|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: BOING IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Evenals het album |
|
dvd / cd. Live in Sweden / Athens bub |
|
De nieuwste van Year Of No Light. Live waren ze beter |
|
funeral mist - maranatha negura bunget - maiestrit / maiestrit sfetic burzum - belus Teveel bier Teveel wijn lekker eten goed concert gokkast (24 euro winst, door user BURZUM zijn aura) |
|
Ik heb zaterdag een t-shirt van Anathema gekocht. |
|
quote: Je vergeet het epic fail gedeelte van deze mooie aankoop erbij te vertellen.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kaarten voor Amorphis in Tivoli en deze DVD voor 2.50 |
|
VHS van Europe uit 1987 voor € 0,50 bij de kringloop! |
|
Hebbes; |
|
Turkse Pizza. |
|
quote: Ja klopt, het falen van mijn briljante plan welks door omstandigheden zich niet geheel naar wens ontvouwde heb ik met opzet weggelaten zodat ik niet virtueel voor lul zou staat tegenover al deze lieve, doch meest voor mij onbekende mensen hier. Maar ik kan nu met ongepaste en genadeloze trots zeggen dat jij dat shirt niet hebt, muhahaha! |
|
quote: Nice! Hier ook dubbel hebbes: Voor Herrie meegenomen: Voor zijn ene snaar. En mezelf getracteerd op: Lijkt me ideaal voor live. Boeiender |
|
quote:Waar gebruik je die extra 2 outputs voor als ik vragen mag? Had ik deze maar gekocht ipv van dat knaken terratec miskoopje grrr. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: BIG MUFF... Here kitty kitty kitty! |
|
Anthrax - We've Come For You All (paars vinyl) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Herstel, Big Muff Pi! @ Staalmans, gave ploat! Boeiender |
|
quote: kan ik mn denon versterker + wat hifispeakers aan hangen bijvoorbeeld. Ku'j leuk luisteren of het daarop ook goed klinkt wat je mixt op de monitoren. Daarnaast kun je ook 2 verschillende signalen naar de monitoren en de extra aansluitingen sturen, maar geen idee wat ik daarmee moet hehe. Leuk als je DJ bent en plaatjes mixt, schijnt. 'k Zal em je wel een keer uitlenen om te checken Net zelf ff gewoon muziek (eigen reaper-projectje) door geluisterd, door de koptelefoon. Dat klinkt al veel lekkerder dan de pod, de terratec en de standaard geluidskaart. Veel euh silky-er ofzo. En beter/duidelijker laag. [edit]nu weer muziek aant checken. Echt beter!! Hoog is erg mooi Dat sily-e weer ja.[/edit] En de meegeleverde Focusrite plugin-suite (comp.,limiter, eq en reverb) is ook niet misselijk! Heel simpel (weinig knopp'n en duidelijk) en klinkt gewoon goed. [edit]kuj die terratec niet gewoon terug doen? reden genoeg als ze vragen waarom. Leendert heeft trouwens een M-audio fast track pro. Ook digitale aansluiting en shit. Leuk ding, werkt goed, ook niet zo duur. Zat ik ook nog te overwegen nu die g-system met ook een digitale uitgang er aan zit te komen. Maar ach, overbodige luxe en @ buurman; ook coole aanschafsels! die polytune is een geniaal product doet ie ook 7-snarig trouwens? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-04-2010 23:15] |
|
Lost Soul - Immerse in Infinity Zwik boeken: H. Achterhuis - De utopie van de vrije markt T. Baudet & M. Visser - Conservatie vooruitgang; Kopstukken van een progressieve stroming A. Wheatcraft - De vijand voor de poort F. Fukuyama - Na het neoconservatisme; Waar rechts verkeerd afsloeg p. Vermeydem i.s.m. A Quak - Van AEgir tot Ymir; Personages en thema's uit de Germaanse en Noordse mythologie R. Frieling - Christendom en islam; De strijd om de mens Y. Tamir - Liberal Nationalism Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hmm, volgens mij geen 7-snaar... Boeiender |
|
dvd bub |
|
quote:ah ja dacht ik al es te hebben gezien idd. Maar toch, geniaal dat ie alle snaren tegelijk laat zien Ik hou het bij de korg tho, want ik denk niet dat ik staand dat schermpje duidelijk kan zien van die polytune hehe %) |
|
quote: Ah, je hebt 'm. Bareuh... |
|
quote: Oja, dat is een mogelijkheid. Of Quad mixes maken Ja, ik probeer nog met windows de firmware erop te krijgen en dan gaat ie terug. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |