|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bier in de kroeg vannacht. spelfout weggehaald... |
|
Lijmpistool + doos met 20 lijmpatronen. Elektrische heggenschaar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
2 x 4 Flesjes en die twee glazen erbij dus. |
|
Afgelopen donderdag: Kin - dot dot dot (Gesigneerd uiteraard.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: +1, al weet ik niet of mijnes ook gesigneerd is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:En het was weer lekker.Nu pas wakker, mega kater. Evil Dick |
|
quote: Gemixt(50/50 of 75/25) met goede pils is dat erg lekker en verfrissend "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Waarom heb je niet 2x 4 flesjes genomen van diegene die je het lekkerste vind, dan had je nu teminste ook twee dezelfde ciderglazen.. |
|
quote: Als je die heg weer opnieuw inelkaar wil plakken heb je wel wat meer nodig als die 20 patronen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Omdat de vent liever Strongbow heeft. |
|
Negura Bunget - Virstele Pamintului Svarti Loghin - Drifting through the Void Svartsyn - Destruction of man |
|
Mediamarkt, 6 dvd's voor 10 euro Ciske de Rat The Boys in Company 9 The Gate Storm Warning The Hunting Party Unknown En toen lag bij Free Record Shop ook nog zeer goedkoop een Death Proof en een Planet Terror. Verder nog 2 shirts, een ketting, een jurkgeval en een broek. Blut.. |
|
quote: Ghey Boeiender |
|
quote: Hoe is die? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Oeh, benieuwd. |
|
dvd bub |
|
quote: Als ik tussen Strongbow of dat andere spul zou moeten kiezen wist ik het ook wel. Als ik moet kiezen tussen Strongbow of een hele reeks andere alcoholische versnaperingen weet ik het echter ook wel en dan gaat het niet Strongbow worden. Geheel on topic kocht ik gisteren vier blikken Guinness. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Heroes of Might and magic 5 Collecters Edition + Mercenaries 2 + Prey. 11 euro. |
|
quote: Haha die heb ik ook voor dat geld! Nouja de Heroes V dan. |
|
quote:Binnen. |
|
Ben & Jerry's Cookie Dough Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Wat vind je ervan? |
|
quote:Ik vind 'm leuk, anders zou ik hem niet gekocht hebben. Niet m'n favoriet van Explosions in the Sky trouwens. |
|
quote: Ik hoor hem nu voor het eerst, moet nog even wennen maar tot nu toe is het zeker een aardige plaat, wel stuk meer post-rock invloeden dan op Empty World. En een Black Sabbath cover (Planet Caravan) [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-03-2010 22:12] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |