|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien wel een keer handig om aan te schaffen. Ik heb alleen de lp en die komt uit 198... iets, hehe. Die klinkt niet vol, die klinkt grijs, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik koop liever de cd versies om te draaien en de LP versie spaar ik liever. Net als mijn Hell awaits picture disc; die is gewoon mint. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hahaha, ja, tuurlijk, maar dat was in die tijd dat ik die lp kocht natuurlijk geen optie. PD's kun je sowieso beter niet draaien, heb ik me laten vertellen, niet zo best voor die dingen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1 De zang is ook goed op Hell Awaits. Wat zieker dan op andere albums. Ik vind eigenlijk alle albums van Slayer wel leuk. South of Heaven is wel mijn favoriet, het blijft lastig kiezen. NP: South of Heaven |
|
quote: Logisch, maar een grijsgedraaide LP vervang ik gewoon voor een verse quote: Dat heb ik ook wel eens gehoord; beetje vreemd eigenlijk wel..Geldt dat ook voor andere kleuren, splatter vinyl etc..? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb werkelijk geen idee hoe dat zit met andere vormen van lp's. Ik heb in het verleden wel wat dingen opnieuw gekocht op cd, maar maar heel weinig. Te binnen schieten me nu zo gauw alleen de officiele releases van mercyful fate, vooral omdat ik don't break the oath nog heel regelamtig draai. Show no mercy en hell awaits en andere releases die ik op lp heb, heb ik gewoon gedowned en gebrand, wat ik bijna nooit doe (dat branden dan). Op de één of andere manier vind ik dat een cd downloaden waarvan je de lp hebt geoorloofd is. Tis eigenlijk een kopie. Maar ik zit er vast naast, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Volgens mij mag dat. Je hebt de officiële release en kopies voor jezelf maken mag. Kopies downloaden mag mits je de officiële release hebt ook. Men snapt immers best dat je die LP bijvoorbeeld moeilijk in de auto kunt draaien |
|
Nou, er wás ooit een draagbare platenspeler (soortement van walkman, maar dan met lp's en 7 inches) op de markt in een grijs verleden, hehe. Nee, echt. Ik zie in mijn gedachten dat ding nog voor ogen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wat gaaf, een soort rugzaklpspeler? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:http://www.newlaunches.com/archives/mister_disc_a_personal_portable_phono_system.php [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 29-07-2009 23:47] |
|
Hehehe, die was het, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Juist, zo denk ik er ook over. En picture discs moet je niet draaien omdat ze ruk klinken. Veel achtergrondruis en zo. Daarom heb ik die dingen ook liever niet. Want vinyl is om gedraaid te worden. Maar w.b. Slayer, Show No Mercy wil ik nog een keer in een geremasterde versie hebben, de originele LP klinkt vrij beroerd. Bareuh... |
|
Ik vind het nieuwe nummer VET, vooral die tempoteruggang bij het refrein is gaaf. Even ter uitleg aan Heer der Heerscharen: Zoiets noemen ze "groove", maar omdat jij alleen nog maar gewend bent aan drums die qua strakheid als een computer klinken weet je dat niet meer. Ook het droge drumgeluid vind ik goed, dat is namelijk hoe een drumstel klinkt, maar door al die getriggerde drumgeluiden in de metal schijnt driekwart van de luisteraars dat vergeten te zijn. Eén minpuntje in de productie: Ik mis het geluid van een bas die wat meer diepgang aan het geheel kan geven, maar volgens mij is "Seasons in the abbys" de enige Slayerschijf die niet aan dit manco lijdt. Lombardo is overigens veruit de beste Slayerdrummer, omdat hij de kunst van het weglaten verstaat, hetgeen in dienst van de nummers is. Er zijn al genoeg slagzuigers die alles dichttimmeren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bastianus, kan jij Misty Mourning toevallig waarderen? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Als humoristisch intermezzo wel ja, maar da's weer zo onstrak en rommelig dat het gaat irriteren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Grappig dat je dat zegt, ik luister juist helemaal niet graag naar cd's met getriggerde drummers zoals 90% van het huidige aanbod. Ik gruw van drumgeluid als van Behemoth. Daarnaast weet ik heel goed hoe een groove hoort te klinken. Ik ben zelf van origine slagwerker en programmeer de snare vaak net iets naast de bass. Verder zijn er genoeg technieken om een analoog drumstel beter te laten klinken dan dit barrel. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Voordat er teveel over het geluid / de productie van dat nummer gesproken wordt: het is wel een behoorlijk gecomprimeerde versie dus dat vertekent wat; internet hé Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dan moet nog steeds redelijk duidelijk zijn of het ene kutmix is of niet "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja op zich wel, als het erg slecht/goed is hoor je het wel. Maar veel subtiliteiten verdwijnen. Praten over het missen van het geluid van de bas voor extra diepgang is bijvoorbeeld vrijwel nutteloos met dergelijke compressie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat zeiden ze van Metallica ook. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: OK Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ja uh, ik ben blijven hangen, ik weet het! Maar Wim? Hell awaits ja! maar waarom haunting the chapel er niet aan vast geplakt dan? tenminste die combi is mijn fav Slayermeuk en was qua sfeer heerlijk duivels. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Juist ja.. quote: Ik denk dat dat bewust is, op Fantomas-cd's is het drumgeluid vergelijkbaar. Door dat droge geluid kan je wel heel goed horen wat Dave doet en wordt er niks weggepoetst of gegalmd. Ik vind het wel wat hebben, beetje geluid van ouwe punk/hardcore, ook vaak op van die barrels gedrumd. B.v. zoals D.R.I. in het begin klonk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Er staat me iets bij dat die 12" uit dezelfde opnamesessie komt als die van hell awaits. quote: Meneer dave is/was dan ook een d.r.i. fan, getuige het vele dragen van shirts van die band in vervlogen tijden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |