![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Uhu. Achja dat is een van de voordelen van 18 zijn... School, geen werk enzo. ... ![]() |
|
Ik studeer. ![]() |
|
Peuken en wijn Later op de dag halen: Alle werken van Edgar Allen Poe in een mooie box. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-04-2010 13:03] ![]() |
|
Nou ben dan maar lekker trots op jezelf dat je de n00b hebt uitgeluld. ![]() Wel echt een teken van volwassenheid inderdaad. ![]() ![]() |
|
quote: Hetzelfde hier. ![]() Maar ik doe het voornamelijk thuis. ![]() |
|
quote: ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Tijdje geleden ook een mooi pakwerk met al zijn werken gehaald. Het is best wel in komen qua zinsbouwen e.d. En gaan jullie kinders eens ergens anders spammen! ![]() ![]() |
|
- 2 lp's van The Doors; - 3 overhemden; - 1 colbertje; - in 3 dagen ongeveer 100 euro voor de Amsterdamse parkeerkas :') ; - heleboel eten en wijn voor een diner met gezin + ER + schoonouders gisteren. ![]() |
|
Vandaag binnengekregen op vinyl: Airbourne - No Guts No Glory Asphyx - God Cries Cathedral - The Guessing Game Iced Earth - The Dark Saga Jon Oliva's Pain - Festival Paradise Lost - Drown In Darkness-The Early Demos Scorpions - Sting In The Tail Unleashed - As Yggdrasil Trembles Verder: een andere fiets (Union Arizona met 7 versnellingen) ![]() Bareuh... ![]() |
|
Die Cathedral schijnt maar heel erg matig te zijn.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Voor jou een vraag, voor mij een weet... ![]() Bareuh... ![]() |
|
![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
Op elpee? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Even normaal doen tegen BUB... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
speciaal voor metalhead22...beiden op elpee. (paars vinyl #006 / 250) ![]() ![]() Cathedral - Forest Of Equilibrium t-shirt. [Dit bericht is gewijzigd door Bub op 20-04-2010 12:15] bub ![]() |
|
Perskindol Active spray Perskindol Cool spray. Yay. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Paradise Lost - Small Town Boy (2-track promo) Paradise Lost - All You Leave Behind (2-track promo) Paradise Lost - Lost paradise (Picture Disc) En bier en vreten... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Rolling Stones - Plundered My Soul 7" Bareuh... ![]() |
|
Jack Daniels en Pizza. Evil Dick ![]() |
|
Zelda; Twilight princess Nintendo Wiiiiiiiiiiiii Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() Zodra deze in de winkel ligt ga ik 'm halen. ![]() ![]() |
|
Als die daar ligt ga ik haar ook halen! Here kitty kitty kitty! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |