|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nog niet gekocht, maar zit er wel over te denken om een nintendo 64 ofwel een (s)nes te kopen. memories... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nieuwe combi-magnetron is bezorgd. |
|
tv kan de deur uit ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehe, zeker bij lasagne kan ik me er een half uur goed mee vermaken, stoel en wat te drinken erbij en genieten maar! |
|
Af en toe een DVDtje kijken is ook vet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gaaf! |
|
nooit gedaan? echt super tof, t stinkt wel en enkele seconden is genoeg. een andere leuke is bolbliksems in je magnetron maken, gewoon een lucifer of tandenstoker in een kurk steken om hem rechtop te laten staan, dan de lucifer aansteken. en om je magnetron geen roetplekjes te geven kun je dit afdekken met een grote glazen kom. Zet de magnetron aan en binnen 10 seconden zie je een gave bol oplichten, maar ook daarbij kun je het beter niet te lang doen, 10 seconden is genoeg. Ik heb het al tientallen keren gedaan en mn magnetron doet het nog best hehe. Vreemd genoeg kun je dit ook gewoon doen door een druif door de helft te snijden waarbij je het alleen nog met een klein velletje aan elkaar laat zitten, dat leg je in het midden van je magnetron en je hebt een mooi spektakel. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Haha, wat vet! Ik heb hem nu een uur dus ik ga er geen aparte dingen mee doen, maar ik ga het onthouden! Zilverfolie is ook leuk trouwens. |
|
hehehe, zelfde als die DVD eigenlijk, zolang je het niet langer als 10 sec doet kan er eigenlijk niets mis gaan. Maar ik heb ook vaak genoeg 30 seconden gedaan. Alleen die lucht die eruit komt haha. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nog een tip: Doe een ei in de magnetron, geeft gaaf effect. NB: Ik kom niet helpen schoonmaken |
|
Haha, de moeder van een kameraad van me had dat eens gedaan. Niets aan de hand, ei gewoon netjes uit de magnetron. En toen ontplofte het ei en zaten zij en de keuken eronder. quote: Dat geloof ik best! |
|
kuikens zijn leuker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
O ja, en als je je magnetron zat bent en nog kuikens, eieren of andere leuke dingen over hebt kun je natuurlijk altijd nog een blender kopen, dat geeft wel weer wat daagjes fun. |
|
hehe blender lijkt gruwelijker maar de magnetron lijkt me toch het ziekst. Blenderdood is normaal voor de helft van de kuikens, de mannetjes. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
arm kuikentje German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Aspera - Ripples Symphony X - Paradise Lost |
|
- Fietspomp - Kleding - Strijkijzer - Scheerapparaat - Messensetje - cadeautje Al met al weer 300 euro lichter... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 20-03-2010 16:44] |
|
2 x 1 gb intern geheugen voor m'n cubase pc. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
2x staanplaats voor Lady Gaga Monsterball tour Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Hippe broek, hip shirt met streepjes en nog een hippe broek en idem shirt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Belachelijke prijs voor een in mijn ogen erg middelmatige artiest. Maarja, de show hè? |
|
Zojuist op vinyl besteld en gelijk betaald: JON OLIVA'S PAIN - Festival TROUBLE - Plastic green head WHITE VINYL TROUBLE - Simple mind condition BLUE VINYL "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Mja, ik moet zeggen dat wat er zo uitgebracht word te veel word geperfectioneerd in de studio, ondanks dat ik haar muziek wel erg leuk vind. Maar ik ben haar pas echt heel erg leuk gaan vinden toen ik haar live opnames ontdekte, ze heeft echt wel een dijk van een stem en ontzettend muzikaal, en ze zet een vette show neer. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Besteld op vinyl: CATHEDRAL - The guessing game ICED EARTH - The dark saga JON OLIVA'S PAIN - Festival PARADISE LOST - Drown in darkness - The early demos SCORPIONS - Sting in the tail UNLEASHED - As Yggdrasil trembles ASPHYX - God cries AIRBOURNE - No guts. No glory Oh, en ARMORED SAINT - La Raza AUTOPSY - Shitfun [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 20-03-2010 19:37] Bareuh... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |