![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
- kaarten voor Testament + Pestilence in Atak - treinkaartjes enschede en terug (haal je gvd voor de 2e x 1e klas kaartje, moet je daar staan omdat de helft vd trein achterbleef en het dus teringdruk was. Vorige keer kwam er een negerin met 300 schreeuwende kids in de 1e klas zitten. Gr.) - KOFFIE - frikandel - sjek ![]() |
|
Boodschappen, maar geen ijsje ![]() ![]() |
|
Ah, wat jammer dat wij nooit zullen weten wat voor boeiende boodschappen jij vandaag hebt gedaan. ![]() ![]() |
|
"ijsje" niet "lijstje". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: godver, ja, weinig slaap he ![]() ![]() |
|
Boeken: Salman Rushdie - Middernachtskinderen Umberto Eco - Het eiland van de vorige dag Harry Mulisch - De zaak '40-'61 Willem Frederik Hermans - Een wonderkind of een total loss Amit Chaudhuri - Freedom Song J. Bernlef - Hersenschimmen Honoré de Balzac - Pére Goriot George Orwell - Homage to Catalonia ![]() |
|
Een zonnenbril The Faceless - Planetary Duality Peter Fox - Stadtaffe ![]() ![]() |
|
Een Odyssey 2100. Nu nog werkend zien. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Op Roadburn: Goatsnake shirt LP's: Goatsnake - Flower of Disease (blauw vinyl) Motorpsycho - Heavy Metal Fruit MONO - Hymn To The Immortal Wind Yndi Halda - Enjoy Eternal Bliss Kiss The Anus Of A Black Cat - The Nebulous Dreams (transparant vinyl) Verder een bulk aan gratis samplers en CD's, o.a. White Darkness - Nothing. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Herpersing? Ik heb toen een exemplaar voor €50,- laten schieten... toch te veel. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Ja. Verkoop ging ontzettend hard bij de Goatsnake merch. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Inkopen voor mijn feest ![]() Maar die is ondertussen al geweest. ![]() |
|
? Schone onderbroek 5 jaar geleden ... ![]() |
|
misschien heeft ze de spullen allang gehaald maar nu pas afgerekend. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik ben in between jobs right now dus ik kan niet veel kopen, tja. ![]() |
|
okay, I live with you mee. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
... ![]() |
|
quote: [EDIT] via burning world records dus! [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 19-04-2010 13:17] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Gewoon werkloos dus. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik zag het al aan het haar. ![]() |
|
quote: Ah, het is een crustie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
En wat is jullie excuus om op maandagmiddag om 12 uur 's middags op ZM te zitten? ![]() |
|
Pauze van mijn werk op kantoor. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |