|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hangt er misschien ook af van met wat je bent opgegroeid... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Daar zal ongetwijfeld veel waars in zitten. Ik moet trouwens nog wel even opmerken dat de oude mannen live de meeste hedendaagse bandjes er nog altijd volledig uit rossen, dus het predicaat passé vind ik zeker niet op zijn plaats. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nou ... moet je de slayer-inspired metalcore bandjes eens gaan uitchecken .. die zijn toch nt ff wat intenser ... |
|
quote: Slayer is momenteel de meest onstrakke bands onder de strakke bands.... |
|
quote:hehe, dat is een nadenker wat zijn dan de strakke bands? |
|
quote: Luister maar eens naar Exodus als ze "Parasite" spelen. Dan weet je wat echt strak is. |
|
Heb nu Hell awaits weer eens opstaan, geweldige cd Heb alles tot en met Divine Intervention, daarna vond ik het eigenlijk niks meer, en na het optreden op Wacken 2003 ben ik maar afgehaakt met Slayer te volgen, wat een zaad vertoning was dat zeg, beetje ongeinteresseerd je setlist af staan te draaien zonder een sprankje enthousiasme, maar ja dat vond ik eigenlijk ook van het optreden op Dynamo in'96. Jammer, heel jammer... |
|
ik vind elke slayer cd fantastisch, vna de eerste tot de laatste |
|
quote: Idd, DIM en GHUA zijn ook geweldige platen, ook al halen die het niet met hun klassiekers. Vooral GHUA is een heerlijke bak agressie. |
|
DIM & GHUA dat duurde effe voor het kwartje viel ......ze zijn iig minder dan SNM, SOH, HA, RIB & SITA als je begrijpt wat ik bedoel... |
|
quote: Je ikoon smaak is beter als je slayer smaak. Oud Vuil. |
|
Eigenlijk vind ik Seasons in the Abyss net zo goed als Reign in Blood. |
|
quote: Verschil moet er zijn hè. |
|
quote: Ik snap ook niet zo goed wat er zo bijzonder is aan Reign in blood. Seasons in the abys vind ik zelfs beter. |
|
quote: |
|
Ik heb vandaag de DVD Still Reigning gekocht. Wat een heersch zeg. Heel Reign in Blood live |
|
quote: Net zoals Master of Puppets van Metallica en Rust in Peace van Megadeth zeker? Die zijn eigenlijk ook niet zo boeiend... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
En waarom zijn die albums dan wel zo speciaal? Ik heb lekker geen van drieën ... |
|
quote: Schaam je... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Waarom? Ik heb tig albums in de kast staan die beter dan die drie zijn .... |
|
quote: Jenje, je bent te laat in de metal gestapt, dat is nu wel duidelijk |
|
quote:Nee ben er anders in gekomen Via hardcore, dan sla je die crap tenminste over |
|
Ga snel je mond spoelen! Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Waarom? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |