|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Canon EOS 1000D + EF-S 18-55mm IS is €398 als goedkoopste wat ik hier nu kan vinden. Maar als Silence meerdere lenzen bij d'r Nikon heeft kan ik me voorstellen dat ze het bij Nikon houdt. Nieuwe lenzen aanschaffen is geen goedkope bezigheid. |
|
Heb maar 2 lensjes bij mijn Nikon, maar vind Nikon ook prettig fotograferen, zijn net iets robuustere camera's, en daar houd ik wel van. Ik fotografeer vooral graag in slecht verlichtte omgevingen, dus de D90 lijkt me een mooie. Ach, ik heb nog een paar maanden om me te oriënteren. Maar wel een mooie aankoop Cadaveria! Zeker voor dat prijsje. |
|
dan is het hier toch wel goedkoper ja. Deze heb ik ook gewoon in een winkel aangeschaft dus geen internet prijzen. Ja die lenzen zijn niet goedkoop. Die wil ik dan nog 2e hands proberen te vinden. Kreeg dit als tip; Tamron (past bij heel veel merken! Dat maar eens ff uitzoeken. Ja precies als je toch al die Nikon lenzen hebt is het wel logisch om weer voor een Nikon te gaan. Ik zag hier ook een Nikon liggen voor de zelfde prijs, bijna identiek model als de Canon. Ik ben zelf gewend aan de Canon en het grote verschil tussen deze Canon en die Nikon is dat de lens van de Nikon geen ingebouwde stabilisator heeft. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hier een 300D, bevalt prima. |
|
Heb zelf een Tamron 17-50mm 2.8, een aanrader! Fijn lensje is dat. De 28-70 variant net zo, daar heb ik ook een tijdje mee gefotografeerd. Zeker bij iets minder lichte omgevingen (binnenshuis dus) een aanrader. |
|
Jodekoeken, gisteren. Sieg! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nikon 7D eat me signature |
|
quote:Die met chocolade voegen niks toe, het is dat ik ongesteld ben, dus ik eet ze toch maar op. |
|
quote: Haha, die bestaat niet eens mafkees! |
|
quote:ja als je eenmaal ergens aan gewend ben. Het menu veranderd vaak ook niet zo veel dus dan kom je er veel sneller in om weer de juiste instellingen te vinden. oh ja! ik fotografeer eigenlijk het meest in daglicht. vooral plantjes maar deze is erg goed in schemerige omgevingen. Ik vind het verschrikkelijk om fotos met flits te maken en deze doet het heel goed Thanx :D nu nog een nieuwe Ipod, nieuwe laptop en we gaan een nieuwe tv aanschaffen dan zit ik weer voor een aantal jaar snor met elektronische speeltjes. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:top ik ga eens ff rondspieken hoe en wat. Maat van me werkt bij een fotohuis dus maar eens kijken of ik een korting op de kop kan tikken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: eat me anyway signature |
|
ooops, tis een D7 signature |
|
quote:Ik ben ook ongesteld, ze smaken prima. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
hmmm jodenkoeken.. die hebben ze hier niet. eens kijken of ik een recept kan vinden :D Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: |
|
quote: Wat is een Nikon d7 als ik het vragen mag? Specs? |
|
quote:Nikon kondigt met trots de introductie van een nieuwe FX-formaat digitale spiegelreflexcamera aan: de Nikon D700 digitale SLR camera met 12,1 megapixels. Deze nieuwe Nikon camera biedt fotografen de mogelijkheid te profiteren van de befaamde beeldkwaliteit van de Nikon D3, maar dan in een kleinere behuizing. “De Nikon D3 heeft de wereld van de actiefotografie razendsnel veroverd en veel professionele fotografen ertoe aangezet van merk te wisselen. Wij verwachten dat de Nikon D700 deze trend voortzet”, aldus Robert Cristina, Manager Professional Products. Hij voegt eraan toe: “De Nikon D700 blinkt uit in situaties met weinig licht en een hoog contrast, de omstandigheden waaronder moderne camera's worden beoordeeld. signature |
|
quote: D700, zeg dat dan ook |
|
D7 in het jargon signature |
|
De D700 is wel een mooie camera in ieder geval |
|
echt? ik heb hem nog niet hoor signature |
|
Ik was er zeer tevree over tot hij gejat werd. Nu heb ik een D3s, daar ben ik nog wat meer content over. |
|
12 megapixel.. lijkt me een duur grapje! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |