
|
Ik heb nooit geweten dat ZM zo vol zat met moslims en extreme gristenen. De omgekeerde integratie komt hier al goed op gang. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-02-2010 12:22] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |