|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
check anders ff elcheapo.nl of bol.com |
|
Hargh; Slatanic Wehrmacht hell awaits tour shirt gehad vandaag Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: En, past ie...? |
|
quote: ja maatje XL, tis een bootleg, maar dat komt wel mooi uit want mijn originele donderde helemaal uit elkaar en wat wel gaaf is deze is ook gewoon dat legergroen kleurtje en goeie print Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Kun je je mooi in de bosjes verstoppen als je weer 's de Wehrmacht speelt... |
|
quote: daar heb ik toch een uniform voor en het is Luftwaffe reenactment en geen Wehrmacht Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dan haal ik vast m'n Sherman uit de garage!!! (Al heb ik het gevoel dat ik toch beter een Tiger had kunnen bestellen ) |
|
voor de Slayer addicts die ook wel Slayer rip offs op prijs kunnen stellen(stijl a la hell awaits en reign in blood, dus het leukere werk ), 2 tips!; -Infernal Majesty-None shall defy -Exumer-Rising from the sea enjoy Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
zou eerder wat Sacrifice aanraden! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
één overrated band is me wel genoeg |
|
STFU Jenje. Eén keer een tip van jou opgevolgd (Hatebreed rost Slayer eruit!!!!) Blind de CD van Hatebreed gekocht, 1e nr na 30 seconden geskipt, de 2e na 2 seconden, daarna gelijk weggedaan Slayer heerscht. Punt. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-01-2005 23:55] |
|
quote: Ligt eraan wat je zoekt...de FRS vind ik zeer goed in goedkope dvd films; scheelt bijv niet veel met mediamarkt en vaak nog goedkoper zelfs...mocht jij goedkopere dvdwinkels weten dan de FRS' dvd-voordeelbakken dan mag je het gerust posten. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: die cd heeft nu een ereplaatsje in mijn collectie (2e handskopen heerst). maar slayer is idd wel veelbeter. |
|
Snaack is dan ook de belichaming van poor taste ... |
|
quote: nogal, Slayer dezer dagen is ronduit kut. Ze hebben mazzel met die reputatie van 10 jaar geleden. Maar nu is het gewoon een mager bandje. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik vind Still Reigning anders wel een verdomd lekkere registratie. En die was toch redelijk recent opgenomen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: het enige wat ik me kan bedenken,is dat het geluid iets anders is geworden (met name door het overduidelijke andere drumgeluid dan vroegah).'t is nog steeds de God of all metal mijn inziens afgezien van hun zielige punkcoveralbumpie. |
|
Ze worden idd hard ouder... |
|
quote: En als "Flo" erin zou drummen? |
|
*schop* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: A La MetallicA ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
kankerderkanker, wat is Reign in Blood toch een vreselijk stoer album ^1000 |
|
quote: Nou vind ik dat Metallica meer verneukt heeft dan dat Slayer dat heeft gedaan. Je kan gerust God hates us all opzetten maar of ik dat nu met St Anger doe??? |
|
Slayer nu ook op Fields of Rock "Sehnsucht" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |