|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
bij gebrek aan pepperspray ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hier zitten er al genoeg toch? Ik ga een expeditie doen naar het Altai-gebergte in het Westen, waar archeologische vindplaatsen zijn die ik ga onderzoeken http://silkroadfoundation.org/archaeology/khovd/ "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Dat lijkt me wel gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ga ik naar Tuinland voor planten, kom ik terug met schoenen van de Tuinland. Tjongejongejonge. |
|
@ MMayo, volgende keer maar een begeleider meenemen. Zelf gekocht: Shag + vloei en een kaartje voor Gorgoroth in Baroeg. |
|
Autechre - oversteps fffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuu IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Goed man! |
|
quote:Het water kookt? |
|
quote: af en toe klinkt deze muziek wel zo IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Hebben ze dat niet bij de jongens van Hemmes of die vage zaak die ernaast zit? En je hebt ook nog een ander zaakje met veel blues en jazz, maar ook veel raar dancespul, alleen geen idee meer hoe die heet. |
|
quote: ja hemmes idd maar die heeft veel van die populaire dingen niet dat daar iets mis mee is. dat zaakje daarnaast heet the magic bus, erg leuke winkel, heb er wel eens een merzbow cd gekocht maar ook hier weer weinig keus. je had altijd de foefur's schuin naast de rug volgens mij maar die is dicht. die laatste zaak weet je daar de streaat naam ook van?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Swingmaster op de Kruitlaan, maar die bedoel ik niet. Volgens mij was het vanaf de Martinitoren 1 straat verder dan de straat van de Metamorphose (wel parallel aan die straat). Geen idee hoe die straat heet zo goed ken ik Grunn ook weer niet. Het is ook al meer dan een jaar geleden dat ik daar was, want ze hebben geen metal. Het kan zijn dat hij alweer weg is. |
|
Church of Misery - Live at Roadburn 2009 LP |
|
Sleutelhanger Keuze uit Darth Vader, C-3PO of Stormtrooper. alle drie [/geek] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
haha, held 2 euro per stuk? Jemig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Één euro negenennegentig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Een euro en negenennegentig eurocent. ...blurgh... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik zat dichterbij dan jij met je 2 euro... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Klopt. Stom van me. (spectre gaat straks 'msn?' zeggen, pas op!) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ok ok. Broodje vermalen paard! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
bij de Dirk. Ze zijn iets te lomp groot als sleutelhanger eigenlijk. wel vet gedetailleerd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ohja, fijn is dat Ik zag laatst ook een knoert van een sleutelhanger liggen, lijkt me maar niks Veel plezier ermee [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-04-2010 16:35] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vinyl |
|
Nieuw paspoort Vaccinaties Malariapillen Weer een paar honderd euri lichter. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |