|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja! Leuk ..... |
|
quote:Klopt, maar ik ben het er niet mee eens. Ik vind dat Slayer de metallica-kant aan het op aant gaan is. Metallica vind ik echt een band die alles aan de kant heeft gegooid waar ze eerst voor stonden ... |
|
mee eens zzz |
|
quote: Dat ben ik zeker met je eens. Maar ik heb het dan ook over de oude slayer, tot 1986. Oud Vuil. |
|
south of heaven mag je nog wel mee rekenen, imo zzz |
|
quote: Mwoah, dat is imo hetzelfde probleem met metallica's ...and justice for all. Te veel mindere nummers. Zelfde jaar dacht ik, 1988. Oud Vuil. |
|
Hehe, je hebt nog gelijk ook Maargoed, als je dan weer gaat vergelijken met Seasons.. dan mag je em er wel bij rekenen imo. Maar het is inderdaad wel een mindere plaat. [Dit bericht is gewijzigd door testement op 20-08-2004 23:48] zzz |
|
De parallellen tussen Paradise Lost en Metallica zijn altijd zo frappant, de mening van een stereotiep metalhead in ogenschouw genomen dan... Lost Paradise - Kill Em All Klassiekers Gothic - Ride the Lightning Klassiekers Shades of God - Master of Puppets Klassiekers met As I Die en Master of Puppets Icon - ...And Justice Nog wel goed maar de meningen worden wat verdeelder door het toegankelijkere geluid. Draconian Times - Black Album Commercieel succes en ietwat verwijdering van de roots One Second - Load Te slechte nummers, te poppy geluid Host - Reload Beiden zomogelijk nog erger dan hun voorganger. Believe in Nothing - St Anger Weer iets meer knarsende gitaren maar het heilige vuur is gedooft. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Tja,nooit zo gezien,maar het klopt best wel ja... spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe, geinig ja. Alleen ben ik met shades of god al af gehaakt, as i die, brrr. Oud Vuil. |
|
Hehe, ik vind stiekem alles van PL wel goed en van Metallica heb ik niets in mijn cdrek staan. Kom er nooit toe om er iets van te kopen omdat ik het al zo vaak gehoord heb. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
|
|
Ja, die kende ik al. Wel geniaal gedaan, trouwens. Oud Vuil. |
|
tsjah voor mij is het na 86 ook wel gedaan , al heeft south of heaven nog wel 2 a 3 vette nummers. hehe heb vette foto's van slayer gezien in the early days. Dat de coke nog in hun neus zit haha . mischien zit ik er naast maar ik heb wel es bootleg video's gezien(betere kwaliteit) en daar lijkt het alsof tom soms faked met bassen echt heel apart. nou is hij niet bepaald een goede bassist dat weet iedereen. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hmmm Iemand de Still reigning dvd al gecheckt op kwaliteit? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-11-2004 0:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
die voorproefjes doen online staat zijn niet wereldschokkend kwa beeld/geluid Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:http://www.zwaremetalen.com/nieuws/3433.html |
|
Ik vind alles van Slayer wel prettig om na te luisteren. Ook al zijn bepaalde albums (Show no mercy, Reign In Blood) wel beter als het latere werk . Voor mij is Dave Lombardo wel de betere drummer . Ben ook zeer benieuwd na de DVD, ben er ook van overtuigd dat hij gaat heerschen . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Ik heb een audiorip daarvan gedownload, wat wel verdomd goed klonk. Naast het complete Reign In Blood ook nog een zooi extra songs. Erg gaaf. |
|
quote: ik heb em......redelijke dvd, goed geluid best wel, alleen jammer dat de show alleen maar in blauw en wit licht plaats vindt, wat is dat nou? Zeker tijdens Reigning Blood is dit een ware afknapper......dit moet knal en knal rood zijn! heb de extra's nog niet bekeken, maar d'r staat wel een historie op of zoiets.... |
|
quote:dat lijkt me wel ja |
|
quote: Zonde ja. Reigning Blood hoort uiteraard knal Rood . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Slayer teert alleen de laatste tijd op hun oude shit, wat hun goed recht is natuurlijk. Maar ik geef alleen maar voorkeur aan de oude Hell Awaits,show no mercy, haunting the chapel en natuurlijk Reign in blood. Hell awaits blijft mijn fav! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kom ook omdat Slayer passé is .... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |