|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hahaha, Nuclear Blast lijstje.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Check ook de edit Bareuh... |
|
Uiteraard! Bareuh... |
|
Denk dat ik eens wat spullen bij doom-dealer uit Duitsland ga scoren. Die heeft mooi spul. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik heb de site even gecheck, maar waar ik d.m.v. de naam al bang voor was: niet zo mijn smaak. Over 3 weken is de platenbeurs in Utrecht, dat wordt weer een festijn. Bareuh... |
|
Daar ga ik al tijden niet meer heen, te makkelijk geen sport. Maar da's mijn persoonlijke mening. De sfeer is wel uniek. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Pfff, alsof bestellen bij mailorders niet makkelijk is. Bareuh... |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
(promo) (promo) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ook wel. Maar er is ook nog Ebay en Marktplaats. Die site ken ik trouwens niet, even checken. Edit: @ Staalman dus. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 20-03-2010 20:13] Bareuh... |
|
Weet je het zeker... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Met een slootje bijbehorende rijtuigen: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Een off the rails trein! Wauwie! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hee Staalman, ben je al eens bij Big Bad Wolf records langs geweest? spelfout weggehaald... |
|
Nee, moet ik altijd nog eens doen... Is dat wat? Op zijn site staat namelijk bar weinig (althans de laatste keer dat ik op de site keek.) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: De meeste van die zaken ken ik wel. Alleen in Friesland en Groningen ben ik eerlijk gezegd nog nooit geweest voor platenzaken. Bareuh... |
|
quote:Nja, maar dan met rails, voor binnen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Truffels en Bert heeft net een ghetto Ipod voor me gefixed (foto's volgen) en net nog even twee auto's. Oh nog één. Edit: Drie dus, in totaal. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-03-2010 1:01] |
|
quote: Ja, is zeker wat, bakken vol vinyl! spelfout weggehaald... |
|
quote: Trouwens, ding heeft ook veel weg van een kruis. In Scandinavië werden in de christelijke overgangsperiode dan ook mjolners en kruizen in dezelfde mal gesmeden, voor ieder wat wils. Mooie handelsgeest hadden die Vikingen . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
|
|
Nog in Oz: Hoe vet is dat [Dit bericht is gewijzigd door M. op 21-03-2010 16:22] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Noem je dit vet? Ik vind het niks. |
|
Maar wat is het? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |