|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een gezellige knaap. En alleen als ik weet dat het gewaardeerd word, als men ook maar het woord cola in de mond neem drinken ze ook alleen dat nog maar de rest van de avond "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
WD 1,5TB. |
|
Triptykon - Eparistera Daimones Cathedral - Caravan Beyond Redemption Cathedral - The Guessing Game Dissection - The Somberlain Lunar Aurora - Zyklus Negura Bunget - Virstele Pamintului Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Mooie lijst. Triptykon edit: Hoe is die Negura Bunget? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 27-03-2010 1:11] |
|
quote: Moet hem nog luisteren. Maar op hun Facebook pagina stond al een nummer te beluisteren en dat klonk goed hoor Faustian Spirit of the Earth |
|
Niet verder vertellen, maar ik heb hem net stiekem gedownload. Try before you buy. |
|
quote: vandaar dat ik ze daa\r ook gekocht had, ik zat er alleen nog op te wachten. vandaag mario en de n64 binnen, alleen nog wachten op zelda :D "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Perfect Dark is de geniale opvolger van het nóg genialere Goldeneye 007. Beide games mogen eigenlijk gewoonweg niet ontbreken. Majora's Mask laatst nog ff op de pc geprobeerd middels roms maar is me dat ff kut. Vooral de besturing. |
|
2 Rabarberplantjes, nog 2 kweekkasjes, broek. Bier en vreten was er nog genoeg. spelfout weggehaald... |
|
Sziget-tickets "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
0.001 kilo Santa Maria. |
|
quote:En waarom niet? Ik geniet een stuk meer van mijn versnaperingen met vrienden dan in m'n upje. Als mensen hier komen bieren komt er gewoon een glas whiskey á 80 PlEuro de fles op tafel. On-topic, deze week: Die Toten Kehren Wieder Mit Dem Wind - "Blut" 12" 2xLP Abusus - "Lichter, Gedanken und Lieder..." digisleeve Abusus / Funeral Procession split 7" Freitod - "Nebel Der Erinnerungen" digipack Simple Existenz - "Das Leben Vor Dem Tod" digipack Egonoir - "Reste" digisleeve FAUNA - The Hunt; Gezien m'n Aurora Boralis-bestelling nooit is aangekomen.. Paganus - Paganus; Heb ik al, maar ik ben de CD al tijden kwijt, dus voor die drie Dollar die dit tweede exemplaar me kost.. COLD FUSION and RUKKANOR - Wunderwaffe DIGI COLD FUSION - Report DIGI EMIT - The Dark Bleeding Gods Armagedda - Volkermord + The Appearance Elder - Elder Lost Soul - Ubermensch Negura Bunget - Maiestrit =DIGI= Negura Bunget - Virstele pamintului Nihill - Grond Sixx - Sister devil Liszt - Faust/Dante 2CD Telemann - Cantatas 3CD Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Lekker hoor |
|
quote: Zo zeg! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
iets van Schaep Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
En kaartjes voor Stonehenge! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Zo, best vaak opgetreden in een H&M-shirt (met de ribbenkast). Vanavond is het tijd voor... mijn nieuwe Jack&Jones-shirt! metal = hip Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, en hij hing nog wel klaar donderdag! |
|
quote: Ja, zeker, vers gewassen en al Arjen klaagde al, neem hem voor de zekerheid wel mee als het optreden echt niet gaat zo Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Zojuist besteld: Caedere - Clones of Industries High On Fire - Snakes for the Divine Negura Bunget - Virstele Pamintului Negura Bunget - Maiestrit |
|
Gekregen: Een Popfront t-shirt. |
|
Die heb ik ook, ergens. Gekocht: Een N.E.R.D cd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Leuk shirt wel. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |