|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb nog niet zolang de War at Warfield DVD, maar ga deze ook maar aanschaffen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:is ie ook al in de winkel? |
|
Ja! Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb de laatste DVD is bekeken, niet slecht, maar wereldschokkend goed ook weer niet. Weinig interactie met publiek en erg massaal. Nummers worden strak gespeeld, niet anders dan op de CD. Er staat eigenlijk 60 minuten concert op waarvan 30 min Reign In Blood en de rest extra's + 20 min interview. Als je geld over hebt of slayer fanaat bent, kopen, anders downloaden wat ik ook gedaan heb [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 08-12-2004 23:03] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmmz, net ff gedownload. Spelen idd behoorlijk strak. Weet iemand wat voor audioformaat de dvd heeft? Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb de dvd ook gezien bij een maat van me. Erg mooi dat bloed regen, mooi filmwerk. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 09-12-2004 12:57] Suck my piss |
|
quote: gewoon stereo en 5.1DD "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik heb hem gekocht, vette shit Titel klopt wel: ze regeren nog steeds |
|
quote: Dus concert is ook in 5.1 (voor alle zekerheid )? Want dan schaf ik hem ook aan. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ja duh. Dat zeg ik, stereo en 5.1DD "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ach zr flikkeren tegenwoordig overal 5.1 op ik hoor soms echt het verschil niet als ik op mn broer zn thuisbioscoop (niet zo'n goedkoop dingetje bij de aldi ofzo waar je tegenwoordig over stuikeld maar zo'n DTS systeem van yamaha ) soms krijg je gewoon een 2de stereo met een btje meer body erin . Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Verschil hoor je dus echt wel, je moet wel doof zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
heb hun nieuwe dvd nog niet beluisterd op 5.1 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Weet wel dat Maidens Rock in Rio DVD in DTS gewoon stukken gaver klinkt. Net alsof je midden tussen het publiek staat. Bazzio Attacks!!! |
|
Live Kreation van kreator ook , maar ja daar is eigenlijk niks meer live aan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
een van de betere bands ja alsud een man |
|
quote: Hebben ze nou overal bij de FRS de prijs verhoogd van 20 naar 25 euro? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:ik heb er 22.95 voor betaald |
|
You've got a fucking catheter in your brain Pissing your common sense away |
|
Dat je sowieso nog naar de FRS gaat om shit te kopen... Rekenen toch altijd een veels te hoge prijs. Loop eens een andere winkel binnen! |
|
Dat je sowieso nog naar de FRS gaat om shit te kopen... Rekenen toch altijd een veels te hoge prijs. Loop eens een andere winkel binnen! |
|
quote:En dit is dus iets wat echt niet altijd waar is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Idd chellie. FRS is ook vaak goedkoper. Voor simpele mensen is het misschien fijn om zo'n zwart wit beeld te hebben maar echt veel schiet je er niet mee op. |
|
Heb em in Frankrijk gekocht voor 15 euri [Dit bericht is gewijzigd door Paaj op 13-01-2005 13:16] . . . . . . . . . ? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |