|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Progressief als de SGP maar ik trek het weer prima! |
|
ik krijg hem vrijdag binnen, dus ik mag hem gerust even luisteren . Ben erg benieuwd! |
|
Hij staat in bestelling bij play.com dus hij zal binnenkort wel op de deurmat vallen. Ondanks dat staan de mp3's nu op. De nummers zijn meer ingetogen om vervolgens op andere momenten weer op volle vaart door te rossen zoals we van Slayer gewend zijn. Prima plaatje. Niets meer en niet minder. bub |
|
dat stukje 'cleane' zang kan natuurlijk echt niet op een slayer cd :-). |
|
quote: vond dat juist het leukste nummer, voor de rest kan ik echt helemaal niks met die cd. het vuur is dood, het pakt me gewoon echt niet meer en als ik Hell Awaits en Haunting the Chapel opzet ga ik weer helemaal uit mijn pannekoek, godver Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ja dat Americon nummer.... Maar er staan wel weer een paar knallers op I STAB YOU... RIGHT BETWEEN THE EYE! |
|
Vermakelijk album tot nu toe. |
|
quote: oke, World Painted Blood is dus zo'n beetje het enige interessante nummer. De rest is behoorlijk inwisselbaar zo lijkt met her en daar hergebruikte oude loopjes (Beauty Through Order). |
|
Ik vind hem best goed, niets orgineel natuurlijk. |
|
beste Slayer-cd sinds "Divine intervention" |
|
Ik moet het album nog vaker horen denk ik, maar tot nog toe vind ik Christ Illusion veel beter. Bareuh... |
|
De cd bevalt me veel beter dan christ illusion en ook enkele voorgangers. |
|
Na een eerste luisterbeurt vind ik hem toch wat tegenvallen, wat een kut gitaar geluid...morgen nog maar eens luisteren. |
|
quote: Dikke +1 dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
veel zwakke nummers op die nieuwe. world painted blood, beauty through decay, playing with dolls, americon en human strain overige nummers liften het geheel niet genoeg op om het een goede te kunnen noemen |
|
quote: +1 |
|
hmm toch bizar, na het filmpje gezien te hebben met playing with dolls en meerdere luisterbeurten..moet ik toch zeggen dat ik het een geweldig stukje werk vindt, ik draai hem grijs Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
en wat zeggen we dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: er er psychose ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dankuwel, Slayer? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: groeiplaat? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik had als geen ander mijn twijfels over SLAYER want sinds de platen Reign in blood en South of heaven vond ik de laatste cd,s kut maar een paar uurtjes geleden heb ik de nieuwe cd drie keer beluisterd en het vuur is terug, wat een teringharde cd !!! old school slayer |
|
Slayer heerscht. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |