|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Burzum - Belus. Bedankt Chris |
|
2 kaarten voor Stonehenge 1 wokpan 3 liter Robijn wasmiddel |
|
APK keuring ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Seat Ibiza. |
|
In bestelling: Immolation - Majesty And Decay Eluveitie - Everything Remains Behemoth - At the arena ov Aion, live Apostasy |
|
Sterbeklang - Alleinsein I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Lang leve het fietsplan! Fijne fiets om te trainen/touren: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat heb je netjes voorelkaar en via fietsplan ook nog |
|
Hee goed idee, volgens mij mag ik komend jaar ook weer. Ik heb wel behoefte aan een wat snellere 28" asfaltfiets om lekker te trainen, met die tank die ik heb schiet dat niet op. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wat voor? Je moeder. |
|
quote: Idd, een zgn. schenkingsfiets! Dikke prima! @M: Precies, met deze kan ik lange tochten doen, maar voor in de stad is 'ie ook ok! En aangezien ik het hardlopen een beetje beu ben is dit vast een goede afwisseling. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Nieuwe batterij voor m'n lg viewty. Tering, wat sucked die ouwe samsung phone met z'n tiptoetsen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
die bellen constant naar de anonieme tiplijn? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee, tis gewoon een kutding. Sta je een heel bericht te typen, raak je per ongeluk zo'n tiptoets ding heeeeeel zachtjes aan en hup, weg bericht. Hm, ik kom er net achter dat je bij bol.com ook tweedehands boeken kan kopen. Wist ik niet. Geloof ik, dus de laatste kees van kooten met een tientje voordeel gekocht. Joy! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Maar dan op blu-ray. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Phobia - 22 Random Acts Of Violence The Sorrow - Origin Of The Storm The Faceless - Planetary Duality HDK - System Overload |
|
VASAELETH - Crypt Born & Tethered To Ruin IMPETUOUS RITUAL - Relentless Execution Of Ceremonial Excrescence YOB - The Great Cessation SOMBRES FORETS - Royaume De Glace Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Beetje late reactie, maar bedankt! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Kaartje voor Dark Funeral in Zwolle dinsdag. |
|
een flesje Captain Morgan Gold rum gekregen van de baas Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Maar dan zonder handremmen voor 40 Euro. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dus toch nog gelukt, goed man! |
|
quote: Yep! Via die gast die hier in de buurt woont waar ik het een paar maanden geleden al eens met je over had gehad. Die had nu toevallig vandaag weer wat staan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bier, vreten, bijl, wat montagemateriaal. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |