|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
- Kaartje voor Hellfest - zaterdag Bareuh... |
|
quote: Was die box niet een dikke 100 euries? Leuk spul though, jammer dat ik (nog) geen PS3 heb, de vorige 3 GoW games konden me altijd goed bekoren |
|
quote: En hilaria? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Slaapzak Merinowol shirt "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
field music -measure moderat -st apparat -walls editors -in this light and on this evening miike snow -st the week that was -st Alles op vinyl [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-04-2010 13:55] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Bravo! Hier ook zojuist op vinyl gekocht: Johnny Cash - Ain't No Grave Motorpsycho - Child Of The Furure "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
fuel |
|
Ik ga der hard op. FRESH POTS!! [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 02-04-2010 16:18] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Binnen. |
|
Hellboy - Wild Hunt Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Paarse longsleeve en een roze met grijze bloemetjes longsleeve |
|
Dimensional Psychosis - Architecture of Realities Darkspace - III Blacklodge - SolarKult [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 02-04-2010 21:01] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Turmion Kätilöt - Pirun Nyrkki Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Colin McRae Dirt 2 en Dante's Inferno: Death Edition voor de Xbox360 Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Nieuwe pc en Cubase essential 5 |
|
Sjaak is een scooterbink geworden. |
|
Oranje / wit. Zo kom ik er opeens achter dat mijn bus eigenlijk hele hippe kleuren heeft. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
No offense, maar ik vind het altijd iets loserigs hebben, scooters. Puberaal tuig gebruikt het uit stoerigheid, luiheid en om de overslaande stemmetjes te compenseren met het lawaai wat die dingen voortbrengen. Bij oudere lui blijft eigenlijk alleen luiheid als motief om op een scooter rond te rijden over, om lekker je uitkering op te halen bij de sociale dienst bijvoorbeeld. Nu lijkt het mij dat dat bij Snaack allemaal niet aan de hand is, en ik zou hem dus ook vriendelijk willen verzoeken om deze post met een grote schep zout te nemen |
|
quote: Haha, je hebt nog steeds geen rijbewijs? spelfout weggehaald... |
|
Autechre - peel session Autechre - peel session 2 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
[newkids]Koop dan gewoon een vespa ciao [/newkids] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: of een firefox IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Kreidler Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Spekkoek rum Spekkoek chocolade Spekkoek pandan Wierrook Nag Champa Wierrook Champa Wierrook Golden Champa Wierrook Sandalwood Sambal Pepesan Sambal Djahe Sambal Bami-Nasi Sambal Madame Jeanette Afrikaanse haarclip Blut.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-04-2010 17:01] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |