|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Psychopathy Red was een oefenopname en dat klonk vele malen vetter dan dit. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja dat vond ik ook al Por Vida |
|
Kans bestaat nog dat het door de compressie allemaal wat minder crunchy klinkt. Of het is een demo. Ik hoop niet dat het op cd ook zo gaat klinken iig. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Als het deze sound wordt op de komende cd zeg ik: Wat een kutgeluid. Als sound-engineer zijnde dan he. Por Vida |
|
quote: Ja, maar jij vindt Slipknot dan ook te gek. Ik vond God Hates Us All erg matig, en Christ Illusion tien keer beter. Bareuh... |
|
Nieuw nummer is zeker niet slecht, integendeel. Vernieuwend natuurlijk ook niet meer. Gewoon typisch Slayer en meer wil ik ook niet. Mix klinkt wel te droogjes zo op het gehoor via de computer door de Trust speakertjes die aan deze computer hangen. Ik wacht wel op de cd, die er toch wel komt en oordeel dan wel over het geluid wanneer deze door mijn normale geluidsinstallatie blaast. bub |
|
die gitaren klinken inderdaad redelijk ruk |
|
Wat een kutproductie.. |
|
quote: Juistem. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Slayer is gay en overrated...hoewel ze best wel wat leuke nummers hebben [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-07-2009 17:56] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Even normaal doen tegen Slayer. quote: Mwah, Divine Intervention vind ik persoonlijk de minste Slayer plaat en Paul Bostaph was op zijn best op Diabolus in Musica, met name productioneel klonken de drums vet. |
|
quote: Oneens, ze zijn niet zozeer gay maar echt enorm overrated.. Wellicht de meest overrated band in metalland. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zeker. Wat mensen bijvoorbeeld zo geweldig vinden aan platen als Seaons In The Abyss en South Of Heaven heb ik nooit gesnapt. De enige Slayer plaat die ik elke keer nog gaaf vind, is Reign In Blood en zelfs die draai ik zelden. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ah daar was de generatiekloof weer... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Is drie jaar verschil al een generatiekloof, oudje? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Waarom moet jij dat snappen dan? Ik snap niet dat mensen Frans Bauer te gek vinden, so what. Boeiender |
|
Ik wil altijd alles snappen, weten, en aan de onwetende kudde uit kunnen leggen, ik ben het alter-ego van ZelThor. Dramneger [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-07-2009 19:59] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ik heb het helemaal niet over jou! en toen ik aan het rotzooien was met de nieuwe Hell Awaits, was jij 10 of 9 zelfs.... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ah, gaan we weer over vroeger praten? Fijns. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou Wim, barst los met een betoog ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hm, liever niet teveel input van mijn kant, dan heb ik weer iedereen tegen me. Als ik alleen al zeg dat ik hell awaits de beste plaat van slayer vind, dan krijg je weer de standaard uitspraak van iedereen: Nee joh, reign in blood natuurlijk. Welke ook een gave plaat is, maar niet zó gaaf. En na RIB, tsja. Het "heilige" vuur lijkt erna een beetje verdwenen. Slayer is erna eigenlijk nooit meer gaaf geweest. IMO, dan. Oja, ik hoor veel en veel liever lombardo dan bostaph. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Iig eens mbt Lombardo; zijn drumwerk ademt meer, terwijl Bostaph zichzelf teveel leek te willen bewijzen door elk gaatje dicht te timmeren. Die verkramptheid heeft uiteindelijk zelfs nog geresulteerd in een polsblessure meen ik. Het valt mij verder op dat Show no mercy zeer weinig genoemd wordt, bijna zelfs genegeerd. Zeer onterecht imo. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Door de meerderheid wel ja. Slayer's beste qua sfeer, met name Metalstorm/Face the Slayer. |
|
Ik vind juist de sfeer op hell awaits zo ontzettend gaaf. Naar mijn idee heeft die plaat eigenlijk gewoon een kut productie, maar op de één of andere manier vind ik het er zo ontzettend goed blij passen, lekker duister ende "evil". Show no mercy is natuurlijk ook geweldig, staan natuurlijk klassiekers op. Alleen het geluid vind ik ietwat iel. Dikke +1 qua metalstorm/face the slayer, btw. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |