|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: OK bedankt |
|
kheb de hele cd, en hij heerscht gewoon weer lekker ouderwets beuken |
|
jezus wat nou ouderwets beuken idioot. Slayer is nooit gestopt met beuken Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat langzaam, ik klok net 4 min 13sec ff aangooien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Oke. In verschillende mate's dan iig. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Wel met het ouderwets. Ik krijg Seasons in the Abyss flashbacks tijdens het luisteren van de nieuwe plaat. [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 16:56] |
|
Klinkt heerschend deze plaat! Dit wordt nog wat in de brabanthallen in oktober. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
ik wordt daar altyd zo moe van...slayer klonk vroeger toffer blablabla. rot toch op. slayer zal altyd blijven rossen van alle thrash bands is slayer altyd de hardste gebleven. Fuck the world and fuck you |
|
Nou, dank voor deze update, ik vind de Slayer van "God Hates Us All" nog steeds sucken. Ik hoop dat ik je weer een beetje extra moe heb gemaakt. Oh ja en "ik word" is zonder dt. En natuurlijk, een y hoort erbij, maar gebruik hem dan ook in "blijven". Zal de moeheid wel zijn he. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 26-07-2006 17:27] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ja, Slayer is echt de hardste thrashband aller tijden hoor Hoewel ik zeker een fan van Slayer ben, ken ik zat thrashbands, oud en nieuw, die Slayer qua pure 'hardheid' overtreffen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: ik snap je punt wel... agent steel zal ook geen skeptic apocalypse meer maken... sodom maakt ook geen agent orange meer... maakt dat andere albums slecht? nee, slayer heerscht nog steeds, maar er is wel degelijk een kwaliteitsverschil, en als dat door mensen gezegt word moet je je daar helaas maar bij neerleggen, want het IS gewoon een feit dat slayer geen reign in blood 2 meer zal maken, |
|
quote: WAAROM ??? WAAROM vinden mensen god hates us all toch zo kut ???? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zeker is slayer de beste . zullen ze altyd blijven ook. Fuck the world and fuck you |
|
quote: De vocalen. Om het kort te houden, de plaat is gewoon hartstikke dof. [Dit bericht is gewijzigd door Asphyxiated op 26-07-2006 17:59] |
|
oh shit. ben ik dan echt de enige die die vocalen meesterlijk vind ? vind ze beter dan de vocalen op de eerste albums. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tja, d'r valt verder niet zoveel over te zeggen. Maar ik vermoed dat het ermee te maken heeft dat ik iemand anders ben dan jij en dus allicht andere muzikale voorkeuren heb . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Oh ja. Was ik even vergeten..zou ermee te maken kunnen hebben. Fuck the world and fuck you |
|
Nou ik vind "die nieuwe" net zo oninteressant als al het andere Slayer werk. Weg ermee. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-07-2006 18:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goh, wat een verrassing. Serieus: Tuurlijk komt er nooit een tweede RiB, het maken van een album is een natuurlijk proces, ga je een album maken met de gedachte dat het een tweede RiB moet worden, is het te geforceerd met als resultaat dat het nergens naar klinkt. GHUA is een heerlijke bak agressie, tikkie modern met heerlijke groove stukken en een nummer als Payback rost al het bloed tot aan het laatste druppeltje uit je lijf. Slayer heeft mij nog nooit teleurgesteld, dat is nu ook niet anders. |
|
quote: Die plaat klinkt alsof ze een graantje wilden meepikken van de groovende nu-metal/hardcore trend destijds. God hates us all is een slechte saaie inspiratieloze kut-CD. Diabolus in musica is van hetzelfde laken een pak, ook ontzettend klote. En dat terwijl een tijdje daarvoor Divine intervention nog zo geniaal was. Samples van de nieuwe plaat klinken trouwens veelbelovend Signature |
|
quote: Ehm, sorry, dat is fout. Spectre is af! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:En da's maar goed ook. Als je jaar in, jaar uit dezelfde plaat wilt horen dat opnieuw uitgebracht wordt dan ga je maar alleen naar Bolt-Thrower of AC/DC luisteren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Onwaar. Ik zet de laatste Infernäl Mäjesty nog maar eens op [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-07-2006 19:33] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Supremist (zowaar wat BM trekjes) de rest vind ik zo op het eerste gehoor maar zozo |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |