|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
make yourself all honey... and the flies will devour you |
|
jep, slayer in de auto, slayer thuis in de cd speler, en slayer hier op het werk, hehe |
|
Waarom slayer eigenlijk, deicide is toch wel wat meer in het straatje, anti-god! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Yep, net nog even lekker rond gecruised met de ramen open en reign in blood knetterhard aan [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 06-06-2006 15:30] |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: waardat ? Tzijn toch nog altijd diezelfde 15 seconden hier... |
|
Ligt aan jou. Ik kan hier een heel nummer beluisteren. Inderdaad niet veel nieuws onder de zon, maar wel weer gewoon een erg lekker nummer. |
|
quote: Wat, dit klinkt weer als Slayer, dat is lang geleden |
|
quote: bij mij niet gewoon het complete nummer... er staat alleen nog wel (snippet) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-06-2006 17:32] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
nog altijd, en die 15 seconden werken me ondertussen al aardig op mijn zenuwen |
|
quote: Vernieuw je explorer cache op die site eens... ctrl + f5 [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 06-06-2006 17:46] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: al gedaan maar helpt niet. Die site moet op de een of andere manier nog in m'n geheugen zitten want ik herinnerde mij daat daar eerst "..loading" kwam voordat de intro begon en nu begint die gewoon direct.. [Dit bericht is gewijzigd door Pred op 06-06-2006 17:51] |
|
Het nieuwe Slayer nummer Cult heerscht nogal, zeg! Vette shit!!!!! Religion is hate Religion is fear Religion is war Religion is rape Religion's obscene Religion is a whore! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Godver, wat een lekker drumwerk. |
|
quote: Euh, omdat ík er niets aan vind. Ik had er eigenlijk imo bij moeten zetten, hehe. |
|
Verdomme. Slayer mag weer heerschen! Vet nummer man ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Onverwacht vet . De vocalen klinken weer wat meer old school en lekker vette drums |
|
Dit belooft idd! Erg vet en gedreven!!! Wat zitten de drums trouwens op de voorgrond in verhouding tot de gitaren Oldschool hoesje trouwens: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-06-2006 21:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het begint weer zowaar wat op thrash te lijken alleen mogen de riffs nog wel wat vetter. Verder zijn is de drum zeker wel ok "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
SLAYER in Brabanthal 6 juni 2006 Uitgerekend vandaag kondigt Slayer aan dat ze op donderdag 9 november naar de Brabanthal in Leuven afzakken. Het optreden is een deel van hun Unholy Alliance II verhaal. Andere groepen die er die avond zullen optreden zijn In Flames, Children Of Bodom, Lamb of God en Thine Eyes Bleed. Het nieuwe album van Slayer wordt later dit jaar verwacht. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Waarom? |
|
Hier ook wel op zn plaats: Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: ach ja, kan in ieder geval toch vermakelijk worden ... hoop ik Faustian Spirit of the Earth |
|
Gaaf nummer dat "Cult". Eindelijk weer eens wat fatsoenlijks sinds "Divine ...". Hopelijk trekken ze de lijn voort op de nieuwe schijf. Dan wordt het zekers weer vet!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |