|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Liever 44 euro voor Slayer dan 20 voor een andere band............Het Heerschte gewoon www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
geen blonde cockgod,geen argus, geen wabla, geen rajacker,geen vikingbloed. waar zaten jullie ???? Fuck the world and fuck you |
|
Ik koop sowieso geen lelijke bandshirts / voetbalshirts Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Klopt, daarom heb ik nu van jou een Sepultura voetbalshirt haha! Echt gaaf! Overigens een band die binnenkort weer interessant gaat worden als de voortekenen niet bedriegen; kijken of Slayer dan met ze durft te touren. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2006 13:53] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat durfden ze al een keer eerder ook niet, staat me nog bij, hehe. |
|
quote: Dat klopt helemaal: ze durfden het pas toen Max eruit was [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2006 14:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En wel zo slim ook, hehe. Op de muur gezien: http://www.joe-gardner.com/Richard%20Cheese/14_Slayer_-_I%27d_Like_A_Virgin_-_War_Ensemble.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 22-10-2006 18:59] |
|
quote: Yep laf en slim, aangezien Sepultura toen veel beter werk uitbracht itt de gezapig releases van Slayer. quote: Ge-weldig!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2006 21:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Volgens mij roste sepultura er in die tijd zo ongeveer elke thrashband vierkant uit. |
|
sorry hoor, lijkt me niet. slayer was toen ook al veel beter. Fuck the world and fuck you |
|
Mwoah, de meningen verschillen daarover, hehe. |
|
feit blijft dat slayer nog nooit een softe plaat heeft uitgebracht...ze zijn altijd blijven beuken en dat heb ik altijd wel kunnen waarderen. Fuck the world and fuck you |
|
Dat is waar. Maar ze hebben wel mindere platen uitgebracht. Ik vond south of heaven al tegenvallen toen die uitkwam, hehe. |
|
quote: Ja ik denk dat veel bands er niet aan konde tippen, slayer zeker niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Vroegah Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Dit is toch die Richard Cheese of hoe die gast ook heet [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2006 21:10] |
|
quote: Zeg Oud Vuil. Loop eens niet te fucken met mijn bandbreedte. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-10-2006 21:10] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ow, sorry. Ik heb een andere link gevonden en de post veranderd. Moet alleen de rest dat ook even doen, hehe. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Bwahahahaha. Wat fout... |
|
En al die meuk is nog redelijk on topic ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zeg: nog meer van dit soort linkjes. |
|
quote: Wat een zwoele versie van South of heaven; gaaf ensemble! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |