|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vanzelfsprekend. |
|
En wat speel(t)(de) Metallica dan? Carnavalskrakers? |
|
Popmuziek toch? |
|
Ik vind met Slayer niets mis, vind alle platen tof. De stijl is wel wat veranderd, maar het beukt nog steeds als de tering. EN: live staan ze ook nog meer dan hun mannetje. Van mij mogen ze zo doorgaan tot ze ompleuren op het podium. |
|
Tommy Cooperstyle! Mwa vind Slayer sowieso niet echt boeiend ... vind alleen al die metalcore-volgeling-bandjes stront irritant ... |
|
quote: Inderdaad, bovendien is Disciple een van de beste Slayer nummers ooit. Tering, wat een agressie. God Hates us all!! |
|
quote: JAAAAAAAAAAAAA En ik vind "desire" ook een supervet nummer, één van mijn favorieten. Die mainriff, kippevel! *gaat die plaat NU aanzetten* Zo.. *kippevel* |
|
Zo..das duidelijk Inderdaad lekker nummer ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
^Hahaha ik ga zeker meedoen! |
|
Haha...heersch. Ik ga Jesus Saves knetterhard draaien [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 22-04-2006 15:59] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: . |
|
Ik sla even over. Ik zie me al zitten in de cel. "Zo meneer, bent U hier niet een beetje te oud voor." |
|
.....maar ik voel me nog jong.... Bazzio Attacks!!! |
|
wanneer komt dat nieuwe album nou eens uit godverdegodver Fuck the world and fuck you |
|
hahaha, achja... 6.6.6 hebben we een metal avondje geregeld in de lokale kroeg. |
|
is dat zeker??? ik dacht dat dan de nieuwe toer zou starten. is al wel lekker snel dan trouwens. ik ben wel benieuwd naar het nieuwe materiaal (maar ja, wie niet). |
|
in diverse bladen stond t al aangekondigd dat de cd op 6 juni uitkomt, maarja... ik geloof er geen zak van |
|
ach, jullie hebben weer een extra goede reden voor in de kroeg te duiken... |
|
hhehe, het is een 'devil party' ... met een pentagram van het bier enz... halve dorp heeft op 7 juni vrij genomen!! |
|
Woon je in een soort van metal-commune ofzo? |
|
Of in zo'n christendorp waarbij de helft de deur niet uit durft op die dag. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Ja 6 Juni ga ik lekker langs de kerk |
|
Je kan een paar seconden van een nieuwe nummer 'Cult' horen op http://www.slayer.net/ The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |