![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: AAAARRRRGGGHHHH.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Alcest - Ecailles de lune En gelijk maar laten signeren door de heren zelf ![]() ![]() |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dat ja. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Geen dank. Maar wat kun jij vlug uit zo'n groot aanbod kiezen. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
quote:Waar niets mis mee is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Dark Fortress - Seance 3 voor E10 :D Ludicra's Hollow Psalms - ..geen idee hoe het album heet :S Hrossharsgrani - ..Of Battles, Ravens and Fire Adorned Brood - Erdenkraft Drudkh - The Swan Road (re-release, als ik een orginele vind doe ik deze weg) Context - Rehearsal 2007 (kom op, voor 2 euro!) ![]() |
|
![]() ![]() Schoenen zijn geloof ik net iets anders, maar ongeveer zo. ![]() + leuk shirtje en nog wel wat dingen. ![]() |
|
Een been, wat handig ![]() |
|
quote: voetig bedoel je signature ![]() |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Flauw hoor ![]() ![]() |
|
Ik had vroeger zo'n vrouwenbeen op mijn kamer staan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Gemenerd, had je em ook wel aan Silence kunnen geven ![]() |
|
gistren Typtrikon cd digi versie, Emperor Live Inferno met DVD en cd, Finntroll (waarom????) special box, nieuwe Alcest en nieuwe Discrets signature ![]() |
|
quote:Ja. Maar toen wist ik nog niet dat ze die nodig had. Heb hem weer aan iemand anders gegeven jaar of tien terug. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Die miste er één? ![]() |
|
Nee, die had drie schoenen gekocht. ![]() |
|
Die had ook een panty/jarretel-fetish. Ik was daar wel overheen. Het been was nep trouwens, gekregen van mijn ex die hem meen ik bij de Bijenkorf had bemachtigd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Was er nog om gevochten? Bareuh... ![]() |
|
quote:Noem je mij een hond? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Mwoh... ![]() Bareuh... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |