|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klopt, Enschede ook. Opeth en Faith No More ook voor goedkoop! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hell awaits blijft natuurlijk onovertroffen. En hoewel de nieuwe meer richting rib neigt, had ik liever dattie naar hell awaits zou neigen. En zo valt er altijd wel wat te zeiken. |
|
Ik vind die nieuwe toch niet heel erg goed. Hij beukt wel en dat vond ik in eerste instantie wel vet. De vocals van Araya zijn misschien wel pissig, maar ook extreem monotoon. Hij zit alleen maar op één hoogte zoveel mogelijk lucht te verplaatsen. Hij is wel goed te verstaan, een nadeel want die teksten worden zo langzamerhand ook irritant kinderachtig, het gaat hier niet om opgeschoten tieners die nog van hun ouders naar de kerk moeten maar om volwassen kerels van nabij de veertig. Maar ik ga ze wel zien in de Brabanthallen, geloof ik . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Het gekste vind ik nog dat die Tom araya kerel graag naar de kerk gaat, waarom zit die dan zo op religies te zeiken ? |
|
dit topic wat nieuw leven inblazen. Vind het een superband, en 'raining blood' was één van de eerste metalsongs die ik ooit gehoord heb. Dus draag ik ze nauw in het hart. Live (vorig jaar op graspop) zijn ze natuurlijk ook beregoed en retestrak. Mijn slayer top 5: 1. Raining Blood 2. Dead Skin Mask 3. South Of Heaven 4. Angel Of Death 5. War Ensemble |
|
Dead Skin Mask! Ed Gein! heersch dus |
|
quote: wel veel kritiek gekomen op nrs als dead skin mask en south of heaven, onterecht wel. Ze zouden de snelheid van 'reign in blood' niet meer hebben. Inderdaad het is wel midtempo maar de nummers heersen voor dood. |
|
allemaal gelul slayer is gewoon een prachtig mooie band slechte singels zijn er niet de 1 is mischien anders dan de ander maar ze zijn allemaal gewoon goed kortom een top band 1 van wereld formaat en mijn favorite band ook |
|
quote: Zogauw je hebt geleerd om leestekens te gebruiken en in staat bent om een zinnige opmerking te maken hoor ik graag meer van je. Druif. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
wat is dat nou weer voor een onzin |
|
Je moet hier op ZM een hoogleraar in de Nederlandse taal zijn anders behoor je niet bij de elite. Wen er maar vast aan. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Dat hoeft nu ook weer niet, maar een beetje fatsoenlijk Nederlands typen mag toch zeker wel... |
|
quote: Hier precies hetzelfde, het kwartje wil niet vallen. Hoe vaker je hem op zet, des te meer hij gaat tegenvallen. |
|
quote: +1. Hetzelfde had ik ook al bij God Hates Us All... |
|
Album Slayer uit de winkelrekken in India wo 11/10/06 - Het nieuwe album van de Amerikaanse metalband Slayer is in India uit de winkelrekken gehaald na hevig protest van religieuze mensen. Zowel christenen als moslims voelden zich geschoffeerd. Het album "Christ illusion" heeft een verminkte Christusfiguur met geamputeerde armen op de cover staan en de songtitels als "Jihad" en "Skeleton Christ" vielen niet in goede aarde. "Het album is aanstootgevend en getuigt van bijzonder slechte smaak", reageert Joseph Dias van een katholieke vereniging in Mumbai. "We hebben alle albums uit de rekken gehaald en de volledige voorraad cd's is vernietigd", meldt EMI India. "We hebben ook geen plannen om het album ooit opnieuw uit te brengen." Faustian Spirit of the Earth |
|
Mmm, controversie, heerlijk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ach, de arme stakkers van die winkel toch... besteden ze allemaal geld om die Slayeralbums te bestellen (terwijl Slayer zo'n bekende band is die bij het "normale" volk gelijk staat aan satanisme en geflipte fans) en dan staat er zo'n gemeen plaatje op de cover! Agossie... |
|
zonde "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Zonde, stuur die cd's dan maar naar mij. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Heerlijk! Wat zal die plaat ineens veel gedowned worden daaro. |
|
Hehe... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
http://www.youtube.com/watch?v=dVI5_8yIdQM&mode=related&search= http://www.youtube.com/watch?v=TSnGSGK21mQ Godver, wat heerscht lombardo toch!!! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 15-10-2006 1:37] |
|
quote:Cannibal Corpse zei ook ooit: als er geen controversie over onze hoes is dan is 'ie slecht |
|
dan is de hoes van 'Kill' wel heel slecht Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |