|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kan iemand mij soms helpen aan mp3-files van het optreden van Slayer op Dynamo 2004? Mijne staan op een jammerlijk overleden harddisk, en ergens opnieuw downloaden lijkt niet mogelijk. Hulp? |
|
quote: en terecht, iedereen zou fan moeten zijn van DRI! |
|
quote: thuis aap arcowolf punt com |
|
quote: Slappe reactie, je kunt een geprogrammeerde beat net zo vet laten grooven als een echt gespeelde beat. Luister maar eens naar de beginbeat van Billy Jean TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Leon Ndugu Chancler |
|
The official release day for "World Painted Blood" has been announced, and we are unveiling all the details packaged within our new Slayer website. "World Painted Blood" will be released Tuesday, November 3rd in North American and Monday, November 2 to the rest of the world. There will be three different editions of the album: Limited edition CD with multiple CD covers, Deluxe edition CD/DVD, and a high-quality, 180-gram vinyl edition. Official Track Listing: 1. World Painted Blood 2. Unit 731 3. Snuff 4. Beauty Through Order 5. Hate Worldwide 6. Public Display Of Dismemberment 7. Human Strain 8. Americon 9. Psychopathy Red 10. Playing With Dolls 11. Not Of This God |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Titelnummer van World Painted Blood is te horen op de Slayer myspace pagina; http://www.myspace.com/slayer Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Mja. Beetje erg clean gitaargeluid naar mijn mening. En dat middenstuk met die solo's, best saai. Ik vind het niet zo bijzonder, eerlijk gezegd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
+ 1 en daar wil ik nog aan toevoegen dat het einde ook slapjes is. De riff op 05:20 |
|
Nu maar hopen dat ze weining nieuw werk spelen in 013 Wel bizar snel uitverkocht. Slayer is toch nog aardig populair. |
|
Degelijk, maar niet meer dan dat. |
|
quote: Vond de snelheid waarmee de 2 concerten zijn uitverkocht nog behoorlijk meevallen. Metallica in maart van dit jaar was binnen 1,5 uur uitverkocht. |
|
quote: Das best logisch, want Metallica is ook bekend onder de ''non-metalheads'', Slayer niet echt. |
|
quote: Iets met appels en peren... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Metallica is dan ook mainstream, waar Slayer nog steeds een metalband is. Bareuh... |
|
Juist. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bij de Wereld draait door vertelt jazzsaxofonist Hans Dulfer dat hij op een onbewoond eiland Slayer zou meenemen. Daarnaast zou hij iets met speedmetal gedaan hebben. Weet iemand hier meer van? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hij speelde vroeger Angel Of Death live op saxofoon. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: mmm, vind World Painted Blood niet tegenvallen, best een origineel nummer voor Slayer begrippen. Hoor ik liever dan die net niet Reign In Blood klonen. edit: hate Worldwide is dan weer minder, die standaard solo's die nergens toe leiden. Wat is er aan de hand met het snare geluid? [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 21-10-2009 11:56] |
|
heeft iemand de hele cd al eens gehoord? Ben, na het lezen van de bespreking in de Aardschok, toch wel weer nieuwsgierig geworden |
|
quote: Sure... Toen Hans Dulfer nog radio presentatiewerk deed ('s nachts op Radio 1 als ik me niet vergis) roste hij nog wel eens wat lekkere metal er door zoals Slayer. Hij was en is een groot liefhebber van dat genre. Of hij zelf speedmetal spul gespeeld heeft weet ik niet. Dit wel: 1989 - 1993 Terwijl dochter Candy steeds beroemder wordt met mainstream pop-jazz, gaat de interesse van Dulfer sr. uit naar speed- en thrashmetal. In 1990 wordt hij aangesteld als directeur van de Paradiso, [...] Bron: http://www.popinstituut.nl/encyclopedie/biografie/hans-dulfer.3575.html 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Dulfer's (vorige) eeuwlijst volgens Oor - als ik muzieklijstjes.nl mag geloven: 1 Charlie Parker Bird is free 2 Ramones Animal boy 3 Iron maiden Live after death 4 Dead Kennedys Plastic surgery 5 Miles Davis We want Miles 6 Junior Walker I'm a roadrunner 7 Art Pepper Art Pepper meets the ritme section 8 Sid Austin Slow walk rock 9 Rolling stones Tattoo you 10 Slayer Reign in blood Dulfer heeft met Tough Tenors tussen 1990 en 1993 iets in die richting gedaan, maar ik heb daar zelf nooit iets van gehoord en weet ook niet of er ooit iets is opgenomen - laat staan uitgebracht, en ook nooit kunnen bekijken aangezien ik in Seattle woonde, toen. Zou me wel leuk lijken om er eens iets van op de kop te tikken en te kijken/luisteren of het wat was. Als ik die Thrashy Jazz van die Japanners op het vorige NorthSea vergelijk met bijvoorbeeld Atheist's Unquestionable Presence (ook al bijna 20 jaar oud), denk ik dat ze in dit opzicht met WatchTower, Atheist en Cynic het NSJazz meer eer aandoen, eerlijk gezegd. |
|
kuckkuchhijisgelektkuckkuch. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |