![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gisteren in Baroeg de laatste Blacklodge gescoord ![]() ![]() |
|
Oh ja afgelopen vrijdag nog een attack of the mad axemen shirt gekocht. Animal grind is future ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Sowwy ![]() Boeiender ![]() |
|
Het was trouwens wel het laatste exemplaar wat ze bij die stand hadden, dat dan weer wel. ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
Comsnertkaartje Mostly Autumn ![]() |
|
Gay. ![]() |
|
quote: Was je ouwe nicht versleten ja? ![]() |
|
Mijn nichtje doet het nog prima. ![]() |
|
oh, je hebt een reserve aangeschaft. handig. ![]() |
|
quote: Is het wat? De snippets op youtube klonken namelijk behoorlijk saai. ![]() |
|
zo, ff 40euri aan kadobonnen en beetje bijlappen en nu eindelijk in da house; ![]() ![]() ![]() |
|
Je moet Rajackar eens vragen naar een Maleisisch adresje voor cheap-ass games, scheelt een hoop centjes zoals hij het mij vertelde. Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Nee, niet mijn ding. Zie ook voor verdere uitleg hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3376036 bub ![]() |
|
quote: Hoeveel scheelt het? Je kunt via eBay makkelijk cheap originele legale spellen uit Hong Kong, Maleisië, India et cetera halen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Moet je Rajackar vragen, hehehe, dacht dat het de helft scheelt met hier. En verzekerd dat er games verstuurd worden die je hier kan draaien. Boeiender ![]() |
|
woeps verkeerde topiqyeue [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-03-2010 12:00] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Nice.. was een van de eerste SLR's met live-view, iets wat ik op de voorganger (400D) toch nog wel mis. Normaliter kijk ik altijd door de zoeker, maar soms is het voor een aparte hoek (vooral heel laag of hoog) toch wel fijn als er zo'n live-view op zit.. Mooiste zou zijn zo'n swivelscreen zoals het vlaggenschip uit Canon's compactreeks, de G11, heeft, maar de voor de hand liggende combinatie Swivelscreen/SLR is tot nog toe niet gemaakt. ![]() |
|
Nieuwe aanschaften; Ace Attorney; Miles Edgeworth Investigations voor den DS cd's: Behemoth - Errr, die met die Shiva op de voorkant Carach Angran - Piet Piraat en de make-up van zijn moeder, Petra. ![]() |
|
OverKill - Feel the Fire shirt Sodom - Agent Orange shirt ![]() |
|
Kledingkast, 2 deurs met hang en leg ruimte en drie laden. En als het mee zit ook nog een afzuigkap voor weeeinig, omdat die er nu hangt er mee gekapt is. Marrrrrktplaats, handig hoor. ![]() ![]() |
|
Ermee gekapt? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |