|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
slayer... eigenlijk de meest bizarre band in metalland... |
|
Goede mainriff, en eindelijk gaan ze eens wat sneller werken aan nieuw materiaal, de jaartjes tellen immers! |
|
|
|
Doet me erg denken aan het nummer Angel of Death. |
|
welk nummer.. angel of wat?... nooit van gehoord |
|
dat stukje had op iedere van de drie laatste platen kunnen staan. Van mij mogen ze weer gaan experimenteren, net als met Diabolus. |
|
quote: ik kies death signature |
|
Oefff, dat klinkt lekker. Bazzio Attacks!!! |
|
signature |
|
|
|
quote: |
|
De mainriff is op het eind nog fijner! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jammer dat Tom zo'n hoge zang live nooit meer haalt. |
|
waarom ? die hoge zang vond ik juist kut. die vocals van bv god hates us all, en divine intervention, man, daar schreeuwt ie alles mee verrot! geweldige vocals daar kan dat irritante hoge piepstemmetje het mee doen. vind ook dat de agressie er veel beter mee tot zijn recht komt dan die geforceerde king diamond imitatie van hem op de eerdere cds. Fuck the world and fuck you |
|
Jij was toch liefhebber van het eerste album? |
|
quote:Nee, dat was wim, volgens mij heb ik al meerdere malen gepost dat ik het eerdere werk van slayer, niet echt super vind. Fuck the world and fuck you |
|
Hell awaits is veruit favoriet aan deze zijde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:bij mij toch echt divine intervention. Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb dat nummer nu een keer of 4 geluisterd EN HET HEERSCHT!!! ENORRRM. En of tom dat gegil live kan waarmaken, who cares. Het staat er nu toch maar mooi op. Die vorige cd was ook lekker snel, maar er bleef geen nummer hangen bij mij. Als de rest van de nieuwe in het verlengde ligt, dan heb ik waarschijnlijk weer eindelijk een minuut of 30 fijne slayermuziek. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
christ illusion ja. vind ik toch ook wel een dikke cd hoor! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Inderdaad, ze begonnen als Dragonslayer met covers van Priest en Maiden waar Tom in het begin ook zijn zangkunsten op baseerde. De hoge uithalen (net als Darren Travis op Illusions) geven een lekker stressmetal accent aan de teksten. Maar helaas dat was op South of Heaven voorbij. |
|
dit klinkt toch meer als de oude slayer. ik vind het nummer dan ook SUPER. als de hele cd zo is |
|
quote:dan nemen ze afscheid met een van hun beste cds ? Fuck the world and fuck you |
|
beter kan toch niet? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |