|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Slayer, geweldige band ja. Geweldig die old school Thrash. Slayer is samen met Overkill en Metallica een van m'n favoriete bands... |
|
o. |
|
|
|
Hebbedingetje! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tof videotje. |
|
quote: Die volgspot mag trouwens ook wel terug in Dynamo |
|
http://www.collegehumor.com/video:1826697 LOL! edit: Die solo is gaaf gedaan! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-08-2008 22:23] |
|
quote: Whaahahahaha, best gaaf indd...heb ff gezapt naar de solo... Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Idd vet, ook ff in schaep z'n topic planten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vooral het einde van de solo en de drumsolo klinken zeer geslaagd. |
|
Dave Lombardo is de 4de drummer van Slayer!!!!![bron] http://www.metalkrant.com/ ==Slayer== Slayer is een thrash/speed metal band uit Los Angeles, Amerika. De band werd in 1981 opgericht door de gitaristen Jeff Hanneman en Kerry King. In 1983 brachten ze hun eerste album uit, maar ze braken pas echt door in 1986 met hun album Reign in Blood. Vanaf dat album zijn ze een van de bekendste bands binnen het Metal genre. Ze hebben inmiddels drie fantastische drummers versleten, en zitten nu met hun vierde, net zo goede drummer. Paul Bostaph, Jon Dette en Tony Scaglione zijn allemaal ex-drummers in de band. Nu bestaat de band uit: Leadzanger; Bassist Tom Araya Gitarist Jeff Hanneman Gitarist Kerry King Drummer Dave Lombardo De band is een van mijn favoriete bands. Ze maken erg energieke en vooral agressieve muziek. Het is wel echt een genre muziek waar je van moet houden. Fantastische gitaar, zware bas riffs en snelle drums wisselen samen met de fantastische stem van Tom Araya elkaar af. Het talent van deze nog steeds actieve band blijkt elk album weer. Ze hebben inmiddels 19 albums geschreven. De eerste in 1983 en de laatste, Christ Illusion, in 2006. Dit zijn de albums: · Show No Mercy (1983) · Haunting the Chapel EP (1984) · Live Undead 2 (1984) · Hell Awaits (1985) · Live Undead (1985) · Reign in Blood (1986) · South of Heaven (1988) · Seasons in the Abyss (1990) · Postmortem (1990) · Decade of Aggression: Live (1991) · Divine Intervention (1994) · Undisputed Attitude (1996) · Diabolus in Musica (1998) · Stain of Mind (1998) · God Hates Us All (2001) · War At The Warfield (2002) · Soundtrack to the Apocalypse (2003) · Still Reigning (2004) · Christ Illusion (2006) Deze review gaat over het laatste album, Christ Illusion. ==Christ Illusion== Christ Illusion is het tot nu toe laatste album van Slayer. Het kwam in 2006 op acht augustus uit. In de eerste week werden er al 62.000 albums verkocht. De volgende nummers staan op het album: 1.: Flesh Storm 2.: Catalyst 3.: Skeleton Christ 4.: Eyes Of The Insane 5.: Jihad 6.: Consfearacy 7.: Catatonic 8.: Black Serenade 9.: Cult 10.: Supremist Ik vind dit album een erg goed nummer. Bijna alle nummers vind ik erg goed. Zoals gewoonlijk is dit weer een ontzettend agressief en energiek album. Fantastische gitaar en zware bas. Je merkt duidelijk dat ze na al die jaren het maken van een album nog lang niet verleert zijn. Je voelt bij de meeste nummers echt de emoties van de schrijvers van de nummers. Daarom vind ik Slayer zo goed. Je wordt echt meegetrokken in hun meningen over de wereld. Op dit album is de thematiek verschillend. Zo wordt er in het nummer Jihad over 9/11 gezongen vanuit de ogen van een terrorist, en in Eyes Of The Insane wordt er gezongen over een soldaat met naoorlogse trauma’s. In Confearacy wordt er vooral haat naar de Amerikaanse regering uitgesproken. Ook worden er veel antireligieuze zaken op het album besproken. Bijvoorbeeld in het nummer Skeleton Christ. Hieronder zal ik de nummers op het album kort bespreken. ==Nummers== _Flesh Storm_ Dit is echt een heerlijk nummer dat begint met een heel erg opbouwende toon. Dan beginnen de gitaar en bas met een snel zwaar en energiek nummer. De stem van Araya komt ook erg mooi naar voren in dit nummer. Het is niet zo’n agressief nummer maar wel heerlijk energiek en toch hard. De solo vind ik niet zo heel goed. Ik vind de riff die door het hele nummer heen gespeeld wordt een stuk vetter. Hij is heerlijk energiek waardoor dit een erg lekker nummer is. _Skeleton Christ_ In dit ontzettend vette nummer wordt religie besproken. Het is een ontzettend lekker en agressief nummer. In dit nummer spreekt vooral de brug die na 2 minuten begint me erg aan. Die is erg vet en agressief. Het nummer gaat over wat een hersenspoel functie religie heeft op de mensen tegenwoordig. Het is een ontzettend stoer nummer met vette riffs en een stoere solo. _Eyes Of The Insane_ Dit nummer gaat, zoals ik net al zei, over een soldaat die trauma’s van oorlog heeft over gehouden. Dit nummer is minder agressief en hard dan de andere nummers op dit album. Dit is ook als singel uitgekomen. Ik denk dat dit is omdat het wat rustiger is, waardoor het een groter publiek kan bereiken. Dit vind ik jammer want het is echt een van de mindere nummers op het album. Natuurlijk zitten hier ook wel vette stukken tussen, maar dit vind ik vooral komen door de fantastische stem van Araya. _Jihad_ Dit is echt een ontzettend stoer nummer met een erg memorabel motief. Het nummer gaat over de aanslagen op 9/11, maar dan uit de ogen van een terrorist. Het is een erg snel, agressief en energiek nummer. De stem vind ik minder goed in dit nummer, maar de gitaar en bas maken dit weer volledig goed. Dit is een van de betere nummers op het album, wel jammer dat de stem niet altijd even lekker loopt. _Black Serenade_ Dit vind ik denk ik wel het vetste nummer op het album. Het heeft een ontzettend lekkere gitaar riff die zich vaak herhaald gedurende het nummer. Het is een agressief en zwaar nummer met een erg vette solo. Ook de drum is erg hard en goed in dit nummer. De zang sluit ook perfect aan op het nummer, als een extra insturment. Dit alles samen maakt dit nummer een van de beste op het album. ==Album en Cover design== Er zijn een aantal verschillende covers van de cd. Op de Ciao site staat naar mijn mening de lelijkste. Op google kun je de andere versies vinden. Ik zelf heb een cd waar aan de voorkant een afgehakte hand met een spijker er doorheen staat. Dit slaat natuurlijk terug op Jezus. Op de achtergrond staat Slayer in een erg vet lettertype. Ik vind het design erg mooi en het past ook heel goed bij het album. ==Conclusie== Dit album is echt een ontzettend goed album, en een van de beste van Slayer tot nu toe. Als je Slayer fan bent moet je dit album zeker kopen. Heb je wel is van ze gehoord maar heb je geen idee wat voor muziek ze maken, dan zou ik eerste even ergens op internet een nummer downloaden of beluisteren, zodat je weet wat voor muziek het is. Dit album is echt een album voor de liefhebbers, waar ik er zelf een van ben. Ik raad dit album dus zeker aan voor de mensen die weten wat ze kiezen. Ik hou heel erg van Slayer. Er komt echt energie in je vrij als je naar deze muziek luistert. De nummers zijn bijna allemaal goed. Er is geen een nummer wat je echt totaal niet gaat luisteren. De muziek verveeld ook totaal niet snel. Je wordt mee gesleurd in de energie en in de snelle en agressieve gitaar riffs. Conclusie: Weet je wat je kiest, neem dan dit album van Slayer sowieso. Het is echt een top album! Met dank aan: Floris Moerkamp [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 01-09-2008 12:39] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Lachwekkend ja ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
is op zich wel een goeie band dat slayer |
|
Goh, zou Slayer energiek zijn? dus |
|
Is dit wat? Papsmear - Music to kill by The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Yep, projekt met Dave Lombardo op drums, waar hij zijn liefde voor D.R.I. in kwijt kan. Papsmear-Las Vegas 31-7-1986 31 min. Papsmear-reh. 1986 29 min. |
|
Er zijn twee bands actief geweest met de naam papsmear. Een met en een zonder slayerleden. de cd die Mutilator vermelde is de papsmear zonder slayerleden: http://www.myspace.com/papsmear702 wel een goede band trouwens [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-10-2008 15:04] |
|
|
|
quote: hmm waar kan ik die downloaden? |
|
quote: hoe vaak kun je het woord nummer gebruiken....hmm? Wie? |
|
Alleen slayer kan een live album schrijven, zo goed zijn ze. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Slayer is een zotte band Af en toe wa racistische lyrics, maar best goe! |
|
quote: Een maand of twee, drie geleden is een versie online verschenen op dimeadozen (traderssite) met de beste soundboardaudio gemixed met de mastervideo. Fantastische DVD van een fantastisch optreden. Die hoge uithalen zijn ge-wel-dig. |
|
quote: Jep, dat Slayer een racistenband is, is bij iedereen bekend. Toch heeft niemand er ogenschijnlijk moeite mee. Maar dat zal hem wel in het zotte zitten. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |