|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Crrrr...ap! Bazzio Attacks!!! |
|
Ik vind Reign in Blood ook zeker niet de beste Slejoor plaat. Lekkere meezingers, dat wel. De beste twee platen zijn toch echt Seasons en South of Heaven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
http://www.slayersaves.com/slayerlivefeeds.htm Op bovenstaande links zijn drie livevideo's van slayer uit 1983 (toen 75% van ZM nog geboren moest worden )te downloaden. Doe je voordeel met deze gratis essentiƫle geschiedenisles zou ik zeggen. |
|
deze clips staan ook al op de boxset - soundtrack to the apocalypse : shit you've never seen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: *is aan het downloaden* .. |
|
...had wel het vermoeden dat iedere, zichzelf respecterende, metalhead het gehele oevre (of hoe je het ook spelt) van Slayer van voor naar achter kon? Kvind trouwens 'necrophiliac' wel een leuke meezinger...vooral toen ze um live speelde in Nijmegen (2004) |
|
boxset is te duur voor me (net als die nieuwe van Nirvana). |
|
tsss , zoek een baan ! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 29-11-2004 22:09] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ja, dat denk ik ook wel eens. ('kheb nog steeds niks van de nieuwe kreator gehoord by the way) |
|
heeft mijn rolmodel ook msn?> http://www.garageradio.com/images/kreator/Kreator-Enemy_Of_God.mp3 alstublieft KNALLEN!!! [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 29-11-2004 22:13] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: nee, ik heb geen MSN (Dan ben ik helemaal niet meer achter de computer weg te branden). ik ben benieuwd naar Kreator! Dit is het enige wat ik van hun cd ga beluisteen voordat ik die koop (ik wil gewoon weggeblaast worden). Maar nu wordt m'n nieuwsgierigheid toch een beetje bevrdigd!! bedankt! |
|
quote: O yeah!!!!!! dat horen we graag!! |
|
hehe tis iig een beukplaat , maar het heeft ook een experimentele kant *( kut hoor ik je al denken ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:en zulke drieletterwoorden denk ik natuurlijk niet in het openbaar. (ik ga de cd toch kopen, wel met dvd erbij natuurlijk). |
|
goeie zaak zet WORLD ANARCHY MAAR WEER EENS OP!! VETSTE NUMMER VAN DE PLAAT PURE OLD SCHOOL THRASH!!!! p.s heb nog steeds een pilsje van u tegoed [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 29-11-2004 22:37] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 01-12-2004 1:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb deze in mint condition, nummer 003 van de 5000, en ik vraag me af wat deze waard is. Weet iemand dat? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De allerbeste release van dit jaar (en zelfs met gemak) is die laatste DVD van Slayer. Ik had er weing vertrouwen in en verwachte moderne, ge-update rotversies van het "reign in blood"materiaal maar ik heb het zelden zo mis gehad in mijn leven. De update is er wel, alleen zo dat het materiaal nog sneller, strakker en agressiever wordt gespeeld. Slayer in goede doen is gewoon het beste wat metal te bieden heeft en als Slayer in goede doen hun beste materiaal speelt is er sprake vaneen uitzonderlijke klasse die door weingen kan worden overtroffen. Als je de kans krijgt zeker bekijken en laat je buren onvrijwillig kennis maken met Epidemic, Reborn etc etc(ik denk dat mijn buren al mee kunnen zingen zo onderhand). ik hoop overigens dat deze DVD metallica op het idee brengt om bijv. een "still killing 'm all" DVD uit te brengen. |
|
Die DVD is inderdaad geweldig. |
|
quote: nou hoor je het ook eens van iemand anders. |
|
quote: Ik had het eerder in dit topic ook al gepost |
|
Hmmm. Even stukje loeren. *slingert bittorrent aan* Oud Vuil. |
|
Ik heb em binnengehaald en idd; het is een vette opname geworden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb er laatst nog mee in de handen gestaan, uiteindelijk maar Sentenced - North From Here (nee helaasch geen DVD versie ) meegenomen, omdat die in ieder geval heerscht. Kan deze mooi op mijn lijst voor Sinterklaas |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |