![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Veel te veel, ongeveer dit: ![]() Met een soort kastje dat erbij hoort/past. Vanaf 9 uur vanmorgen bezig, wat een gedoe die IKEA-rommel. ![]() |
|
quote: WTF? Maar even zojuist opgezocht op internet. Ik wist helemaal niet dat dit bestond? Vet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-04-2010 22:39] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Serieus, hoe kun je dat fout doen. Ik zelf heb al tig dingen in elkaar gezet van Ikea en als je duidelijk de plaatjes volgt kun je gewoon niets fout doen. Tis net Lego [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 10-04-2010 22:41] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Alleen S1 maar..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Nee, het was niet moeilijk, maar vooral een hoop werk. Zeker met zo'n lattenbodem met in totaal een stuk of 100 latjes. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 10-04-2010 22:52] ![]() |
|
![]() Xtreamer Full HD Mediastreamer en een wireless usb antenne. ![]() Met dank aan forever after voor den tip! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gaaf, twee dezelfde plaatjes! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Cool, voornamelijk. ![]() |
|
quote: Huh? Echt? Ik zie 2 verschillende. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Dan zit hij in je cache denk ik want er staan nu twee plaatjes die mededelelen dat de afbeelding op de servers van Coolblue staan en zonder toestemming worden gebruikt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-04-2010 23:13] ![]() |
|
quote: Ahaaaaaa. Coolblue? Not so cool dan, hehe. Naja, een hd streamer en een usb antenne dus. Wil men weten hoe ze er uit zien, dan moet men maar ff googelen. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Computer nOOb ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Pffff, ik kloot al sinds 1982 met computers. Hoe kan ik nou weten dat die sites hotlinken niet toestaan? En om nou de moeite te gaan doen om het op photobucket te plempen oid, nou nee. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Honger? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Joa. Mijn budget liet het nog even niet toe! Maar misschien is het ook wel zooo kut dat ik seizoen 2 en de film niet meer hoef te halen ![]() Ik heb het namelijk nog nooit gezien maar het is natuurlijk een klassieker onder de series [/ralph] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
ik zie je plaatje niet wim Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ja het is wel veel werk, zeker als je een hele partij haalt hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
![]() En bijpassende beenwarmers ![]() En dit: ![]() ![]() ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: quote: Bareuh... ![]() |
|
![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Nu nog foto's... ![]() Bareuh... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |