|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik verwacht wel vette platen. God Hates us All was een prima cd. Zeer heavy ook. |
|
god hates us all was goed te pruimen, vooral payback en exile zijn errug ruig, die hadden zo op reign... kunnen staan. de rest is wel goed... can't spel CRAP without RAP!!! |
|
quote: En dat vind je gek, misschien is het ook gewoon zo dat hun nieuwe materiaal niet meer opvalt. Het is gewoon mager in vergelijking met veel ander spul. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik vind de zang niet tof meer. Divine Intervention vond ik namelijk al niet tof meer. Daarmee wil ik niet zeggen dat het niet goed is wat ze erna hebben gemaakt, maar het is gewoon niet echt aan mij besteed. En idd, de oude slayer platen zijn (voor mij dus) ook door hun mega nostalgische waarde niet te evenaren. |
|
^De zang is juist super vet nu! Hoe Araya loopt de schreeuwen op 'Disciple' is echt geweldig. |
|
God Hates us All weer eens opstaan. Toch wel een erg vette plaat hoor. Haalt het niet bij het oude werk, maar zeker niet slecht. Vooral Disciple heerscht. GOD HATES US ALL!! |
|
quote: Volgens een intervieuw in de Rock Tribune van vorige maand gaan ze toch aanstalte maken om er zo zoetjes aan mee te beginnen. |
|
quote: Thanx voor het compliment. |
|
quote:Dacht dat ze er al behoorlijk ver mee waren. Niet dus, weer jaren wachten op een kut plaat, zoals de laatste 2. Laat ze maar wat maken ricting Divine .. Is beter dan die laatste prut. |
|
Nee Divine viel juist tegen. Gare productie. |
|
Slayer live belgie 1985 http://www.metalreich.com/video/Slayer%20-%201985-05-26%20-%20Poperinge,%20Begium.mpeg |
|
quote:gaaf |
|
GAAF!!! |
|
quote: Je echt gaaf hé. Dat stuk in Payback van "Payback to This motherfucker!" klinkt bruut. Verder vond ik ik God Hates Us All best gaaf, maar er moesten meer Disciple's en Payback's op staan. Dat slome geneuzel vindt ik niet echt wat....... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Juist. Het moet natuurlijk: 'Payback's a bitch, motherfucker' zijn. |
|
quote: Dood Iemand een mirror? |
|
quote: Ja tuurlijk, wat jij wil Ik had zogauw de tekst niet bij de hand, en het is even geleden dat ik die voor het laatst heb gehoord ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:..En ik altijd maar denken: Playback's a Bitch Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
volle zalen en Uberharde pits bewijzen mij genoeg qua de daadkracht van Slayer Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
slayer is 1 van de vele bands die ik helemaal moe ben als en band tevvel albums uitbrengt en te bekend wordt gaat het op een gegeven moment vervelen vind ik Foxy Beast |
|
heb slayer nog nooit wat gevonden SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: |
|
quote: Ja man. |
|
SSSSSSLLLLLAAAYYYOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRR Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |