|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: En ik heette wansmaak... En de andere (vooral oudere) frost platen dan? Is het serieus mogelijk om bijv eerst morbid tales en meteen erna cold lake te luisteren en dan denken van: ja, allebei gaaf? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik ook niet maar ik merk dat de bands van nu me bijna niet raken, bands van vroeger doen me dat veel vaker... ook dingen die ik destijds links liet liggen, incl de brakke productie etc... |
|
quote: Dat heb ik ook, uitgezonderd cold lake, maar dat was al duidelijk. Lijkt me ook erg moeilijk, om tegenwoordig iets te verzinne qua nummers, wat over 10 jaar nog steeds geweldig is. Maar de tijd zal het leren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ik heb m nu op shuffle staan met de 1984 demo, .. celtic thunder zo achter juices like wine aan.. perfect! o en parched with thirst is toch een prettige verzamelaar, daar krijg je ook circle of tyrants achter chapel in the moonlight aan... maar nu weer over slayer... zijn er opnames van die vroege periode met priestcovers? |
|
quote: edithoer: en nog steeds blij met mijn gisteren gescoorde vinylversie van Hell Awaits [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 30-10-2008 23:24] |
|
quote: Hier ben ik ook wel benieuwd naar; een paar jaar geleden hier op het forum had een user (blacksoul666) het zelfs over een LP van ze... Volgens mij is het grote verschil tussen metal vroeger en nu het karakteristieke van de nummers; herkenbaarheid omdat de ideeen niet inwisselbaar waren, oftewel een stuk origineler. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik denk dat het eerder komt omdat dingen waar je het eerst mee in contact komt je het meest bijblijven. Er is tegenwoordig zat originaliteit en voor ieder wat wils in metal, waar het vroeger een stuk meer afgebakerd was, maar door internet e.d. is er ook een enorme overkill en zal iets niet snel meer 'vernieuwend' op je overkomen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: die kerel die doodging? |
|
:') |
|
toch was dat een van m'n beste schaduwaccounts |
|
Heehehehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
slayer zou eigenlijk met een plaat moeten komen die een half uur hal klinkt als crypts of eternity op 4.45 ... |
|
Dat is héél lang gillen voor den armen Tom. De solo op 3:54 is btw mijn favoriete slayer solo. Die ook graag een half uur, hebben we dik 1 uur materiaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wat een klote nummer. Die nieuwe dan he [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-11-2008 20:38] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: wim snapt t!!! |
|
Dat nieuwe stukje wat ik hoorde klonk iig veelbelovend The trend is dead. |
|
quote: quote: Het hele nummer. |
|
quote: A thnx man The trend is dead. |
|
quote: Gaaf nummer he |
|
prew! dat klinkt niet als een straf! trouwens Hell awaits in combi met Haunting... blijft toch voor mij de shizzle, maar dit nieuwe nummer klinkt puik. ben erg benieuwd naar de rest. mensen nog naar Slayer vanaaf? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Een stuk of 5000 waarschijnlijk |
|
Waarschijnlijk toch maar aanwezig in Antwerpen |
|
quote: Vertrek over een half uurtje Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Veel plezier! Ik geeft toch de voorkeur aan Disgorge vanavond [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 07-11-2008 16:21] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |