|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik moest ook aan Deventer denken idd. Bareuh... |
|
quote: Deze come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Immolation - Dawn of Possession Lord Belial - Revelation |
|
quote: Dat is een goede camera, ik heb de 38 sinds kort en werkt erg prettig. |
|
De nieuwste STORM, Het Rode Spoor, met daarin een tekening van Roodhaar. Moest een maat van mij wel een paar uur voor wachten voor hij aan de beurt was (ik moest weg om te werken). Plus een striproman over Auschwitz. Gisteren op de stripbeurs in Breda. Here kitty kitty kitty! |
|
Hertog Jan Weizener. Gouda's Glorie Sweet Onion sauce en caramelkoffie. Er was verdomme een blikje cassis opgesprongen in de zak met boodschappen en nu zit alles onder een plakkerige laag cassis. |
|
quote: Dat komt er nou van, cassis.. yuk! |
|
Nieuwe stappers Against God and Government |
|
|
|
Ik wil ook nieuwe spullen kopen! O kut, geen geld, hmmmmm even geduld dan maar |
|
quote: Jij bent duidelijk een player hater Against God and Government |
|
Hoezee, na anderhalve maand eindelijk binnen: Abigor - Time Is The Sulphur In The Veins Of The Saint Ihsahn - After Nachtmystium - Doomsday Derelicts Shining - Blackjazz Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: haha gave bordeelsluipers kerel |
|
Zoals het een oude neuqert betaamt he Against God and Government |
|
4 Kaartjes voor PartySan besteld en betaald. |
|
Satanic Warmaster - Strength and Honour gekregen: Zwartplaag - Haatstorm Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
een twix ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Kinky. Ik heb een zak namaak Mars gekocht. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
die moet je zelf namaken? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja, je krijgt alleen de wikkel en een kringspierverloopstuk. Aan de smaak doet het niks af trouwens. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ah recyclen, goed bezig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Taake - Hordalands Doedskvad Enslaved - Vikingligr Veldi Faustian Spirit of the Earth |
|
Net ontvangen: Lantlôs - Lantlôs. Nagelfar - Hunengrab im herbst. Vinterriket - Landschaften ewiger einsamkeit. |
|
Fijn. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |